Kevins Magnusens šobrīd cīnās ne tikai ar “McLaren” modeļa tehniskajām problēmām, bet arī arī ‘debitanta sindromu’, uzskata komandas sporta vadītājs Ēriks Buljē.
Magnusens uz F1 pārnāca no Formula Renault 3.5 čempionāta, kur izcīnīja čempiona titulu pagājušajā gadā, gūstot astoņas pirmās starta pozīcijas un piecas uzvaras. Jau pirmajā GP posmā Austrālijā viņš kāpa uz goda pjedestāla, tomēr turpmākajos posmos nav spējis finišēt augstāk par devīto pozīciju, jo “McLaren” vienība pamazām atdeva savu vietu konkurētspējas rangā. Buljē skaidro, ka debitantiem ir grūti adaptēties pie konkurētnespējīgas mašīnas, jo iepriekš viņi ir pieraduši startēt ar labākajām formulām un regulāri uzvarēt sacīkstēs.
“Kevins saskaras ar debitanta sindromu, ar ko saskaras visi jaunie piloti, kas ierodas no zemākajām sacīkšu sērijām,” skaidroja Buljē. “Viņiem nav viegli pierast pie situācijas, kad mašīna, ar kuru viņi strādā nespēj dot atbilstošu rezultātu un viņi nevar cīnīties par uzvarām. Pārējā ziņā ar Kevinu viss ir kārtībā – viņš ir iejuties komandā, viņš ir ļoti stabils un viņa atgriezeniskā saite inženieriem ir lieliska – kopā ar savu inženieru grupu viņi nepārtraukti uzlabo formulas sniegumu. Priekš debitanta viņa sniegums ir ļoti labs.”
Vēl pirms Spānijas GP izcīņas Magnusena komandas biedrs Džensons Batons izteicās, ka šādā situācija ļabākais risnājums komandai būtu “divi pieredzējuši piloti, kas zina, ko dara”. Tomēr Buljē noliedz, ka Magnusena debitanta statuss sagādā papildus problēmas “McLaren” komandai, kura cenšas atgūt savu konkurētspēju.
“Es nedomāju, ka ar vienu debitantu un vienu pieredzējušu pilotu ir grūtāk nekā ar diviem pieredzējušiem pilotiem,” paziņoja Buljē. “Tāds puisis kā Kevins var paveikt visu nepieciešamo un viņa zināšanas ir pietiekamas, lai viņš spētu atbildēt uz visiem inženieru jautājumiem.”