Felipe Masa uzrādīja ātrāko apļa laiku pirmspēdējā testu dienā Bahreinā pirms atklāšanas posma Austrālijā. Tomēr uzmanības centrā bija komandas, kas nespēja veikt ne apli – “Red Bull” un “Sauber”.
 “Red Bull” sāka dienu ar cerību turpināt iepriekšējā dienā iesākto progresu, tomēr galarezultātā nespēja veikt nevienu apli pat nerunājot par apli ar laika kontroli. Statistikā gan parādās viens veikts aplis, tomēr patiesībā Sebastians Fetels divas stundas pēc testu sākuma devās trasē, taču netika tālāk par ceturto līkumu. Arī turpmākie mēģinājumi izbraukt trasē beidzās neveiksmīgi. Šīs nenoliedzami ir satraucošas ziņas čempionkomandai, jo līdz sezonas sākumam palikušas divas nedēļas un viena testu diena.
“Red Bull” sāka dienu ar cerību turpināt iepriekšējā dienā iesākto progresu, tomēr galarezultātā nespēja veikt nevienu apli pat nerunājot par apli ar laika kontroli. Statistikā gan parādās viens veikts aplis, tomēr patiesībā Sebastians Fetels divas stundas pēc testu sākuma devās trasē, taču netika tālāk par ceturto līkumu. Arī turpmākie mēģinājumi izbraukt trasē beidzās neveiksmīgi. Šīs nenoliedzami ir satraucošas ziņas čempionkomandai, jo līdz sezonas sākumam palikušas divas nedēļas un viena testu diena.
Pamatīgas problēmas bija arī “Sauber” – Adrians Zutils veica tikai instalācijas apli pirms atklājās problēmas ar “Ferrari” dzinēju un tās neļāva komandai veikt kaut vienu pilnu apli. “Sauber” strādāja, lai sagatavotu mašīnu pēdējai testu dienai, kad pilotu pienākumus uz pusēm dalīs Zutils un Estebans Gutjeress.
Romēns Grožāns veica 33 apļus pirms “Lotus” E22 modelis apstājās trasē un izraisīja vienu no trim sarkano karogu fāzēm. Arī “Mercedes” komanda nebija imūna pret problēmām – Niko Rosbergs lielāko daļu rīta puses pavadīja boksos, jo tika mainīts dzinējs. Tomēr vēlāk vācietis devās trasē un spēja veikt vairāk par 100 apļiem. Aplis ar supermīkstā sastāva riepām dienas beigās izvirzīja Rosbergu tabulas galvgalī, tomēr Felipe Masa devās trasē mirkli vēlāk un uzlaboja Rosberga laiku, uzrādot 1m33.258s.
Arī Kimi Raikonens veica lidojošo apli sesijas izskaņā un ierindojās trešajā vietā, tomēr šis rezultāts bija 2 sekundes aiz divu “Mercedes” dzinēju komandu rezultātiem. Raikonens beidzot veica arī ilgi solīto sacīkšu simulāciju.
Arī Žils Bjanki ar supermīkstajām riepām veica solīdu apli, kas bija par veselu sekundi ātrāks nekā “Marussia” iepriekš uzrādītais ātrākais aplis.
Testi Bahreinā – sestdiena
| V | Pilots | Komanda-Dzinējs-Modelis | Laiks | Apļi | Atst. | 
| 1 | Felipe Massa | Williams-Mercedes FW36 | 1’33.258 | 99 | |
| 2 | Nico Rosberg | Mercedes W05 | 1’33.484 | 103 | 0.226 | 
| 3 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | 1’35.426 | 87 | 2.168 | 
| 4 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes MP4-29 | 1’35.894 | 88 | 2.636 | 
| 5 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault STR9 | 1’36.113 | 81 | 2.855 | 
| 6 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes VJM07 | 1’36.205 | 115 | 2.947 | 
| 7 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari MR03 | 1’37.087 | 78 | 3.829 | 
| 8 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault CT05 | 1’38.083 | 117 | 4.825 | 
| 9 | Romain Grosjean | Lotus-Renault E22 | 1’42.166 | 33 | 8.908 | 
| 10 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari C33 | 1 | ||
| 11 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault RB10 | 1 | 




