Pēc intensīvas cīņas visas sacīkstes garumā Niko Rosbergam izdevās izcīnīt uzvaru Brazīlijas GP izcīņā, atstājot aiz sevis savu komandas biedru un čempionāta līderi Luisu Hamiltonu. Trešajā vietā finišēja mājnieks Felipe Masa, kurš bija spiests izciest 5 sekunžu sodu par ātruma pārsniegšanu boksu celiņā.

Viens no izšķirošajiem faktoriem Brazīlijas GP izcīņā bija riepu sniegums un izturība – mīkstās un vidējās riepas nespēja ilgi noturēties ‘pie dzīvības’ un trīs boksu apmeklējumu stratēģiju izvēlējās lielākā daļa līderu, kamēr atsevišķi piloti centās iztikt ar diviem un tādejādi uzlaboja savas pozīcijas. Atšķirīgā boksu apmeklējumu stratēģija sajauca pilotu kārtību, tomēr “Mercedes” pilotu līderpozīcijas netika apstrīdētas un Rosbergs ar Hamiltonu varēja savā starpā sadalīt augstāko goda pjedestāla pakāpienu.

Luisam Hamiltona pirms otrā boksu apmeklējuma radās lieliska iespēja tikt garām komandas biedram, kurš bija ātrāk devies boksos, tomēr cenšoties uzrādīt pēc iepsējas labāku apļa laiku, Hamiltons izslīdēja no trases un zaudēja 6 sekundes. Arī atlikušajā sacīkstes daļā Hamiltonam neradās iespēja apdzīt Rosbergu, kurš Brazīlijā nodemonstrēja nevainojamu sniegumu un bija ātrākais visās treniņu, kvalifikācijas sesijās, kā arī sacīkstē.

Trešajā vietā par milzīgu prieku vietējiem līdzjutējiem finišēja Felipe Masa, kuram Interlagosā vienmēr ir bijuši labi rezultāti. Uzreiz aiz goda pjedestāla finišēja Džensons Batons, kura “McLaren” komanda bija izvēlējusies lielisku stratēģiju. Piektais palika Sebastians Fetels, kurš atkal veica vairākus ļoti skaistus apdzīšanas manevrus, kamēr viņa komandas biedrs Daniels Rikjardo bija spiests izstāties bremžu defekta dēļ.

Pēdējos apļos interesants duelis sākās starp Kimi Raikonenu un Fernando Alonso par sesto vietu finišā. Spānim bija atšķirīga riepu stratēģija (3 boksu apmeklējumi) un viņš bija ātrāks pēdējos apļos, tomēr “Ferrari” komanda nelika Raikonenam palaist garām ātrāko komandas biedru, tādejādi nodemonstrējot attieksmi pret pilotu, kurš sezonas izskaņā pamet Maranello vienību. Pirmspēdējā aplī Alonso pašam izdevās veikt apdzīšanas manevru, jo Raikonena krietni nodilušās riepas vairs nespēja nodrošināt pietiekamu saķeri. Pēdējos punktus izcīnīja Kevins Magnusens un Valteri Botass.

Brazīlijas GP – sacīkste

V Nr Pilots Komanda Laiks Startā Punkti
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1 25
2 44 Lewis Hamilton Mercedes +1.4 s 2 18
3 19 Felipe Massa Williams-Mercedes +41.0 s 3 15
4 22 Jenson Button McLaren-Mercedes +48.6 s 5 12
5 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault +51.4 s 6 10
6 14 Fernando Alonso Ferrari +61.9 s 8 8
7 7 Kimi Räikkönen Ferrari +63.7 s 10 6
8 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +63.9 s 12 4
9 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +70.0 s 7 2
10 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes +1 aplis 4 1
11 26 Daniil Kvyat STR-Renault +1 aplis 17
12 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault +1 aplis 16
13 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault +1 aplis 15
14 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +1 aplis 11
15 11 Sergio Perez Force India-Mercedes +1 aplis 18
16 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari +1 aplis 13
17 8 Romain Grosjean Lotus-Renault +8 apļi 14
Izst 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault Bremzes 9

 

