Luiss Hamiltons piektdienas treniņus Malaizijā uzsāks ar to pašu dzinēju, kuru izmantoja Austrālijā un kurš pievīla britu pilotu jau pēc diviem apļiem sacīkstē. “Mercedes” plāno izmēģināt šo dzinēju piektdienas treniņā, lai pārliecinātos, ka problēma ar cilindru ir izlabota un neatkārtosies. Nevar aizmirst, ka sezonas laikā katram pilotam pieejami pieci dzinēji un ja “Mercedes” izdosies reanimēt šo motoru, draudi nesaņemt sodu Hamiltonam par sestā dzinēja izmantošanu sezonas beigās būs mazāki.

Sepangas trasē pirmo reizi tiks izmantotas divas DRS zonas un katrai no tām būs savs laika kontrolpunkts. Pēdējos divos gados tika izmantota tikai viena DRS zona starta finiša taisnē, bet šogad tai pievienosies arī otra paralēlajā taisnē pirms pēdējā līkuma. Interesanti, ka Melburnā pirms divām nedēļām arī bija divas DRS zonas, tomēr tika izmantots viens laika kontrolpunkts. Jaunā kārtība Malaizijā palielinās iespēju pilotiem apdzīt taisnē pirms pēdējā līkuma un pēc tam saņemt atbildes uzbrukumu no sekotāja jau starta finiša taisnē.

Sauber” komandas piloti Adrians Zutils un Estebans Gutjerss ir atzinuši, ka komandas jaunais modelis šobrīd ir pārāk smags. Daļa no problēmas esot “Ferrari” jaudas agregāts, kas pārsniedz paredzēto 145kg robežu. Komanda veic uzlabojumus un soli pa solim uzlabo situāciju, tomēr tas ir dārgs process, jo tiek izmantoti vieglie materiāli, kas ir ļoti dārgi. Nevar aizmirst, ka mašīnas un pilota svars nedrīkst pārsniegt 692kg, kas ir par 50 vairāk nekā pērn, tomēr ievērojami pieaudzis jaudas agregāta svars. Turklāt Zutila gadījumā situācija ir vēl smagāka (tiešā nozīmē), jo viņš sver par 14kg vairāk nekā komandas biedrs Gutjeress, kurš ir otrs vieglākais F1 pilots.