Par nepieskrūvētu riteni soda divreiz
Jaunie noteikumi, kas paredz bargākus sodus par nepieskrūvētiem riteņiem boksu apmeklējuma laikā, ir palielinājuši boksu apmeklējuma laiku. Pērn Malaizijā Marks Vēbers iebraucot boksos un nomainot visus četrus riteņus, zaudēja 20 sekundes, bet šogad ātrākais boksu apmeklējums jau bija 24 sekundes – tas izdevās “Ferrari” un Fernando Alonso. Komandas ir veikušas metodoloģikas izmaiņas pašā boksu apmeklējuma procedūrā, lai izvairītos no neveiksmīga boksu apmeklējuma un tam sekojoša barga soda. Malaizijā nepareizi pieskrūvēts priekšējais ritenis Danielam Rikjardo maksāja ne tikai zaudēto laiku, jo mehāniķiem nācās skriet viņam pakaļ un stumt atpakaļ uz boksiem, bet arī papildus sodu – 10 sekunžu apstāšanos boksos. Turklāt noteikumi paredz vēl arī 10 starta pozīciju sodu nākamajā posmā – tātad pilots un komanda tiek sodīdi divos posmos par vienu kārtīgi nepieskrūvētu riteni. “Es domāju, ka tas ir netaisnīgi, jo mēs tiekam sodīti divreiz,” paziņoja Helmuts Marko, tomēr nevar aizmirst, ka šis noteikums tika ieviests pēc pašu komandu prasības.
Drošība Bahreinā
Bahreinas varas iestādes ir ieplānojušas nopietnus drošības pasākumus uz šajā nedēļas nogalē gaidāmo Grand Prix posmu. Pamatojoties uz iepriekšējo gadu pieredzi un notikumu analīzi, esot izstrādāts precīzs drošības plāns. Tiek ziņots, ka arī pirms Bahreinas GP aktīvistu grupas ir plānojušas mītiņus, lai pievērstu pasaules uzmanību.
‘Santander’ paliks ar ‘Ferrari’ vēl 10 gadus
“Santander” bankas boss Emilio Botins ir paziņojis, ka kompānija vēlas turpināt sponsorēšanu F1 čempionātā “vismaz vēl desmit gadus”. Turklāt šajā periodā “Santander” vēlas sadarboties tieši ar Fernando Alonso, kuram banka ‘sekoja’ no “McLaren” uz “Ferrari”. Šobrīd “McLaren” sponsorēšana ir pārtraukta, jo “ir tikai viena tāda komanda kā “Ferrari” un arī Luisa Hamiltona aiziešana no “McLaren” spēlēja savu lomu,” atzina Botins. Arī “Ferrari” vājais sniegums šīs sezonas sākuma nav ietekmējis “Santander” uzticību, jo jau no Ķīnas posma sekos pamatīgi uzlabojumi – tā “Santander” bosam esot apstiprinājis pats komandas vadītājs Stefano Domenikalli.
‘Sauber’ nometīs svaru
“Sauber” komanda uz Spānijas GP posmu gatavo krietni vieglāku savas C33 šasijas versiju. Šveices komandai kopš sezonas sākuma ir problēmas ar minimāla svara (692kg) sasniegšanu, kas savukārt atsaucas uz konkurētspēju. Tāpēc komanda cītīgi strādā, lai ‘nomestu svaru’ uz dažādu viegmetālu izmantošanu šasijas uzbūvē. Prognozes liecina, ka uzlabojumi došot 20kg ieguvumu, kas ir ļoti daudz, jo nevar aizmirst, ka katri lieki 10kg svara uz apli dod papildus 0,2-0,3s. “Sauber” komanda ir viena no četrām vienībām, kas šogad nav izcīnījusi punktus.




