Lai gan Bahreinas testos “Lotus” komanda piedzīvoja kārtējo neveiksmi, divās dienās veicot tikai 162 km, gaidāmajā Ķīnas GP komanda plāno izcīnīt pirmos punktus.

“Lotus” bija pirmssezonas testu pastarītis, veicot vismazāk kilometrus, tomēr Malaizijā un Bahreinā komanda spēja veikt sacīkšu distanci un Romēns Grožāns bija ļoti tuvu pirmajam desmitniekam. Neskatoties uz to, ka augšupeja pārtrūka Bahreinas testos, “Lotus” ir pārliecināta par iespējām izcīnīt punktus jau Ķīnā.

Bahreinā “Lotus” veica tikai 162 km un pie vainas bija problēmas ar MGU-K iekārtu un bojāta dzinēja aizdedzes svece. Neskatoties uz nepabeigto programmu testos, Ķīnā debitēs vairāki ļoti nopietni uzlabojumi.

Šanhajas trasē “Lotus” nāks klajā ar jaunu grīdas un priekšējā antispārna versiju, kas ir ļoti apjomīgs uzlabojums aerodinamikas jomā. Paralēli maksimālā ātruma rādītāju uzlabošanai “Lotus” ir sekojusi “Red Bull” piemēram un izmainījusi aizmugurējā antispārna horizontālo sekciju, kas garajā Šanhajas trases taisnē dos iespēju uzrādīt lielāku ātrumu. Tomēr šīm izmaiņām ir otrs efekts – DRS sistēmas ietekme nav tik liela, kā iepriekš.

‘Renault’ palielina jaudu

Tostarp labas ziņas pienākušas arī no “Renault” nometnes – dzinēju ražotājs apsolījis vairāk jaudas un stabilāku jaudas padevi. “Red Bull” un “Toro Rosso” jau Bahreinā ieguva savā rīcībā modificētu “Renault” V6 Turbo jaudas agregātu, kuram ar FIA atļauju ir veiktas izmaiņas MGU-K ģeneratorā, izplūdes gāzu sistēmā un turbīnas dzesēšanas sistēmā. Uzlabojoties MGU-K izturībai, tas var nodrošināt gandrīz pilnu 160 zirgspēku jaudu, bet uzlabojumi izplūdes gāzu sistēmā, ļauj tikt galā ar temperatūras pieaugumu, kas rodas dēļ papildus iegūtās jaudas. Izmaiņas ļaus vairāk enerģijas uzglabāt arī MGU-H baterijās.

Šie uzlabojumi kopā ar izmaiņām elektronikas blokā ļaus “Renault” motoram sasniegt ievērojami lielāku jaudu – eksperti lēš, ka tagad “Mercedes” jaudas pārsvars pār “Renault” būšot samazināts no 70 līdz 40 zirgspēkiem

1 KOMENTĀRS