“Ferrari” komanda līdz ar jaunā bosa Mauricio Arivabenes parādīšanos ir pārcietuši ļoti nopietnas izmaiņas personālsastāvā pirms 2015.gada sezonas.
Par Arivabenes pirmajiem rīkojumiem bija dzinēju departamenta vadītājs Nikolā Tombazi atlaišana un šīs nedēļas sākumā arī tehniskā direktora Pata Fraija atlaišana. Pagaidām Tombazi vietā stāsies viņa līdzšinējais palīgs Simone Resta, bet Fraija pienākumus pildīs Džeimss Alisons, kurš iegūst arvien lielāku rīcības brīvību “Ferrari” komandā.
“Ferrari” problēmas meklējamas gan šasijas, gan dzinēja jomā un līdz ar to arī izmaiņas ir tik visaptverošas. Pārmaiņas pēdējos astoņu mēnešu laikā “Ferrari” sastāvā var saukt par īstu zemestrīzi, jo ir tikuši nomainīti jau divi komandas vadītāji, kompānijas prezidents, vadošais pilots, tehniskais vadītājs, galvenais inženieris un dzinēju departamenta boss.
Turklāt izmaiņas skārušas arī zemākās pozīcijas – nominīts atbildīgais par darbu ar sponsoriem, kā arī komandā ir jauns Komunikāciju departamenta vadītājs – bijušais itāļu žurnālists (“Autosprint”) Alberto Antonīnī.
Nu tad beidzot, kkas sāk notikt. Cerams, ka tam būs rezultāts.
atlaist vienus un vietā pieņemt citus – to nu es personīgi par ‘notikšanu’ vēl nesauktu.. Vot ja nākamsezonas pirmajos treniņos kimsters vai zebs (jeb abi divi) būs stabili pirmajā trijniekā, vot tad gan varētu teikt ‘that’s more like it’..
Let’s wait and See.. /(c) Kimi Matias Räikkönen/
Ja viss ies labumā tādā pašā tempā kā kadru maiņa tad pavisam drīz “makaroni” būs atkal zirgā! To arī viņiem novēlu.Go Sebastian!Go Matias Raikonen!
baigais jeegs mainiit motor-veci? taapat tie gangji iesaldeeti par cik tur procentiem pirms jaunaas sezonas (incanti kaa vinji tos % meera?).
bet tas ka Alisonam dos lielaaku teikshanu ir apsveicami. runaa ka shmeejais ir otrs labaakais inzhenieris aiz Njuuvija. turklaa vinja trumpis ir shasija. tas muusdienaas ir bonus jo airodinamika tiek stipri ierobezhota. visas iespeejas kljuut par Nr1. pie shaadiem noteikumiem.
Cieņu Ņuvijam un Alisonam,bet kur palicis Rory Byrne;)(piemirsi uzrakstīt) kaut ari prom bet šis ir manīts Ferrari bazē. bet tikai ka padom devējs. 😉
Noteikumi nav akmeni iekalti 2010 gada Ferarri bija proglemas ar dzineju izturibu neskatoties uz to kad dzineji bija iesaldeti atlava viniem uzlabot. Un ja nav konkurentspejigs dzineja atistibas nodalas vaditajs tad ar nebus nozime ierosinat dzineju izmainas vai ta uzlabojumus..
Paslaik liela uzmaniba pieversta ferarri komandas kadru izmainam netikdaudz ka Mclaren komandai kur ar notiek aktivas kadru izmainas.
Sport Bild informē ka Jock Klia ir pieņēmis uzaicinājumu pievienoties Ferrari vienībai.Itkā tas vel nav apstiprināts. Jock Klia bija Luisa Hamiltona inžinieris šogad . Viņš Formula 1 ir sācis darboties 1988 gadā komandā :LOLA: Viņš bija Herbertam inžinieris,takuma sato,inžinieris,rubens baričello iņžinieris,un Mihaela šumahera inžinieris.. Interesanti bet vai Mercedesi būs ar mieru!
Nu Rorijs jau tomēr ir kungs gados, ja nemaldos, tad pie 70 viņam jau ir, tā ka gribēt lai viņš ar pilnu jaudu strādā ir naivi. Viņam nekas netrūkst, un jau sen. Pirmo reizi viņš pensijā gāja pirms 20 gadiem, kad MS pārtrauca sadarbību ar Benetton komandu. Un tikai Toda uzaicinājums uz Ferrari viņam lika pārdomāt. Pie tam viņš tiešām jau bija pārvācies uz Taizemi un gatavojās atvērt makšķernieku skolu 🙂
lūk šis cilvēks Jock Klia ———->http://images.nonf1.com/2014/07/24/Dzhok_Klia_slomal_tri_rebra_uprav_s_velosipeda.jpg
zashebis,cik daudz kljuudu vienaa raxtaaa….