“Red Bull“ komanda ir paudusi bažas, ka tai neizdosies noķert “Mercedes” 2015.gada sezonā un patiesībā deficīts līdz šīs sezonas līderiem varētu būt vēl lielāks.

Šādi paziņojumi saistīti ar neveiksmīgajiem ražotāju centieniem mīkstināt dzinēju noteikumus un ļaut lielāku brīvību ražotājiem tos uzlabot starpsezonā. Tomēr “Mercedes” nevēlējās piekāpties un līdz ar to gan “Ferrari”, gan “Renault”, kuras fabrikas komanda nākamgad būs “Red Bull”, ir mazākas iespējas manevram. Lai gan “Red Bull” sadarbībā ar “Renault” ir restrukturizējuši savu sadarbības modeli un franču dzinēju ražotāja darbības principus, Kristians Horners necer noķert “Mercedes” komandu, kura pēc neoficiālas informācijas jaunajā sezonā no sava dzinēja spēs iegūt vēl papildus 70 zirgspēkus jaudas.

“Mēs neplānojam norakstīt nākamo gadu, taču deficīts ir pamatīgs,” skaidroja Horners. “Turklāt no tā, ko mēs esam dzirdējuši, var saprast, ka “Mercedes” ieguvumi būs lielāki nekā mēs spēsim samazināt dzinēju frontē. “Renault” ieguvumi no uzlabojumiem ļoti iespējams nespēs nostādīt dzinēju vienā līmenī ar šīs sezonas “Mercedes” motoru. Es domāju, ka mēs varam pietuvoties, tomēr “Mercedes” nestavēs uz vietas un “Ferrari” ir ļoti līdzīgā situācijā. Tas nav viegli, jo jau februāra beigās stāsies spēkā dzinēju homologācija.”

Arī “Mercedes” dzinēju ražotājs nesnauž un jau veicis uzlabojumus enerģijas reģenerācijas sistēmā un izplūdes gāzes sistēmā, kas iespējams ļautu vēl vairāk atrauties no “Ferrari” un “Red Bull“.

“Ja var ticēt cipariem, kas ir dzirdēti, tad atstatums līdz “Mercedes” palielināsies nākamajā sezonā, nevis samazināsies,” atzina Horners. “Tas varētu būt visai nomācoši, ja izrādīsies patiesība.”

1 KOMENTĀRS

  1. DRS ieviešana ir labāka nekā bez tās šos gadus. Nu par dzinējiem ir tā, na što podpisaļjis na to i popaljis. Katrs cerēja ka viņu dzinējs būs tas labākais, kāds vinnē, kāds zaudē. Žēl ka tā, bet jāsaprot arī Mercedes, kalab viņiem citiem kaut ko dāvināt? Viņiem kāds ir ko dāvājis? Vēl jau būs 2016 sezona, ja nepatiks, varēs atkal mainīt noteikumus un braukt bez visām hibrīdekstrām.