“Force India” komanda ir veikusi pēdējos maksājumus par “Mercedes” dzinējiem un līdz ar to pirms ASV GP izcīņas saņems jaunus jaudas agregātus, lai turpinātu cīņu par piekto vietu kopvērtējumā.
“Force India” komandai pēdējie trīs posmi šajā sezonā būs ļoti svarīgi, jo notiek cīņa par piekto vietu kopvērtējumā ar “McLaren” komandu. Naudas izteiksmē piektā vieta nodrošinās “Force India” iespēju iegūt 62 miljonu USD naudas balvās pēc sezonas beigām, kamēr par sesto vietu komanda saņems vismaz par 3 miljoniem mazāk.
Tādēļ “Force India” ir nodrošinājusi iespēju ne tikai tikt pie svaigiem dzinējiem, bet arī sagatavojusi divas ievērojamas aerodinamikas uzlabojumu paketes. Lai to paveiktu, “Force India” par dārgu naudu īrē “Toyota” aerodinamisko tuneli Ķelnē, kur paralēli top arī 2015.gada modelis. Šobrīd Silverstonā bāzētā komanda šiem projektiem uz “Toyota” vēja tuneļa rēķina jau esot iztērējusi 4 miljonus Eiro.
Ņemot vērā to, ka “Force India“ ir veikusi pēdējo maksājumu par “Mercedes” dzinējiem, sākot ar ASV GP posmu komanda ir tikusi pie piektā jaudas agregāta abiem pilotiem un pēdējos posmos varēs aizvadīt bez centieniem izspiest no iepriekšējiem četriem vēl atlikušās ‘dzīvības pazīmes’. Taupības režīmu “Force India“ izpildījumā varēja manīt jau iepriekšējos posmos – Krievijas GP treniņos Soču trasē Hilkenbergs un Peress kopā veica 146 apļus, kamēr tiešie konkurenti “McLaren” komandā noriņķoja 227 apļus. Līdz ar to “McLaren” pēdējos posmos ir progresējusi un tikusi pie regulāriem punktiem, kamēr “Force’India” ir stagnējusi un tagad no piektajā vietā esošās “McLaren” atpaliek par 20 punktiem, kas gan ir sadeldējams deficīts atlikušajos 3 posmos.
nupat ienācās infa, kas piedod zināmu loģiku iepriekš kolēgas webjura postētajam par Lancia atgriešanos F1 – jaunums ir, ka Ferrari atdalās no FIAT…(!!!)
Bet pat tad, atklāts jautājums ir, vai Lancia patiesi ir tā marka, kuru FIAT-am promotēt caur F1.. Alfa Romeo, vismaz manā padumjajā prātā, šķiet esam daudz loģiskāka opcija.
viss Ostin ir ok ar Tavu prātu, un Webjura iedeju par Lancia(pagaidām) arī. Fakc uz sejas ir ka FIAT beidzot izmet Ferrari no savas Siltās azotes, gan tik 10% iet publiskajā tirdzniecībā un pārējie sadalīsies starp Fiat-Chrysler akcionāriem, bet writing is on the wall – ar pašreizējiem figļimigļi vadībā Ferrari pārmaiņas tikai SĀKAS. Te varbūt pārāk spēcīga disharminija starp Anjell-Mattiaci un Fiat-Marcchione frakcijām kas ved pie šķiršanās. Jo šaubu nav ka lielāko Ferrari akciju paketi vienalga turēs Anjelli klans. Tā ka te var sanākt ka viens lielais Leļļu meistars-Anjelli Family turpinās raustīt striķīšus kas dancina abas lelles vienalga. Paliek jautājums – vai Fiat gribēs pretstatīt savu opozīciju pret Ferrari viena no pārējiem brendiem Lancia, Alfa Romeo vai Abarth izskatā pret Ferrari iekš F1. no Anjelli puses tas būtu tas pats ko Didī praktizē ar abām Red Bull komandām – džungurs nāk no abiem. Šķiet ka te sadūrušās abu dižo menedžeru Mattiači un Marčiones zemūdenes un Anjelli grib paturēt abus to navigatorus. Tā ka lai arī kas būs Ferrari piloti, viņiem tuvākajā laikā uz spožiem panākumiem nav ko cerēt. Un par Fiat iespējamo opozīciju manu(unOstin)prāt Alfa būtu labāks bets. Bet ja in long shot Ferrari aiziet pa burbuli, tad gan laikam mūs sagaidīs FIA Formula 1 World Championshit, jo bez Ferrari tas vairs nebūtu F1
Nu man domāt ka Fiat/Ferrari split ir sarunāts ne bez konsultācijām (garantijām) ar Bērniju.. Ķipa — F1 nebūs 18-16 kāri ja ļausi darīt kā mēs iedomājām (F fārmklubs, dzinēji utt)..
Klāt vēl par Audi/Das Auto/Porši — kautkam ir jānotiek WEC jo Audi vs Porsche «sacenšanās» sālīti izmaksā un jēga maza, bet F1 hibrīddzinēju lauks «e-Tronam» — Das ist Richtig!
tas būtu richtich ja F1 noteikumos nestāvētu paragrāfs kas saka ka dzinēji ir atmosfēriski vai superčārdžēti. Un ka viņiem jābūt tādā un tādā rpm utt amplitūdā. Dīzeļam tur nav pat smakas no vietas. Tāpat kā pēc tam kad Ferguson ar 4WD izcīnīja vienīgo uzvaru, uzreiz nobānoja 4 riteņu piedziņu. F 1 tā vietā lai, kā paši saka, esot tas autoindustrijas kalngals, patiesībā dzen paši sevi stūrī ar visiem tiem reglamentiem. FIA, i think, varētu būt pie vislielākās vainas, šamie tak nobānoja rotordzinējus tiklīdz Mazda paņēma LeMans. FIA IR PĒRKAMS objekts/subjekts atkarībā no tā kas vairāk maxā, un, ironiski FIA ir tas kas nosaka visu vērā ņemamo čempionātu technisko reglamentu…F1 visupirms, jo no tā šamie nokāš vistreknāko savu ienākumu pīrāga daļu
P.S. Un tas gauneris Totiņu Žanis ienākumu vairošanas mānijas dzīts ir ACĪREDZAMI pārdevies Dižajam Blefotājam Bērnardam Čārlzam Ekklstōnam & Co ‘ da s vsemi patraškami ‘
mini p.s. par pirmo Tava komenta daļu – lai arī cik liels būtu B.Č.Ekklstōns, nedomāju ka viš var diktēt Fiat ko un kā darīt vai nedarīt. Par formulu skaitu gan šamais var ievilkt kādu temporary afēristu lai piepildītu starta vietas un pēc gada bļaustītos ka ”tie vankeri” no sākta gala bijuši paredzēti noslīkšanai . Šinī jomā B.Č. Ekklstōns ir Ģēnijs.Hats Off to Bernie
man ar’ tā šķiet, ka vecajam blēdim ne obligāti bija ar sveci klāt jāstāv, kad fiatkraislera direktoriņi-rīkotājiņi lēmumu taisīja..
vēl viena doma, kas iešāvās prātā – vai šis lēmums būtu sava veida apstiprinājums, ka Markionne ‘nav tas vīrs, kas bija Luka KāDeMē’? (kas lasījuši un atceras M.Pjūzo klasiku, tie sapratīs 😉 )
Es jau biju domaajis ka Fiats no Beernija gribeeja «fully, far beyond support» nevis diktat fiatam ko aka utt..
Neies krastā.