“Caterham” Formula 1 komandas vadība ir atzinusi, ka ļoti iespējams ir scenārijs par vienības nepiedalīšanos ASV GP posmā Ostinā.

Ceturtdien komandas fabriku nozīmogoja parādu piedzinēji, kas paziņoja, ka vienības vadībai ir bijis neasdekvāts piedāvājums par iespēju turpināt izmantot bāzes telpas.

“Mums viss bija sagatavots, lai dotos uz Ostinu, tomēr parādu piedzinēji nav mainījuši savu attieksmi un viss izskatās ļoti sarežģīti,” paziņoja Kolins Kolles, kas ir ‘de facto’ komandas vadītājs.

Problēma ir tā, ka sacīkšu mašīnas, kas pieder 1MRT kompānijai, kuru pārpirka jaunie īpašnieki “Engavest”, atrodas Līfīldas fabrikā, kura savukārt nepieder investoriem. Šobrīd pamatīgas nesaskaņas radušās arī starp bijušo īpašnieku Toniju Fernandesu un jaunajiem īpašniekiem – malaizietis skaidro, ka investori neesot neko samaksājuši, savukārt Kolins Kolles tam nepiekrīt un norāda, ka viss vēl joprojām atrodas Fernandesa īpašumā. Kamēr situācija ar “Caterham” juridisko pusi ir ļoti samudžināta, aizvien mazāk laika paliek, lai komandai būtu iespējas doties uz ASV GP posmu.

Tostarp arī Bernijs Eklstons ir paziņojis, ka visiem būtu labāk, ja “Caterham” komanda aizietu no Formula 1. Nevar aizmirst, ka ‘zaļā komanda’ pievienojās F1 2010.gadā, bet joprojām nav spējusi izcīnīt ne punkta.

1 KOMENTĀRS

    • Nu šāds apgalvojums skan apmēram tāpat, kā McLaren būtu labāk, ja no viņiem aizietu Rons Denniss vai Virgin būtu labāk, ja to pamestu Ričards Brensons. Patīk mums tas vai nē, bet F1 ir Bērnija privātais bizness un Bērnijs to ir izveidojis tādu, kāda tā ir tagad.

      • Nedomāju, ka tas ir tieši tas pats… Man F-1 pašreizējā veidolā nepatīk tā, kā teiksim 80-90ajos. Dažādu eksotisku GP parādīšanās man ne pārāk iet pie sirds. Ir jau arī it kā pozitīvi pagriezieni – turbodzinēju “atpakaļparādīšanās”, bet formulu dizains kaut kā “nerullē”. Bieži pētu F-1 vēsturi, teiksim, 1986.gads man ļoti patīk. Turklāt neaizmirsīsim, ka “Brabham” komandu Bērnijs nolaida baigi zemu, pēc kā tā vairs neatguvās.
        Bet tas, ka komandai jāpazūd – pilnīgi garām – neviens normāls sacīkšu seriāla vadītājs tā nerunā… Agrāk bija vispār bars ar lēniem vāģiem, un nekas, normāli. Protams, ar tādu izstāšanos skaitu, kā agrāk (kad finišēja, piem., 8 piloti) “Caterham” būtu tikuši pie punktiem.

    • Kolles tiek dikti respektēts kā izcils slīkstošu komandu glābējs, problēma tā ka neviena no glābjamajām komandām kekad nav piederējusi viņam pašam, bet gan visādiem 1/2koka lēcējiem 🙁

  1. lai tik tinaas prom Katrami un Marussijas! nafig vinji vajadziigi? labaak lai top-komandaam ir triis mashiinas. augstaaks konkureetspeejas liimenis buus F1 peletonaa.

    nabagi ja nevelk, nav ko piedaliities karaliskajaa klasee. ir n-tie formulu seriaali kur pietiek ar treshdalju no taas naudas ko prieksh daliibas F1 teeree.

    Bernijs malacis! uztur F1 statusu, nevis izdabaa nabagiem kam formulaa nav ko dariit.

