“Red Bull” komanda vēl pēc sezonas pirmajiem posmiem ieteica Sebastianam Fetelam aizmirst par sūdzībām, tehniskām problēmām un uzlabot pašam savu sniegumu.
“Red Bull” padomdevējs Helmuts Marko pēc Ķīnas GP posma esot ieteicis Fetelam beigt sūdzēties par mašīnu vai jaunajiem noteikumiem un tā vietā pielāgot savu pilotēšanas stilu.
|
Sacīkste |
Fetela rez. |
|
Austrālija |
Izstājās |
|
Malaizija |
3.vieta |
|
Bahreina |
6.vieta |
|
Ķīna |
5.vieta |
|
Spānija |
4.vieta |
|
Monako |
Izstājās |
|
Kanāda |
3.vieta |
“Es viņam teicu – tur 50 inženieri strādā pie šī dzinēja un viņi nevar atisināt to problēmu, bet tu esi vadošais pilots un viss ir atkarīgs no tevis un tev pašam viss ir jāatrisina,” paziņoja Marko. “Viņš ir četrkārtējais pasaules čempions un ja viņš nespēj tikt galā ar mašīnu, tad jāķeras pie sava snieguma uzlabošanas – tas ir vieglāk nekā viss pārējais.”
“Sebastians sūdzējas par ļoti sliktu mašīnu, jo viņš ir pieradis pie perfektas,” atzina Marko. “Rikjardo pārnāca no “Toro Rosso”, kur bija krietni zemāks līmenis, un viņš katru dienu pateicās Dievam par tik labu mašīnu kā “RB10″. Turklāt Sebastians arī nepiekrīt virzienam, kurā dodas Formula 1 – viņaprāt mašīnām ir jābūt monstriem. Ar visām šīm problēmām viņš zaudēja daļu motivācijas, taču tagad tas ir aiz muguras.”
Plašā intervijā pirms māju posma Austraijā “Red Bull” padomdevējs Helmuts Marko arī atzina, ka uz 2013.gada sezonu “Red Bull” ir apsvēruši domu nolīgt Luisu Hamiltonu, tomēr tika nolemts to nedarīt, jo visdrīzāk rastos pilotu savstarpējās problēmas starp Hamiltonu un Fetelu. Galarezultātā pirms 2013.gada vēl uz sezonu tika pagarināts līgums ar Marku Vēberu.
“Lai gūtu panākumus, tomēr ir jābūt arī harmonijai zināmā līmenī,” paziņoja Marko. “Taču viņi (Luiss Hamiltons un Sebastians Fetels) ir piloti ar ļoti izteiktu ego un ļoti paštaisni. Mēs to apsvērām to iespēju, taču nolēmām, ka tas nebūs labākais risinājums. Turklāt mums ir laba junioru programma.”


