Ar vēl vienu “Mercedes” dubultuzvaru ir noslēgusies Ķīnas GP izcīņa, kamēr Luiss Hamiltons izcīnīja trešo panāku pēc kārtas un 25to uzvaru karjerā. Trešais finišēja Fernando Alonso, kuram tas bija pirmais goda pjedestāls sezonā un tieši pirmajā posmā, kad pie “Ferrari” stūres atrodas jaunais boss Marko Matiači.

Startā Hamitons noturēja savu pirmo pozīciju, tikmēr aizmugurē lielisku startu veica Felipe Masa, kurš pa ārmalu tika garām Niko Rosbergam un uzbruka Daniela Rikjardo pozīcijai, tomēr sadūrās ar savu bijušo komandas biedru Fernando Alonso. Par laimi, sadursme bija riteņu rajonā un abi varēja turpināt sacīksti.

Aiz Hamiltona sekoja Fetels, kuram uzbruka Fernando Alonso, tomēr tikai pirmā boksu apmeklējuma laikā spānis spēja tikt garām “Red Bull” pilotam, kurš mirkli vēlāk bija spiests aizstāvēties no Niko Rosberga, kurš sākā pamazām atgūt zaudēto startā. Turklāt “Mercedes” komanda bija zaudējusi telemetrijas plūsmu no Rosberga mašīnas un vācietim nācās pašam nolasīt degvielas patēriņu no displeja un ziņot par to komandai.

Pēc Daniela Rikjardo boksu apmeklējuma abi “Red Bull” piloti atkal nokļuva viens aiz otra un komnada atkal deva pavēli Fetelam palaist garām Rikjardo, kuram atšķirībā no vācieša bija divu boksu apmeklējumu stratēģija. Šoreiz Fetels pēc sīkākas konsultēšanās pa radio nolēma nedaudz sarežģīt Rikjardo apdzīšanas manevru, tomēr beigās nemetās agresīvi aizstāvēt savu pozīciju.

Nākamais Rosberga ‘upuris’ bija Fernando Alonso, kurš tobrīd atradās pietiekami pārliecinošā otrajā pozīcijā. Tomēr līdz cīņai nenonāca, jo spānis 34.aplī devās savā otrajā boksu apmeklējumā un viņa piemēram sekoja arī Rosbergs. Tikmēr visai komisks atgadījums risinājās ar Fetelu, kuru ar svaigākām riepām apdzina jau par apli atpalikušais Kamui Kobajaši no “Catreham”. Tas izraisīja sašutumu no Fetela puses, bet Kobajaši sacīkšu inženieris ieteica viņam atrauties, lai netiktu rādīti zilie karogi.

15 apļus pirms finiša Rosbergs sāka strauji (sekunde aplī) tuvoties Alonso otrai pozīcijai un trīs apļus vēlāk vācietis ļoti pārliecinoši veica apdzīšanas manevru. Nākamais, par kuru bija jāsāk uztraukties Alonso, bija Rikjardo, kurš tuvojās līdzīgā tempā kā Rosbergs, tomēr atradās aptuveni 7 sekundes aizmugurē. Turpinājumā Alonso temps palielinājās un viņš spēja saglabāt savu pārsvaru pār austrālieti, bet pēdējos apļos riepas labāk bija saglabājis Rikjardo un atkal sāka tuvoties, tomēr ne pietiekami, lai atņemtu Alonso pirmo goda pjedestālu sezonā.

Ceturtajā un piektajā vietā finišēja Rikjardo un Fetels, kamēr sestais palika Niko Hilkenbergs, kuram sekoja divi somi – Botass un Raikonens. Pēdējās divas vietas punktos izcīnīja Serhio Peress, kurš iepriekšējā posmā kāpa uz goda pjedestāla, un Daņila Kvjats, kuram tā bija pēdējā sacīkstē tīņa statusā – nākamajā posmā krievs būs jau 20 gadus vecs. Bez punktiem palika abi “McLaren” piloti, kuri turklāt tika apdzīti par apli.

