2014.gada Formula 1 modeļu purngali atgādinās ‘skudrulāčus’, raksta itāļu žurnāls “Autospirnt”.
Jau iepriekš tika prognozēts, ka aerodiamisku apsvērumu un izmainīto noteikumu dēļ jaunajā sezonā mašīnu purngali nebūs pievilcīgi. Tagad “Autosprint” savu ‘skudrulāča’ teoriju pamato uz fotoattēlu, kas iegūts no “Caterham” komandas FIA triecienizturības testiem, kur aptuveni redzams purngala izskats. Foto apskatāms ŠEIT.
“Ievērojiet, ka ‘deguna gals’ ir ievērojami šaurāks nekā 2013.gadā – tas tiek darīts aerodinamisku apsvŗumu dēļ,” teikts “Autosprint” publikācijā. “Kad deguna gali varēja atrasties augstāk, tie varēja būt arī platāki, jo gaisa plūsma zem šasijas netika pārtraukta. Taču tagad ar zemajiem purngaliem plati risinājumi ievērojami ietekmē gaisa plūsmu un komandas ir spiestas tos padarīt šaurākus.”
Ļoti iespējams ne tikai “Caterham” būs izvēlējusies šādu risinājumu un līdzīgas, vizuāli nepievilcīgas formulas mēs ieraudzīsim pirmajos Heresas testos janvāra beigās. Pagaidām tikai “Lotus” komanda ir apstiprinājusi, ka nepiedalīsies pirmajos testos, kamēr “Ferrari”, “Mercedes”, “Williams” un “Toro Rosso” savu dalību apliecinājušas oficiāli un nosaukušas arī pilotu sastāvus darbam testos.
Skudrulāčus?! Nu gan itāliešiem fantāzija! Manuprāt šie purngali atgādina tikai un vienīgi vīrieša ķermeņa sastāvdaļu, kas tautas valodā sākas ar burtu P… 😀
ā, nu ar šito viņi laikam grib pievilināt mājsaimnieču un jaunatnes auditoriju. vēl tik drusku izmainīt gaisa savācēju atveru formu un tad jau derēs visiem.
Tas vnk ir tuvākais korektais apzīmējums šai izvirtībai… 🙂
off topic but good:
Esmu par ! http://plus.autosport.com/premium/feature/5812/should-f1-use-reversed-grids/
es gan pret. jo reverse grids padariis kvalifikaaciju bezjeedziigu.
nu nez vai šitais der. ja gp sastāv no 2 gonkām kā gp2 tad varbūt jā, a tāpat vien tas ir diezgan bezjēdzīgi – jo kāpēc tad vajag qualifikāciju kā tādu? – izlozē kārtību un bliež vaļā gan 6-dien gan reversā 7-dien un lieta darīta. nu varbūt 7-dien reversā atkarībā no 6-dien iegūtajām vietām
Tu doma ka top braucēji vienk izbrauks vienu apli q un viss ? Vismaz saprotamāks par 50 punktu noteikumu ir ) . Braucēji netaisītu kontriversiju un saprastu, ka viņiem maksā. Varētu FIA nakotnē padomāt un kaut vai uz gadu!
gridu reversēšanai ir saskatāma jēga, ja ir 2 vai vairākas races. Kā F3 jevrosērijā – kvalifikācija nosaka gridu 1. racei, otrajā kā grida saraxtu lieto 1. races finiša protokolu, reversējot pirmās 8 vietas. Sense and Simplicity..
a šitā – pa taisno reversēt kvalifikācijas rezultātu – dikti jau samāxloti iznāk. ceru, ka aftosporc-dot-kom savas ‘idejas’ paturēs tur, kur tām vieta – miskastē
Ar to kvalifikācija pilnīgi zaudē jēgu – lēnbraukšanas treniņš 😛