Pēc ne visai veiksmīga iepriekšājā posma “McLaren” komandas izpildījumā, Vokingas vienība uz Spāniju ir sagatavojusi ievērojamus uzlabojumus. Turklāt itāļu prese raksta, ka “McLaren” jau ilgāku laiku savā aerodinamiskajā tunelī testē “Lotus” stila dalītu nesimetrisku mašīnas purngalu. Līdzīgus testus aizvadījusi arī “Williams” komanda un to atzina arī vienības boss Pats Simonds, tomēr Grūvas vienība atteikusies no šī risinājuma, jo tas ‘neiet kopā’ ar pārējo mašīnas aerodinamilu. Paralēli “McLaren” ļoti aktīvi un agresīvi strādā jaunu inženieru nolīgšanas jomā – no “Sauber” pievienosies Tonijs Salters, kamēr no “Lotus” ir pārvilināts Žiloms Katelani.

Tikai Estebana Gutjeresa “Sauber C33″ formula Barselonā ar pēdējiem uzlabojumiem būs ietupījusi pietiekami daudz svara, lai ‘palīstu’ zem FIA noteiktā svara minimuma – 692 kilogrami. Tādejādi inženieriem ar balsta balīdzību būs iespēja izsvarot meksikāņa mašīnu labāk nekā Adriana Zutila gadījumā, kurš pats ir par 15 kilogramiem smagāks nekā komandas biedrs. Nevar aizmirst, ka mašīnas svara minimums Formulā 1 tiek rēķināts kopā ar pilotu un tādejādi smagākie piloti nonāk neizdevīgākā situācijā.

Spānijas GP organizatori vēlas pārdēvēt posmu un nosaukumā ieviest Barselonas vārdu. Pavisam nesen “Circuit de Catalunya” trase, kas ir F1 kalendārā kopš 1991.gada, ieguva vietējās pašvaldības atbalstu un tik pārdēvēta par “Circuit de Barcelona Catalunya“. Tagad trases boss Salvadors Servija ir paziņojis, ka vēlas arī posmu pārdēvēt par Barselonas Grand Prix, jo ‘Barselonas’ brends pārdodas labāk nekā ‘Spānijas’ brends. Nevar aizmirst, ka Katalonijas reģions ar Barselonu kā galvaspilsētu organizē kampaņu par atdalīšanos no Spānijas. Tikmēr līgums par Spānijas GP posma organizēšanu ir noslēgts līdz 2016.gadam.