Ķīnas GP rezultāti

V Nr Pilots Komanda Apļi Atst. Startā Punkti
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 54 1:33:28.338 1 25
2 6 Nico Rosberg Mercedes 54 +18.0 s 4 18
3 14 Fernando Alonso Ferrari 54 +23.6 s 5 15
4 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 54 +27.1 s 2 12
5 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 54 +47.8 s 3 10
6 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 54 +54.3 s 8 8
7 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 54 +55.7 s 7 6
8 7 Kimi Räikkönen Ferrari 54 +76.3 s 11 4
9 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 54 +82.6 s 16 2
10 26 Daniil Kvyat STR-Renault 53 +1 aplis 13 1
11 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 53 +1 aplis 12
12 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 53 +1 aplis 9
13 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 53 +1 aplis 15
14 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 53 +1 aplis 22
15 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 53 +1 aplis 6
16 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 53 +1 aplis 17
17 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 53 +1 aplis 19
18 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault 53 +1 aplis 18
19 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 52 +2 apļi 21
20 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault 52 +2 apļi 20
Izst. 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 28 pārnesumu kārba 10
Izst. 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 5 dzinējs 14

1 KOMENTĀRS

  1. Kad tad viņš ir bijis ātrs, tālajā 2006. laikam, pie ferrari jau bija un no Filipa dabūja pa biksēm, tapēc arī izmeta, tapēc jautāju, ko pagājšgad butu iespējuši ar Lotus tādi piloti kā Alonso un MS savos jaunības laikos

  2. Neticu, ka jauns boss vienas nedēļas laikā kaut ko ir izdarījis, bet sacīkstē abi Ferrari nobrauca kā vienmēr – Alonso izspiež maksimumu, Raikonens atkal kaut kur nomuļļā, tad šis, tad tas nestrādā… Dīvaini. Ar Red Bull interesanti – Sebs sāk just kārtīgu konkurenci komandā un stresā nevar labi nobraukt? Slikts sniegums priekš 4kārtēja Pasaules čempiona.

      • Rosberga un Botasa kontakts ir pavisam no citas sērijas. Turvairāk vainas ir Botasam – par ātru sāka iegriezt. Un ka tur riteņus neaplauza vispār ir brīnums. Bet Alonso vienkārši kā aklais uzgrieza virsū Massam, kurš tur protams pirms brīža nebija. Tā jau ir vai nu redzes, vai reakcijas problēma.

      • Onboardi no ieaistīto mašinām nedod nekādu priekšstatu par pozīcijām trasē un ir mānīgi. Paskaties augšskatā un Tu skaidri redzēsi. ka Massa paņemot pa kreisi ieņēma brīvu vietu trasē un vairs pa kreisi nedeva. Bet Alonso nepamanīja , ka tā vieta , kas pirms brīža bija brīva, vairs nav brīva un uzgrieza virsū. Ja ļoti patīk onboardi, tad pameklē onboardu no Rosberga mašīnas, tur tad no aizmugures viss tikpat labi ir redzams , kurš bija tas , kas uzgrieza virsū.
        Un galvenais atslābstiet, sacīkšu epizodes apspriešana , nekas vairāk 😛 Nu ja nu vienīgi par vienu itemu haļavas groziņā mazāk 😛 Haļava, kā zināms, nav bezgalīga 🙂

    • Ar Red Bull ir tā, ka kaut kāda iemesla dēl Fetelam ir problēmas ar riepu temperatūras uzturēšanu sacīkstes laikā. To ļoti labi varēja redzēt kad rādīja termokameru, kad Rikjardo gāja garām. Fetela riepas bija aukstas, Rikjado bija ok. Tālākais jau ir sekas.

  3. Kimi vienmēr kautkas neiet, dzinēji dega utt , da apnicis jau viss tā skaidrojums, no Massas pa bikšēm, kurš no MS pamatīgi atpalika, izskatās ka Alonso ar MS būtu bijs labs pāris, tad mums būtu bijis interesanti.

  4. kimi ir un būs ļoti ātrs, 2003,2005,un 2007 bija pirmais un 2008 ari ārdijās tāka nevajag vienmēr ir pratis pabraukt ātri ja formala viņam klausa, bet ja nav vadāmības nav arī rezultātu tā nu viņam ir..