2014.gada sezonas noslēgums vairākiem pilotiem bija vēl īpašāks, jo arī šajā laikā viņi tika pie jauniem līgumiem uz nākamo sezonu, kamēr kāds iestūrēja laulības ostā.
Mačello uz “Sauber”
“Ferrari” protežē Rafaele Marčello tika apstiprināts par “Sauber” komandas rezervistu un tādejādi turpinājās “Ferrari” un “Sauber” komandas sadarbība pilotu apmaiņas ziņā. Itālietis 2013.gadā kļuva par Euro F3 čempionu, bet pērn izcīnīja vienu uzvaru (Spa) GP2 sērijās, kur viņš turpinās startēt arī šogad. Marčello, kurš ticis pie iesaukas ‘Lello’, pirms pāris gadiem kļuva par “Ferrari” jauno pilotu akadēmijas biedru, kas viņam tagad ir pavēris ceļu tuvāk F1.
Verņē būs rezervists
Tostarp Žans Ēriks Vērņē ir nolēmis kļūt par “Ferrari” komandas rezerves un testu pilotu un uzskata, ka šī loma ir krietni labāk izvēle nekā kļūt par “Caterham” komandas pamatsastāva braucēju. “Ferrari” komanda nolēma piesaistīt pieredzējušo francūzi un izmantot viņa zināšanas simulatora attīstībā, kamēr otrs komandas rezervists Estebans Gutjeress būs oficiālais rezerves pilots Maranello vienībā. “Šādi es palikšu ciešā saiknē ar F1,” paziņoja Verņē. “Protams, man ir motivācija arī palīdzēt attīstīt “Ferrari” simulatoru, lai komanda atkal spētu gūt uzvaras. Tas ir lielisks pavērsiens. Es krietni labprātāk sēžu uz “Ferrari” rezervistu soliņa nekā piedalos sacīkstēs tādas komandas sastāvā, kā, piemēram, “Caterham”.”
Batons aprecējies
No nākamās sezonas Džensona Batona draudzeni Džesiku Mičibatu būs jāuzrunā kā ‘Batona kundze’. Britu pilots, kurš pavisam nesen tomēr tika apstiprināts “McLaren” sastāvā, svētku laikā iesūrēja arī laulības ostā. Savā tvitera kontā Batons paziņoja: “Laimīgu jauno gadu no Batona kunga un kundzes!”. “Daily Mail” publicēja paparci fotoattēlus, kur abi redzami svinīgās ceremonijas laikā Maui, Havaju salās. Kāzu auto bija klasiskais “Pontiac GTO” kabriolets.
New year, new life, new expectations, new responsibilities. @JensonButton now married man. pic.twitter.com/jvMW42XPE5
— Racing Lifestyle Mag (@RLSMagazine) January 1, 2015
Vergne latviski atveido kā Verņs (izruna franciski – Verņ). Garā ē tur nav un nevar būt.
Šis jau tika izdiskutēts pirms pāris gadiem, kad tika pieņemts lēmums tizlā latviskā skanējuma dēļ personvārdu ‘Verņs’ nelietot 😀
Vai “Vernjs”… Vernjē būtu kā “Vergnier”.
Tizls skanējums ir diezgan apšaubāms un subjektīvs arguments, lai apzināti lietotu nepareizu formu.
Vernjam pat gribot nesanaaktu braukt ar Katramu, jo taada komanda vairs nepastaav.
vieniigaa ceriiba piedaliities gonkaas vinjam ir ja tiek pienjemts leemums lielajiem dragaat ar trejaam mashiinaam. varbuut Ferrari jau zin ka taads leemums buus, ja tik daudz rezervistus noalgo?
ir ziņa, ka Honda varētu būt uzrāvusies uz caumuru noteikumos – šiem galīgā dzineja versija jāiesniedz ‘homologācijai’ š.g. 28 februārī , kamēr, ‘pateicoties’ reņu, un vēl kāda F1 tīma pūliņiem, kuru i nosaukt skaļi nav vajadzības, “esošo” dzinēju (t.i. meršu, ferrari un reņu) ‘iesaldēšana’ ir dikti nosacīta šogad…
Kā to saprast? Honda varētu izrādīties vienīgie, kam būs lemts rūcināt to, ko izdosies līdz februāra beigām salipināt?
nuja.. kas 28. februārī Honda ir, tas ir uz visu AD 2015 sezonu.. kamēr merši, ferrari un reņi var turpināt “uzlabot izturību”..
kāds būs uzkāpis uz grābekļa, sdajotsja mņe 😀
tieshi taa! priex ka uzpuutiigajai Uzacej atkal neiet.:) laigan man nepielec kaapeec visiem nav vienaadi noteikumi.