McLaren” komanda ir uzsākusi savu restukturizācijas procesu un pirmais no vadošajiem cilvēkiem, kas pametīs vienību, ir austrālietis Sems Maikls, kurš savulaik pievienojās no “Williams” komandas. Maikls pabaigs sezonu “McLaren” vienībā, bet pēc tam atgriezīsies dzimtenē, lai būtu kopā ar ģimeni. Tiek ziņots, ka Sems Maikls jau sezonas sākumā iesniedza savu atlūgumu, tomēr piekrita nostrādāt līdz sezonas beigām. Sākotnēji plāns paredzēja, ka Maikls varētu aizstāt Vitmāršu komandas vadītāja lomā. Tostarp komandai pievienojas vairāki augsta līmeņa tehniskie speciālisti – no “Red Bull“ aizgājušais aerodinamikas eksperts un ilgus gadus Adriana Ņūvija ‘labā roka’ Pīters Prodromu varēs pievienoties sezonas beigās. Komandas pārveides procesu uzrauga Ēriks Buljē, tomēr joprojām tiek baumots par iespējamo Gerharda Bergera pievienošanos vienības vadītāja amatā – austrietis nupat ir uzteicis savu amatu FIA.

“Mercedes” komanda ir devusi mājienu, ka vienības jaunais rezerves pilots Paskāls Verleins visdrīzāk paliks DTM sērijās arī nākamajā sezonā, lai gan vēl pastāv iespēja pievienoties ar GP2 čempionātam. Verlains šogad kļuva par jaunāko uzvarētāju DTM vēsturē un gandrīz vienlaicīgi tika apstiprināts arī “Mercedes” F1 komandas rezervista lomā. Nesen vācietis aizvadīja pirmos testos Portimao ar Formula 1 mašīnu, bet Braklejas fabrikas simulatorā ar jauno W05 modeli Verleins ir pavadījis neskaitāmas stundas. Komandas boss Toto Volfs uzslavēja Verleina talantu, kas bijis īpaši pamanāms pēc viņa pārliecinošā snieguma sarežģītās Portimao trases testos. “Mēs nevēlamies viņu pazaudēt no DTM, tomēr arī GP2 ir viena no iespējām, lai gan tur ir ļoti svarīgi, kurā komandā nokļūsti,” paziņoja Volfs. “Es dotu priekšroku ceļam, ko mēs izvēlējāmies ar Valteri (Botasu), kurš izlaida GP2. Varbūt labākais variants būtu turpināt DTM un paralēli dot iespēju gūt pieredzi ar F1 mašīnu un nominēt viņu oficiālā testu pilota lomā. Arī piektdienas treniņi mazākas komandas sastāvā nav izslēgti.”

“Lotus F1 Team” komanda ir pārliecināta, ka Romēns Grožāns paliks vienībā arī 2015.gada sezonā, lai gan līgums vēl nav parakstīts. “Lotus” nākamgad pāries uz “Mercedes” dzinējiem, kā arī ir jau apstiprinājusi, ka vienībā paliks arī venecuēlietis Pastors Maldonādo. Grožāns iepriekš tika minēts kā viens no kandidātiem uz “Ferrari”, kur Fernando Alonso gatavojās atbrīvot vienu pilota vietu, tomēr Sebastiana Fetela paziņojums ir pārvilcis svītru šīm francūža cerībām. Vājie “Lotus” rezultāti dod iespēju Grožānam meklēt citu komandu, tomēr lēmums pāriet uz “Mercedes” dzinējiem nākamajā gadā visdrīzāk liks francūzim palikt Enstonas vienībā, kur Grožāns ir pavadījis visu savu F1 karjeru, sākotnēji 2009.gadā pievienojoties rezervista lomā, kamēr pamatsastāvā startēja Fernando Alonso un Nelsons Pikē juniors.