Pēc drudžainām prezentācijām un daudz tehniskām problēmām pirmajā dienā, otrā testu diena Heresā tiks veltīta slapjā laika riepu testiem.

traktors HeresaHeresas testu otrā diena sākās ar lietu un “Pirelli” kopā ar komandām nolēma pārcelt piektdien plānoto slapjā laika testus uz šodienu. Līdz ar to vēl pirms testu sākuma pa trasi brauca traktori un smagās mašīnas ar ūdens cisternām un laistīja trasi, lai sākotnēji varētu testēt pilnvērtīgās lietus riepas, bet vēlāk, kad trase (cerams) apžūs, bija plānoti pārejas tipa lietus riepu testi.

Foto: McLarenTestu pirmajā dienā McLaren MP4-29 tā arī nepameta boksos, bet šorīt tieši Dzēnsona Batons bija pirmais pilots, kas devās trasē – Vokingas komanda veica pirmo instalācijas apli un slapjā trasē mēģinās atgūt zaudēto laiku pirmajā dienā.

Pilotu sastāvs, kas šodien strādās slapjajā Heresas trasē:

Sebastians Fetels, Red Bull
Niko Rosbergs, Mercedes
Kimi Raikonens, Ferrari
Džensons Batons, McLaren
Serhio Peress, Force India
Estebans Gutjeress, Sauber
Daņila Kvjats, Toro Rosso
Valteri Botass, Williams
Markuss Ēriksons, Caterham

“Autosport” ziņo, ka vakardienas “Red Bull” aizķeršanās (Fetels izbrauca trasē pēdējās minūtēs uz 3 lēniem apļiem) saistīta ar kļūdu mašīnas montāžā iepriekšējā naktī. Pēc neoficiālas informācijas mehāniķi nepareizi piestiprinājuši aizmugurējās balstiekārtas elementus un pagāja ilgs laiks līdz viss tika izlabots. Turklāt kopējais jaunā modeļa radīšanas process ir aizkavējies visai būtiski un pēc Kristiana Hornera vārdiem komanda FIA izturības testus izgājusi tikai 10 dienas pirms Heresas.

Šobrīd ātrāko apļa laiku uzstādījis ir Serhio Peress ar savu jauno “Force India” formulu. Viņa laiks ir 1m41.444s

Aptuveni divas stundas pēc testu sākuma apļa laikus ir uzstādījuši četri braucēji.

Sarkanais karogs dēļ Gutjeresa, viņš esot sagriezies vienā no līkumiem un palicis stāvot drošības joslā.
Foto: MercedesZaļais karogs un uzreiz trasē dodas Rosbergs ar “Mercedes”, un Batons ar “McLaren”

Šajā testu stadijā ir svarīgi kā kopā sastrādājas viena dzinēju ražotāja komandas un pagaidām izskatās, ka Mercedes un Ferrari motoru izmantotājiem iet labāk, jo šo motoru piloti trasē pēc kārtas veic vairāk apļus – tātad garākas distances (7-8 apļi). Tikmēr Renault dzinēju izmantotāji (galvenokārt Red Bull, jo Caterham un Toro Rosso ir citas problēmas) nevar veikt vairāk par 3-4 apļiem pēc kārtas.

Pēc tikai 8 veiktiem apļiem otrajā testu dienā Sebastians Fetels jau ir devies mājās, jo viņa Red Bull atklājušās problēmas ar Renault ERS sistēmu, kas netiks salabotas līdz rītdienai, kad vācieša vietā strādās Daniels Rikjardo. Pagaidām Red Bull šīs sezonas testi sākušies smagi un ar pamatīgām problēmām, tomēr eksperti raksta, ka aerodinamiskā ziņā RB10 atkal ir pārāks par konkurentiem, tomēr dzinējs varētu būt bremzējošais faktors vismaz sākotnēji.

Otrās testu dienas rezultāti:

V Pilots Komanda Laiks/Atst.
1  Button McLaren  1m24.165s
2  Raikkonen Ferrari  1m24.812s  +0.647
3  Bottas Williams  1m25.344s  +1.179
4  Rosberg Mercedes  1m25.588s  +1.423
5  Perez Force India  1m28.376s  +4.211
6  Gutierrez Sauber  1m33.270s  +9.105
7  Ericsson Caterham  1m37.975s  +13.810
8  Vettel Red Bull  1m38.320s  +14.155

1 KOMENTĀRS

    • nu par gluži nevar saukti vis.. hierarchijā starp Buljē ieņemto amatu un Ronsteru būšot ‘starpposms’ – Chief Executive Officer of McLaren Racing

      oriģināltexts:

      Working with Jonathan Neale (Chief Operating Officer) and his senior management colleagues within McLaren Racing, Eric will ultimately report to the Chief Executive Officer of McLaren Racing, an all-new position, whose yet-to-be-appointed occupant will in turn report directly to Ron Dennis (Chairman and Chief Executive Officer, McLaren Group).

      Until such time as a Chief Executive Officer of McLaren Racing has been appointed, Jonathan Neale will be acting in that role.

      vai tā “CEO” loma ir rezervēta priekš Brona? (tikai minējums)