Fernando Alonso un Kimi Raikonens ir atzinuši, ka nav apmierināti ar “Ferrari” jaunā modeļa sniegumu un aicina komandu strauji progresēt.
Alonso izcīnīja piekto vietu Austrālijas GP izcīņā (pēc Daniela Rikjardo diskvalifikācijas Alonso pacēlās uz 4.vietu), kas bija trīs vietas priekšā komandas biedram Kimi Raikonenam. Lai arī abi piloti finišēja punktos, “Ferrari” duets ir noraizējies par deficītu līdz uzvarētājam Niko Rosbergam.
“Abi “Ferrari” piloti spēja tikt līdz finišam punktos, kas ir labs panākums visai komandai,” skaidroja Alonso. “No otras puses mēs bijām 35 sekundes aiz uzvarētāja Niko Rosberga. Tas ir pārāk daudz un Malaizijā mums jāspēj pietuvoties.”
“Ferrari” komanda atzina, ka sacīkstes laikā abām mašīnām bija nelielas problēmas ar elektrību.
“Mums bija dažas problēmas, tomēr sīkāk es neko nezinu,” paziņoja Raikonens. “Notikumu un pavērsienu bija ļoti daudz, tāpēc paies laiks līdz visu izanalizēsim, tomēr mēs nevaram būt apmierināti ar vietu finišā. Startā man kāds uztriecās no aizmugures, taču kopumā mašīna klausīja labi. Tad boksos es zaudēju vienu pozīciju, jo man bija jāgaida rindā. Vēlāk sākās priekšējo riepu nodilšana, es pieļāvu kļūdu un zaudēju vēl vienu pozīciju. Vienīgais pozītīvais aspekts ir tas, ka ar abām mašīnām tikām līdz finišam.”
Nekas vviss buus ok liidz malaiziijas gran prix. ka neka visur stradaa prodfesionaalji:) viss buus ok:)
Jā uzlabojumi ļoti prasās. Jāsapurina tie mehi, jāsamaksā 3kārt par visrstundām, lai tik strādā, lai fomula būtu čempiona cienīgā ātrumā, jo tāda formula nav cienīga priekš Alonso un Raikkonena.
Bet cepuri nost ka godam līdz galam nobrauca bez lielām problēmām 🙂
Bāc, kā mani šitais kaitina (kaut arī neesmu Ferrari antifans)! Kā sākas sezona, tā sāk kāds par kko raizēties, sūkstīties utt… Man domāt, ka par to bija jāsāk jau domāt ne tikai pirmssezonas laikā un arī testos, bet arī krietni jau iepriekšējās sezonas laikā… Vismaz man šķiet, ka pēc R.Brauna, Ž.Toda u.c. spīdekļu aiziešanas no šīs komandas – tās kreativitāte, menedžments utt. ir palikuši galīgā irsā… Diemžēl…:(
Piekrītu, jo ja vēl 2007. un 2008. gadā varēja cīnīties par drošu titulu, tad sākot 2009. ferrari konkurētspēja ir stipri mazinājusies, cerams pēc pāris posmiem viss mainīsies.
Nu ja testos viss tas trādirīdi ar Renualt motoriem uzcēla spārnos Mercedes un Ferrari, un šķita ka Ferrari ir pietiekama jauda/ātrums + taupība, tad tagat sanāk ka vislielākā .irsā ir tieši Ferrari. Merši sevi pierādīja jo paņēma visu pjedestālu, “labākie” no Reņiem arī turpat līderos, ar visu degvielas “rīšanu” ko drīz vien novērsīs, un “pirkstelis” atkal būs tur kur viņam jabūt. Ferrari… nez cik tur taupīgi, bet abas mašinas izskatījās jau dikti nevarīgas. Nez kā viņi tās 35.sec. var atvinnēt, bet ceru ka izdosies.
Viss jautājums jau ir, cik tās sekundes ir īstenībā, jo Merši jau nebūt nebrauca uz robežas.
Startā man kāds uztriecās no aizmugures, taču kopumā mašīna klausīja labi. 🙂
Riktīgi Kimi stilā…. cerams, ka tās problēmas atrisinās, un Kimi būs atpakaļ kā vecais labais vēsais Kimi, kas brauc, taisa rezultātu un nerunā 🙂
Ferrari nav Rons Deniss!!:)
Esmu Ferrari fans kopš seniem laikiem, bet šis nevieš cerības uz drīzu progresu: http://www.eurosport.ru/formula-1/story_sto4166067.shtml
Lai veicas! Prieks par Meršiem!
maniisim. kas notika 2007 gadu un 2008 gadu?
labs raksts. tiesa, gan, tendenciozs, bet man arī jautājums kā Luka pieļauj atgrizšanos pie 90’to sākuma komandas modeļa – bardaka.
Bez uzvarētāju kombinācijas kā “M.Šūmahers + R.Brauns+ Ž.Tods + R.Bīrns” neko daudz neizdarīs.. 07/08 izskatās vairāk kā inerce, ne likumsakarība.. (noteikumi krasi nemainījās, bet Ferrari 06.gada beigās bija jau atkal labākā formula peletonā)
Inerce nav bezgalīga