Papildus operācijas Roberta Kubicas rokai teorētiski varētu pavērt viņam ceļu atpakaļ uz Formulu 1. Šobrīd Kubica pilnībā pievērsies rallija karjerai, jo rokas kustības pēc avārijas traumas neļauj pilnvērtīgi operēt Formula 1 šaurajā kokpitā, tomēr papildus operācijas varētu situāciju mainīt. Jau pēc sezonas beigām Kubica plāno izlemt par iespējām atkal ‘gulties zem skalpeļa’. “Ar roku un plaukstu viss ir kārtībā no kustību viedokļa, tomēr ierobežojumi, kas bija sākumā ir palikuši,” skaidroja Kubica. “Tāpēc man nepieciešama papildus operācija. Taču sezona ir ļoti piesātināta ar rallijiem un fiziski smagām sacīkstēm. Atgriezties Formulā 1 ir mans sapnis, tomēr mums jābūt reālistiem.”
Šīs sezonas izskaņā no sava amata FIA atkāpsies Gerhards Bergers, kurš vadījā zemāko klašu formulu komisiju. Bergers stājās šajā amatā 2011.gadā un sākotnēji bija plānojis strādāt tikai vienu gadu, tomēr tieši austrietis kļuva par galveno F3 Eiropas čempionāta prestiža kaldinātāju. Turklāt Bergers inicēja arī krietni lētāko Formula 4 sēriju izveidošanu – šogad čempionāts debitē Itālijā, bet ar nākamo gadu vēl vairākās Eiropas valstīs. Tiek baumots, ka Gerhards Bergers ir “Honda” galvenais kandidāts uz “McLaren Honda” komandas vadītāja amatu, jo japāņu kompānija vēlas kādu ‘no savējiem bijušajiem uzvarētājiem’ – Airtons Senna atkrīt, Alens Prosts ir ‘persona non grata‘ un paliek Bergers.
“Caterham Sports Limited” kompānija, kas būvē formulas “Caterham F1 Team” vajadzībām ir pieteikusi bankrota procedūru. Lai gan tas tieši neattiecas uz F1 komandu, tomēr tas būtiski ietekmē procedūru, kādā tā plāno turpmāk attīstīties un gatavoties nākamai sezonai. “Caterham Sports Limited” kompānijai ir iekrājies 20 miljonu sterliņu mārciņu parāds, tomēr tas neattiecas uz F1 komandu, kura ļoti iespējams varētu pārcelties uz Ķelni, kur atrodas komandas padomnieka Kolina Kollesa sacīkšu bāze ar visu nepieciešamo aprīkojumu. Tiek ziņots, ka jau kopš Singapūras GP posma viss “Caterham” aprīkojums, kas atradās trasē, netiek sūtīts uz Līfīldas bāzi Lielbritānijā, kur saimnieko parādu piedzinēji un apķīlātāji, bet gan tiek sūtīts uz Ķelni. Tas jau ir ietekmējis komandas darbību, jo trūkst dažādas detaļas – par to savā Facebook lapā ziņoja arī komandas pilots Komui Kobajaši.




