Luka Di Montidzemolo ir paziņojis, ka turpmāk pats uzņemsies krietni lielāku atbildību par notiekošos “Ferrari” Formula 1 komandā.

Jau tika ziņots, ka no amata atkāpās līdzšinējais vadītājs Stefano Domenikalli un “Ferrari” prezidents paziņoja, ka viņa vietā vienību turpmāk vadīs Marko Matiači, kurš bija kompānijas Ziemeļamerikas atzara boss. Tomēr eksperti uzskata, ka Matiači ir tikai pagaidu aizstājējs, jo viņam nav pieredzes darbā Formulā 1 un tik atbildīgā amatā tas ir vitāli svarīgi.

“Es viņam palīdzēšu, es strādāšu, kā esmu to darījis arī agrāk – būšu krietni tuvāk Formulai 1 un pavadīšu tur vairāk laika,” paziņoja Montidzemolo. “Pirmais cilvēks kompānijā, kurš nav apmierināts ar notiekošo esmu es. Tāpēc arī es ķeros pie lietas un turpmāk atbildība gulsies arī uz maniem pleciem. Matiači ir pareizā izvēle šim amatam, mēs jau pavisam drīz atgriezīsiemies pie uzvarām.”

“Esmu nolēmis dot iespēju jaunam censonim, kuram es uzticos, no “Ferrari” ģimenes un nestaigāt riņķī meklējot jaunu algotni,” paziņoja “Ferrari” prezidents. “Mums jāskatās uz priekšu un jāsāk cītīgi strādāt, lai atgrieztos mūsu konkurētspēja.”

Tostarp prese uz Domenikalli vietu jau ir izvirzījusi trīs citus kandidātus, kas nākotnē varētu nomainīt arī Marko Matiači. Vispirms tas ir Bobs Bell, kurš tajā pašā dienā, kad tika atlaists Stefano Domenikalli, paziņoja par savu aiziešanu no “Mercedes” komandas. Vēl iepriekš Bels strādāja “Renault”, kur izcīnīja titulus kopā ar Fernando Alonso.

“Autosprint” žurnāls raksta, ka Matiači būs tikai pagaidu vadītājs “Ferrari” komandā un viņš galu galā tiks aizstāts ar Gerhardu Bergeru, kurš savulaik startēja “Ferrari” komandas sastāvā.

Tostarp vācu “Auto Motor und Sport” kā galveno kandidātu min Rosu Braunu, kurš devies atpūtā, bet varētu būt pierunājams atgriezties no makšķerēšanas pie savas vecās komandas vadīšanas.

1 KOMENTĀRS

  1. “Tomēr eksperti uzskata, ka Matiači ir tikai pagaidu aizstājējs, jo viņam nav pieredzes darbā Formulā 1 un tik atbildīgā amatā tas ir vitāli svarīgi.”

    tad jau arii es esmu expets 😛 uzreiz teicu ka nepieredzeejusha kadra ielikshana tik augstaa amataa ir kljuuda. un pats Luka tagad vairaak iesaistiisies F1 projektaa? muahahahaa, tad jau stagnaacija tikai padziljinaasies. baigaa jau nu vinjam pasham pieredze motosportaa.

  2. Ma liekas, ka Ferrari ir ieciklējušies ar to, ka visam jābūt izteikti itāliskam… Ja var sameklēt cilvēku, kas “razkruķīs” komandu, tad pofig kas viņš ir: vācietis, ķīnietis vai vsp papuass… 🙂 Kā saka: nestādi bērzu tur, kur zini, ka augs tikai priede…

  3. mana prognoze ir, ka Brons sarkano vamzi vairāk nevalkās. Par Bellu nav viedokļa, var būt vienkārši sagadīšanās, ka 2 notikumi iekrita vienā datumā.

    Ka Luka Kā-de-eM tagad ‘uzņemsies lielāku atbildību’, ja tiešām viņš tā sacījis, ir tīrākā ūdeņa B.S., jo atbildīgs viņš jau ir tā, ka vairāk nav kur..

    Ja domāts bija, tikai neveikli pārtulkojies, ka vairāk laika veltīs Četru Burtu Ģimenes sarkanās skudērijas ‘regime-s’ ikdienas lietām, tas šķiet itin loģiski, un domenikāļa pēctecis būtu visai vieglprātīgi rīkojies, ja ko tādu nebūtu pieprasījis.
    Pat ja Lukas piedāvājums bija no tiem, no kuriem nevar atteikties (c).