Haralds Šlēgelmilhs joprojām ir latviešu panākumiem bagātākais formulu braucējs, kurš pēdējos gados ir izmantojis katru iespēju startēt augstvērtīgā līmenī, nebaidoties arī no pilnīgi jauniem izaicinājumiem.

Divtūkstošo gadu izskaņā varējām sekot līdz Haraldam “Eurosport” TV kanālā, kur viņš bija redzams startējot tādos čempionātos, kā “International Formula Masters”, “GP2 Asia Series” un “Formula 3 Euroseries”. Tolaik viņš cīkstējās ar vairākiem nākamajiem Formula 1 pilotiem, piemēram Niko Hilkenbergu, Sebastianu Buemī, Kamui Kobajaši un Romēnu Grožānu. Dažādu iemeslu dēļ karjera formulu sērijās neturpinājās, lai gan Haraldam izdevās pārsteidzoši laba atgriešanās 2012.gadā uz pēdējo Formula 2 sacīksti Moncā. Kopš tā laika Šlēgelmilhs ir pārsteidzis mūs un sevi ar startiem rallijā, kam pievērsās ar lielu atbildību un nopietnību, bet šīs sezonas noslēgumā atgriezās arī starptautiskajā apritē, piedaloties vienā no Eiropas prestižākajiem GT čempionāta “ADAC GT Masters” posmiem Vācijā. Haralda sniegums un rezultāti (2.vieta pirmajā braucienā) liek cerēt, ka mēs vēl varam sagaidīt pārsteigumus no ‘ātrākā latvieša uz šīs Planētas’, kā viņš dēvē sevi.

Portāls DELFI sadarbībā ar elektronisko žurnālu ENERGY piedāvā iespēju visiem autosporta un Haralda līdzjutējiem komentāros pie šī raksta uzdot savu jautājumu Haraldam. Šī ir tā lieliskā iespēja mums visiem noskaidrot, kāpēc neturpinājās Haralda formulu karjera, ko viņš domā par ralliju (un, protams, meitenēm), kādos projektos ir iesaistīts šobrīd un kādu mērķi autopsortā uzstādījis sev nākotnē.

DELFI lasītāju uzdotos jautājumus un atbildes varēsiet lasīt portālā jau nākamjās nedēļas sākumā, bet pilnu interviju atradīsiet elektroniskā žurnāla ENERGY sezonas noslēguma numurā.

1 KOMENTĀRS

  1. Lai cik tas truli varbūt neskanētu, bet man prātā nenāk neviens ar autosportu saistīts jautājums, ko varētu Haraldam uzdot. Tāpat ir skaidrs, kāpēc neturpinās viņa karjera formulu klasēs, kā arī tas, kāpēc viņš nebrauc citos augsta līmeņa autosporta seriālos. Viss taču vienkārši – nav sponsoru miljonu, nav arī autosportista karjeras… Nekādu ilūziju…

  2. cik noprotu, tad pēdējos gados augstākās raudzes mačos piedalīties sanāk reti un neregulāri ( varbūt kļūdos, sekoju tik cik f1.lv uzraksta), tad jautājums, kā garajās pauzēs tiek uzturēta forma, lai nepazaudētu “ātruma garšu” vai izjūtu, kā lai to precīzi nosauc? Kur sanāk patrenēties ar sporta auto, jeb tas nav nepieciešams un ir citi veidi kā to kompensēt?

    kādi ir tavi hobiji, jeb nodarbes ārpus autosporta, kas garīgi uzlādē un bagātina pasaules skatījumu?

    paldies.
    ps.
    redaktor, sakompresē lūdzu, lakoniskāk 😀