Airtona Sennas 20tajā bojāejas gadadienas priekšvakarā “Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo ir paziņojis, ka leģendārais brazīlietis vēlējies karjeru pabeigt “Ferrari” komandā.

“Es vienmēr esmu cienījis Airtona stilu sacīkstēs,” paziņoja Di Montidzemolo “Ferrari” oficiālajā mājas lapā. “Kā visiem izciliem čempioniem, arī viņam bija neticama vēlme uzvarēt, viņš nekad nepagura perfektuma meklējumos un nekad nepārstāja pilnveidot sevi. Viņš bija neticami labs kvalifikācijā, taču arī sacīkstēs viņa spēks izpaudās divcīņās, kad viņš cīnījās ar nagiem un zobiem.”

“Viņš vēlējās pievienoties “Ferrari” un es vēlējos viņu redzēt mūsu komandā,” paziņoja di Montidzemolo. “Viņš bija ieradies Itālijā uz Sanmarīno GP un mēs satikāmies manās mājās Boloņā ceturtdien 27.aprīlī. Viņš atzina, ka ļoti novērtējis mūsu komandas nostāju pret pārlieku plašu elektronikas izmantošanu dažādās sistēmās, kas palīdz pilotam, jo tas neļauj izpausties pilota talantiem.”

“Mūsu saruna bija ļoti gara un viņš lika man saprast, ka vēlas karjeru pabeigt “Ferrari” komandā,” atzina “Ferrari” prezidents. “Pāris gadus iepriekš viņš bija ļoti tuvu tam, lai pievienotos mums. Mēs norunājām pavisam drīz satikties atkal, lai pārrunātu iespējas viņam atbrīvoties no esošajām līgumsaistībām. Mēs abi bijām vienisprātis, ka “Ferrari” ir ideālā vieta, kur viņam turpināt karjeru, kas līdz tam brīdim bija satriecoši veiksmīga un pat unikāla. Diemžēl vienā no bēdīgākajām nedēļas nogalēm Formula 1 vēsturē liktenis laupīja mums visiem Airtonu un Rolandu Racenbergeru. Attiecībā par Sennu, es atceros viņa laipnību, viņa vienkāršību un gandrīz kautro dabu, kas bija spilgtā pretstatā ar viņu kā sacīkšu pilotu, kurš vienmēr bija cīnītājs un aizvien tiecās kļūt labāks.”

1 KOMENTĀRS

  1. SIC ERAT SCRIPTUM: “Viņš atzina, ka ļoti novērtējis mūsu komandas nostāju pret pārlieku plašu elektronikas izmantošanu dažādās sistēmās, kas palīdz pilotam, jo tas neļauj izpausties pilota talantiem.”

    kā nu ne, jo Ferrari tās ‘dažādās sistēmas’ bija visnotaļ jau neattīstītas uz to brīdi.

    Interesanti arī, ja jau Senna i pats gribējis pie sarkanajiem braukt, i Luka KdeM ir bijis gatavs ņēmējs, kamdēļ tad nekas tāds nenotika dabā.. 😀

    Sdajotsja mņe, ka kāds te fleitē, maigi izsakoties.

  2. Es miglaini, bet nedaudz tomēr atceros tā laika baumas un bazarus (jo lai cik nebūtu dīvaini, jau tad gan skatījos, gan interesējos par F1 😉 bij tāda runa par vēlēšanos karjeru beigt Ferrari, tikai ne jau protams, pārlēkt no tā brīža 2(a varbūt) jaudīgākās formulas kaukādā šrotā… Kombinācija Williams+Senna bija vienīgie, kas togad varēja sabāzt Bennetton+Mišuļu (un nevajag mēģināt man vkoļīt: a kāpēc tad viņam nebija neviena punkta līdz startam Imolā? Atbilde vienkārša: tā gadās (beztam visas gada sākuma gonkas viņš sāka no pole)

    • Lobēšana 😛 Tu vēl kaut ko bezjēdzīgāku nevarēju pateikt? 😛 Jeb Tev pat nav nosjausmas, kas tajā gadā notika? 😛 Izslēgšanu no 1/4 daļas visu tāgada sacīkšu Tu sauc par lobēsanu 😀 Pareizāk būtu teikt, ka Hils nekļuva par čempionu par spīti visai FIA lobēšanai,. 😀

      • pret proletārisku pārliecību ar loģiskiem argumentiem un faktiem diskutēt nav tā produktīvākā nodarbe.. 😉

  3. Man prestižākā bija “Tyrell” komanda 🙂 Vienmēr fanoju par nelielām vienībām, kas pārsvarā nekonkurēja ar grandiem, taču spēja “izšaut” kaut pāris reizes gadā (pašreizējās “Caterham”, “Marussia” tādas nav). Ar “Tyrrell” – Ž.Alezi 1990.gadā ASV GP, S.Modena Monako 1991.gadā utml.

    • Vermin rolands sak ka red bull nebija apmierinaati 2013 gada ar jaunajaam pirelli riepām.jo red bul 2013 gada sakuma sezonā nebija tā ātruma. jo pasha sakumā ja aceramies dominēja Lotus,Ferrari,un pat force india ātrums bija labs. bet tiklīt atgrieza tos 2012 gada riepas,ātrums kritās,un red bull kļuva brinumam ātri.

      • Vai tad es saku, ka Red Bull bija apmierināti? Bet ne jau Red Bull neapmierinātība bija tas , kā rezultātā izmaiņas tika veiktas. Varbūt ir iespējama situācija, ka Ferrari nepmierinātība varētu novest pie kādām izmaiņām, bet ne jau Red Bull – par to tikai pasmietos. 😛

    • peec Silverstounas ugunjoshanas VISAS komandas piekrita ka esoshaas riepas ir jaamaina. tam leemumam nebija nekaada sakara ar to ko grib vai negrib Red Bull.

      bet protams, sazveerestiibu teoriju cieniitaajiem vienmeer ir savaadaaks viedoklis. tam taa vienkaarshi ir jaabuut.

  4. visas aizkulises mēs nezinam….sekoju līdzi 20 gadus formulai… un netīrās spēlītes tur notiek vēl lielākas nekā politikas aizkulisēs. Tas ka eklstouns lobē red bul tyas nav nekāds jaunums….un kuru vins grib redzeet savaa vietaaa arii visiem ir zinaams…….vilkmes kontrole kura bija red buliem ieprieksejos gadus? Un apzināta vēbera slāpēšana startos lai nebuutu fetelam tuvumaa..jo redz puisitim stresss kad komandas biedrs aatraaks

  5. Protams, ka Senna vēlējās braukt Ferrari! Ikviens F1 pilots vēlas braukt Ferrari kādā savas karjeras posmā. Tikai Montezomolo noteikti ” nejauši” ir izlaidis Sennas teikto, kas varētu skanēt šādi “tad, kad Scuderia būs spējīga man iedot formulu, ar kuru varu uzvarēt”. Sennu interesēja vienīgi uzvaras.

    • un tagad iedomājies to pat līkumu, tikai bez asfaltētās ‘izskrienamās zonas’ kreisajā pusē.. uhh

      tāds viņš (Eau Rouge) bija, pirms uzslēja jauno paddocku starp Bus Stop un La Source..