Karloss Sainss juniors, kurš šogad startē Formula Renault 3.5 sērijās, ir nākamais pilots, kas stāv rindā uz vietu “Toro Rosso” komandā, kur šogad startē Žans Ēriks Verņē un 20 gadus jaunais krievu debitants Daņila Kvjats, kurš pērn kļuva par GP3 čempionu. Interesanti, ka Sainss ir tikai pāris mēnešus jaunāks par Kvjatu. Komandas boss Francs Tosts paziņoja, ka Sainss visdrīzāk piedalīsies komandas testos un ļoti iespējams arī piektdienas treniņos šīs sezonas gaitā, ja spānim izdosies turpināt demonstrēt iesākto sniegumu.

Abas “Red Bull” paspārnē esošās Formula 1 komandas nākamajā sezonā sadarbosies vēl ciešāk. Jau šogad “Toro Rosso” pārgāja uz “Renault” dzinēju izmantošanu, lai būtu ‘vienā laivā’ ar “Red Bull”, bet no nākamās sezonas tehniskā sadarbība būs vēl plašāka. 2015.gadā Faenzas vienība sāks izmantot “Red Bull” izstādāto balstiekārtu un pārnesumu kārbu pilnībā, kamēr šogad paši gatavo ātrumkārbas ietvaru. Savukārt pāriešana uz vienas balstiekārtas izmantošanu ļaus abām vienībām sākt no viena punkta bāzes regulējumu meklēšanā, jo mašīnām būs vienāda ģeometrija. Turklāt paralēli “Toro Rosso” turpina pamazām audzēt savu darbinieku skaitu – 2008.gadā tie bija vien 135 cilvēki, bet tagad jau šis skaitlis sasniedz 325.

Neskatoties uz Formula 1 ekspertu skepsi, topošā F1 komanda “Hass Formula” turpina strādāt pie savas gaidāmās debijas čempionātā. “Auto Motor und Sport“, kuras korespondents paviesojās komandas bāzē Karolīnā, raksta, ka joprojām plāns A ir debitēt 2015.gadā. Šobrīd komandas vadītājs Ginters Steinerts, kurš iepriekš strādāja “Red Bull” un “Jaguar” komandās, cītīgi meklē augstākā līmeņa tehniskos darbiniekus. Tostarp galvenais pretendents uz dzinēja partnera lomu ir “Ferrari” komanda, kas pati izteikusi gatavību sadarboties, kamēr “Mercedes” jau atteikušies no šīs iepsējas. Jau septembrī durvis vēršot jaunā fabrika Mūresvillā ar 200 darbiniekiem, bet paralēli Haas meklē iespējas izveidot papildus bāzi arī Anglijā – tuvāk notikumu epicentram, jo retais augstākā līmeņa F1 speciālists būs gatavs pārcelties uz ASV.

Pastora Maldonādo ieilgusī ballīte Formulā 1 drīz varētu beigties. Jāatgādina, ka 29 gadus vecā venecuēlieša startus F1 sponsorē bijušā prezidenta Hugo Čavesa režīmam pietuvinātā naftas kompānija PDVSA. Venucuēlā pamazām briest izmaiņas politiskajā dzīvē un tas var pielikt punktu Maldonādo sponsorēšanai. PDVSA jau ir iepumpējusi pamatīgu naudas žūksni “Williams” un “Lotus” kontos, tomēr Venucuēlas valdībā šo soli atbalsta retais. Tagad arī Venecuēlas sporta ministrs Antonio Alvaress paziņoja, ka motoru sports ir izslēgts no valsts prioritātēm, jo tas tas ‘nesoļo roku rokā ar valsts attīstības virzienu’.

1 KOMENTĀRS

  1. janku spaiņu dauzīšanas pasākumu adorētājiem varbūt tā ir skumja ziņa par venecuēlas politikāņu prioritāšu maiņu, mana personīgā reakcija ir, ka sen bij’ laiks Žokli aizvākt no F1 peizāžas..