Džensons Batons ir paziņojis, ka degvielas taupīšana, ar kuru sacīkšu režīmā būs jānodarbojas pilotiem, atņem pilotēšanas prieku.

Uz sacīksti katram pilotam pieejami tikai 100kg degvielas un braucējiem būs jāpielāgo pilotēšanas stils, lai sataupītu pietiekami degvielas nokļūšanai līdz finišam.

“Sacīkšu simulācija man nesagādāja prieku, ko biju gaidījis, jo nācās pamatīgi taupīt degvielu,” paziņoja Batons. “Tas ir pavisam cits pilotēšanas stils – jau krietni pirms līkuma nākas atlaist gāzes pedāli un apļa laikā ir daudz vietas, kur jāizmanto inerce un vienkārši ātri jāripo.”

“Protams, pie kvalifikācijas režīma situācija ir pavisam cita, pilotēt kļūst jautri,” turpināja “McLaren” pilots, kurš pirmajā treniņu dienā kopā veica 56 apļus un ar komandas biedru Kevinu Magnusenu (62 apļi) bija vieni no cītīgākajiem pilotiem.

Tostarp Batons atzina, ka šobrīd “Mercedes” piloti ir vismaz sekundi priekšā “McLaren” un arī visiem pārējiem.

“Mēs viņiem (“Mercedes”) zaudējām divas sekundes testos, bet šeit uz apli sacīkšu režīmā zaudējam vairāk kā vienu sekundi,” atzina brits. “Es domāju, ka visi pārējie zaudē vismaz tik pat daudz. Viņi ir ļoti ātri. Esmu nedaudz pārsteigts, ka “Mercedes” ir tik daudz ātrāki arī par visiem pārējiem, ieskaitot “Williams”, kuru formula šķiet ir ļoti padevīga un viegla pilotēšanā.

1 KOMENTĀRS

  1. Ej nu sazini, testos McLaren bija labi, pat ļoti labi, te pēkšņi šitā ķipa čīkstēšana, … vai nu Battons bāž batonus vai paliek vecs vai drusku senils…a mož pēc Fāterīša aiziešnas šad tad paliek tāds grūtsirdīgs…