Vēl pirms Niko Rosbergs izcīnīja pārliecinošu uzvaru Austrālijas GP izcīņā, presē parādījās informācija, ka “Mercedes” jaunajam jaudas agregātam jaudas parametri sniedzas līdz 900 zirgspēkiem.
Kamēr pirms sezonas “Mercedes GP” direktors Nikijs Lauda paziņoja, ka kompānijas dzinēja jauda bes ERS sistēmām sasniedz 580 zirgspēkus, žurnāls “Bild” ziņo, ka patiesībā tie esot pat 740 izrgspēki, kuriem jāpieskaita ERS sistēmu jauda – vēl ap 160 zirgspēku. Tas nozīmē, ka summā “Mercedes” rīcībā var būt līdz pat 900 zirgspēkiem, kas būtu šokējošs pārsvars pār “Ferrari” un “Renault” dzinēju ražotājiem.
“Bild” citēja arī “Red Bull” konsultantu Dr. Helmutu Marko, kurš nevēlējās atklāt konkrētus ciparus, tomēr bija pārliecināts, ka “Mercedes” jauda ievērojami pārsniedz “Renault” dzinēju jaudu, kas ir pieejama “Red Bull” komandai.
“Protams, dzinējam ir lielāka jauda, nekā viņi atzīst,” paziņoja Marko. “Mēs izmēģinājām (Sebastiana mašīnai) jaunu programmatūru, tomēr tā nenostrādāja. Tikmēr “Mercedes” nav problēmas ar dzinēju un viņiem ir jauda rezervē. Līdz ar to viņiem ir plašas iespējas stratēģiski visu izplānot sacīkstes gaitā.”
Turklāt, kā izrādās, tad “Mercedes” dzinēji ir arī ļoti taupīgi. Tika ziņots, ka “Mercedes” pilotiem ir vajadzīgi tikai trīs apļi aiz drošības mašīnas, lai ietaupītu degvielu un tiktu līdz finišam konkurētspējīgā tempā ar atlikušo degvielas daudzumu.


