Mašīnas tehniskās un izturības problēmas, kas turpina vajāt “Lotus” komandu, esot novēlotas testu sākšanas rezultāts, skaidro komandas dzinēju piegādātājs “Renault”.

Enstonas komanda izlaida pirmos 2014.gada sezonas testus, kas notiks februāra izskaņā Heresas trasē, jo jaunais modelis E22 vēl nebija gatavs. Arī sekojošie testi Bahreinā pēc veiksmīgas pirmās dienas neizvērtās tik gludi un galarezultātā “Lotus” veica vismazāk apļus no visām vienībām.

Problēmas turpinās arī sezonas pirmajā posmā Austrālijā, kur Pastors Maldonādo un Romēns Grožāns gandrīz pilnībā izlaida pirmo treniņu dienu, kā arī ieguva tiesības startēt no peletona beigām, jo problēmas ar dzinēju neļāva uzrādīt konkurētspējīgu rezultātu. Sacīkstes laikā abas formulas gan tika pāri pusei distances pirms izstājās ar identisku problēmu – MGU-K sistēmas atteikums.

“”Lotus” gadījumā mums trūkst nobraukto kilometru un līdz ar to pieredzes,” skaidroja “Renault Sport” izpilddirektors Remi Tafins. “Mums trūkst zināšanas par mašīnu. Mēs esam iekavējuši attīstības grafiku visās jomās. Sacīkstē mēs bijām ļoti piesardzīgi, lai dotu iespēju veikt pēc iespējas vairāk km. Bet citādi nebija šķēršļu, kas liegtu abām mašīnām finišēt tuvu pirmajam desmitniekam.”

“Risinājums ir pavisam vienkāršs,” turpināja Tafins. “Sepangā mēs turpināsim strādāt ar tiem pašiem dzinēja regulējumiem, kas bija sacīkstē Austrālijā, jo mēs zinām, ka tie darbojas. Mums nevajag dzīties pēc sekundes desmitdaļām, pagaidām mums ir vajadzīgi nobrauktie kilometri. Ja būs nobraukti km, tad būs arī labi apļa laiki. Mums vienkārši ir jāsaliek darbi pareizā secībā.”