  2. Eklstouna kvēlākais atbalstītājs ierunājies… brīžiem liekas, ka Plūģa kungam Bērnijs piemaksā, lai slavētu F-1 un lamātu citus seriālus. “Karaliskā klase” , “uztur statusu”, “nabagiem nav ko darīt” – gluži vai personiska lepnība, jādomā, ka tik nav arī F-1 līdzīpašnieks.
    Bet, par trim formulām doma jau ir normāla, bet tad jādomā par individuālu katra pilota pitboksu, trīs uz vienu vietu ir par daudz, un kā ar komandu pavēlēm? Zināms, ka seriālā, kura nosaukuma pirmais burts ir “i”, komandās ar 3-4 formulām katrai savs sponsors/krāsojums/pitbokss, kas mazina šo problēmu.

      • Vai neesam ieguvuši gana daudz pierādījumu, ka sacīkstes ovālos ir bīstamas? Es labprātāk skatos sacīksti Tilkes trasē, nekā redzēt kārtējo avāriju Aļošina vai Konveja stilā.

      • Pēc šādas atzīšanās jāsaka, ka Graudiņa k-gs fanošanai izvēlējies nepareizo sporta veidu. Ja organisms tik ļoti nepanes avārijas un negadījumus sportā, tad neko ‘smagāku’ par vieglatlētiku skatīties nedrīkst… 😀

      • ja kalendaaraa ir kautviens ovaals, tad tas ir cirks nevis sports. ne velti senajie F1 draiveri atteicaas piedaliities paar-diikja ovaalu marazmaa.

      • pārdīķa sērijās visi mauc ar daudzmaz identiskām/standarta mašīnām, līdz ar ko diezgan vienmuļļi izskatās pat ielu un proper trasēs. Paprovēt uz ovāla pēc F1 reglamenta gan būtu daudz interesantāk. P.S. Un dižie senajie tos ovālus griezā ar īpašu izaicinājuma azartu

  3. Tieši šo komentāru arī gaidīju 🙂
    Senajie F-1 draiveri nepiedalījās??? Indy 500 ir piedalījušies D.Hjulms, Dž. Stjuarts, Dž.Klarks utt.
    1950-60.gadā tas pat bija F-1 kalendārā.
    Tiešām marasms…

      • kāds Tu brīžiem vari būt stūrgalvīgs! Palasi intervijas kautvai ar pašreizējā grida okupantiem – visi viņi būtu ar mieru starp F1 posmiem braukt vēl kautkur – rallijā, LeMans, Indy, NASCAR, motokrosā utt. Problēma ir tā ka komandas arvien stingrāk viņiem to noliedza, it īpaši pēc 1985, kad pāris nedēļu laikā gāja bojā Manfrēds Winkelhuks un Stefans Bellofs…RIP. Īsti sacīkšu braucēji GRIB sacensties visur un vienmēr kur un ar ko tik var.

      • par ‘zaigmīnusiem’ nezinu teikt – tāda balsošanas sistēma man nav pazīstama. Kautgan – šķiet ka te kādam ir VIP opcija ar vienu piegājienu likt 10+ mīnusus. Mani gan tas maz impresionē, raxtu ko domāju un ja kādam kas pretī, vienmēr uzklausīšu opozīcijas viedokli. Bet ja tas viedoklis ir uz kādiem iepriekš pieņemtiem uzstādījumiem balstīts un stūrgalvīgi proponēts strikti noliedzot visus atšķirīgos viedokļus, tad līdzēt gan te nevaru, tas tad jau ir nevis viedokļu, bet gan ideoloģijas cīniņš.

      • taa nav VIP opcija, bet gan debiila cilveeka riiciiba, kad nomaina savu IP caur proxy serveriem un “balso” uz nebeedu.

        un ja shaada debiilikja balsojums iet tavaa plusaa, tad padomaa pats ko veerti ir tavi steitmenti.

      • nekad es neesmu bēdājies ja par maniem ‘steitmentiem’ liek vairāk – nekā +. kā jau teicu, izpaužu savu viedokli, kā kurš to uztver. tā ir katra paša darīšana. viens var piekrist, cits drudžaini mīnusot ar kādu tur tevis aprakstītu manipulāciju palīdzību. man pilnīgi vienalga. P.S. Tavi zaigas un riharda piesaukšanas varianti, piedod, bet brīžiem liek domāt par tādu kā apmātību. Bet visumā, cik saprotu, šis ir blogs ir par F1 tēmu, nevis par psiholoģiju un ar to sastītām padarīšanām un to pētījumiem. Tā ka varbūt vismaz tai ziņā diskusiju varam beigt un pārslēgties atpakaļ uz pamattēmu.