Kopvērtējums pēc Brazīlijas GP

Vieta Pilots Punkti
1 Lewis Hamilton 334
2 Nico Rosberg 317
3 Daniel Ricciardo 214
4 Sebastian Vettel 159
5 Fernando Alonso 157
6 Valtteri Bottas 156
7 Jenson Button 106
8 Felipe Massa 98
9 Nico Hulkenberg 80
10 Kevin Magnussen 55
11 Kimi Raikkonen 53
12 Sergio Perez 47
13 Jean-Eric Vergne 22
14 Daniil Kvyat 8
15 Romain Grosjean 8
16 Jules Bianchi 2
17 Pastor Maldonado 2
18 Esteban Gutierrez 0
19 Adrian Sutil 0
20 Max Chilton 0
21 Marcus Ericsson 0
22 Kamui Kobayashi 0
Vieta Komanda Punkti
1 Mercedes 651
2 Red Bull 373
3 Williams 254
4 Ferrari 210
5 McLaren 161
6 Force India 127
7 Toro Rosso 30
8 Lotus 10
9 Marussia 2
10 Sauber 0
11 Caterham 0

1 KOMENTĀRS

      • kautkaa nemana ka TOP komandas rautos un pleestos kura nu pirmaa noalgos ALO. Ferrari nemaz necentaas vinju notureet. Mercedesiem jau ir divi augstaakaas klases piloti. Red Bull panjeema Kvjacu, pat ne druscinj neapsverot piedaavaat Uzacej sho vietu. nu un Maklaaren arii nesteidzas ar pilotu sastaava pazinjoshanu. tas viss, manupraat, liecina ka Primadonna nebuut nav pieprasiita. labs jau vinjsh ir, bet paaraak lielu naudu prasa. ljoti iespeejams ka naakamaa sezona vinjam buus bezalgas atvaljinaajums. vismaz buus briivs laiks mandariinu lasiishanai.

        un galu galaa pietruukst vinjam tas killera instinkts. 2010. gadaa vajadzeeja njemt titulu, bet chiku vien izspieda savas un komandas glupiibas deelj. taapat kaa visus naakamos gadus chiks vien sanaaca.

      • par ALO es teiktu tā ka labākais pilots laikam jau viņš ir, bet baigais suņanagla kā gnīdīgs politiķis, dirsējs kā komadas biedrs un vispār diezgan divkosīgs tips, turklāt nejēdzīgu naudu prasa. Kāpēc gan RedBull viņš bija jāņem? – RIC par 0.75mlj izdara 3-reiz vairāk kā VET par 19 un 6-reiz vairāk kā ALO par 21mlj

      • RIC ir kaa raapus liidz Kjiinai no taa ko ir VET paveicis. tas ka vinjsh labaak pieshaavies shiigada mashiinaam nenoziimaa ka vinjam ir vairaak talanta.

      • kāpēc Tu Lewis Carl Hamilton-u sauc sieviešu dzimtē par Lusitu? Vai tad viņš ir TIK maigs?

      • Kāpēc Batonu daudzi sauc par Podziņu-viņš ko,ir šuvējs?Kāpēc Valmieras āksts Sebu sauc par tefteli,viņš ko,ir konservs?
        Par Luisitu viņu saucu nevis kaut kāda,Tevis pieminēta,maiguma pēc,bet gan tāpēc,ka Lewis kā tāda čiksa auskarus nēsā!:) Tas tomēr man netraucē fanot par viņu jo viņš patreiz ir pats labākais,kaut gan man kā pilots viņš ir paticis kopš savas pirmās sacīkstes.

  1. Paveicās jau Hamim kā utopļeņņikam, ka siena bija patālu un josla asfaltēta. 🙂 Ja Abu dabi nekas dīvains nenotiek, tad jau it kā viss skaidrs. 🙂 Tā ka cerības , ka kas pagadās un vēl kāds ‘Petrovs’ parādās 😛

  2. nekā daudz nav ko tiekt, pagarlaicīga gonkā, un bez jūžal suspektu dueļa vienīgais kas turpina pārsteigt ir Williams lažas(šoreiz Botas) un varbūt arī vecā Dženses 4tā vieta. Pārējais daudzmaz tā – business as usual.