Jau pēc divām nedēļām Austrālijā sāksies Formula 1 jaunā sezonā un “Red Bull” šobrīd ir tādā situācija, ka galvenais komandas uzdevums ir ‘izdzīvot’ pirmo posmu.
Šobrīd Bahreinā risinās pēdējo testu sesijas otrā diena. Savukārt pirmās dienas sākums bija ļoti cerīgs “Red Bull” vienībai – Daniels Rikjardo veica solīdu skaitu apļu pirms sākās kārtējās pārkaršanas problēmas un RB10 palika garāžā visu atlikušo dienas daļu.
“No malas izskatās, ka mēs neveicam īpaši daudz apļus un laiki arī nav spoži,” Rikjardo komentēja intervijā “Auto Motor und Sport”. “Tomēr komanda ir pārliecināta, ka mēs būs starp līderiem arī 2014.gadā. Pagaidām prognozēt ir grūti, taču šobrīd izskatās, ka Melburnā mēs nebūvim favorīti. Taču tā bija arī pērn.”
“Mums kaut kā ir jāmēģina ‘izdzīvot’ Austrālijā,” paziņoja Helmuts Marko. “Problēmas ar “Renault” jaudas agregātu mums neļauj attīstīt pietiekamu jaudu un zaudējums kopā varētu būs ap 165 zirgspēkiem, salīdzinājumā ar “Mercedes” – tas ir 30 km/h taisnēs! Tieši tāpēc mēs esam nosūtījuši savu inženieru darba grupu uz Franciju (“Renault” bāzi Virī). Mūsu cilvēki palīdzēs “Renault” izstrādāt jaunu programmu dzinēja elektronikai.”
Tostarp “Renault” uzstāj, ka ir spējuši strauji progresēt, lai šodien, kad stāsies spēkā FIA noteiktā ‘dzinēju iesaldēšana’, “Renault” būtu tam gatavi.
“Ir dažas problēmas, ko mēs neesam sapratuši,” skaidroja Remi Tafins. “Tomēr noteikumi ļauj veikt izmaiņas izturības vai izmaksu vārdā arī ‘dzinēja iesaldēšanas’ laikā. Tieši tā bija arī V8 ērā – aptuveni 95% detaļas no dzinēja tika nomainītas vai uzlabotas salīdzinājumā ar pirmo homoloģēto versiju.”
teikshu latvieshu zhargonaa Holly sheet 😀 renjikiem. bet vel jamana tas kaa vinji uzvedisies australijaa.
viss plūst, viss mainās..
jeb sakot vācu romantiskā laikmeta dzejdara vārdiem – ‘kā tālumā viss aiziet, kas bij’ tuvu, ko zaudēju tik īsti guvu’
R.I.P. FOTA –
I can confirm that FOTA has today been disbanded as a result of its members’ having re-evaluated their requirements
+
in the face of a changing political and commercial landscape in Formula 1.
Ietvītojis bij. FOTA genseks Olivers Weingartners
Vēl viens pierādījums, ka komandas nespēj ilgtermiņā nolikt malā savas savtīgās vajadzības un kopīgi strādāt kopīgi izdevāgā virzienā… Žēl, jo kopā varētu izdarīt tik daudz – arī F1 naudas grābējus ‘nolikt uz ausīm’ un eventāli tik pie lielākas ienākumu daļas, nemaz nerunājot par politisko kontroli.
kā reiz kāds websaits raxtīja ‘we are not allowed to quote Bernie on this, but when he referred to Team Principals, he used a phrase including some of these words “Bunch, of, wankers” (citēts pēc atmiņas)