Šodien “McLaren” fabrikā Vokingā risinās jaunā modeļa ‘MP4-29’ prezentācija.

“McLaren” komanda kļuva par trešo vienību, kas aiz “Force India” un “Williams” atrādīja savu jauno modeli. Atšķirībā no pirmajām divām komandām, kur attēli bija datorgrafikas rezultāts, “McLaren” publicēja fotogrāfijas no Vokingas fabrikas.

Kā jau tika prognozēts, MP4-29 modelim spilgtākā iezīme ir purngals, kas jau ir ticis nodēvēts par ‘skudrulāča purnu’ vai vienkārši ‘pirkstu’. Šis risinājums tiek izmantots, lai pēc iespējas lielāka gaisa plūsma nokļūtu zem mašīnas piespiedējspēka radīšanai.

Jāpiebilst, ka “MP4-29” modelis ir sudrabotā krāsā, jo komanu pametis titulsponsors “Vodafone”, tomēr vienība ir parakstījusi līgumu ar “Santander” banku, taču titulsponsora vārds pagaidām nav zināms.

Intervijas: Sems Maikls

Intervijas: Kevins Magnusens

Intervijas: Džensons Batons

1 KOMENTĀRS

  1. Bāc, vai tad tiešām neko nevarēja pamainīt noteikumos, lai F1 neizskatītos tik pretīgas! Kad IndyCar uzkāra tos sānu un pakaļas pontonus, jau bija ne īpaši glīti, bet tagad uz F1 fona IndyCar formula izskatās ļoti glīti. Un jāatcerās, ka tās figņas ir sakarinātas tikai drošības pēc, pēc Dena Veldona šausmīgās avārijas, lai ovālos, kā amerikosi saka, mašīnas neietu: “go airborne”

      • Tas lai kāds nenosistos nafig ir svarīgāk nekā mašīnas ātrums: F1 neriņķo uz 370km/h. F1 ir dafiga drošākas un nekad 4 vai 3 formulas vienā līkumā neiebrauc.

      • nu taapeec jau es saku ka amiishu trulaa aplju grieshana ir pa pusei cirks.

        vismaz f1 piloti prot braukt dazhaada tipa liikumus. shikeinus, herpinus un arii pagriezienus uz labo pusi, kas amiishu cirkachiem ir nesaprotami kaa cuukai aviaacija.

      • Jāatcerās, ka Indy jau 3 sezonu tika VIENA TREŠDAĻA(pat vēl drusku mazāk) no sezonas notiek pa ovāliem, tā kā ir gan chicanes, hairpini un pagriezieni uz labo pusi 🙂 Nu ar NASCAR ir cita ģela: no 36 gonkām sezonā tikai 2 ir normālās trasēs, un tās pašas ir novienkāršotas līdz pāris līkumiem…