Otrā testu diena Spānijas dienvidos noslēdzās ar lietu, ko veiksmīgi pēdējā pusstundā izmantoja vairāki piloti, izmēģinot slapjā laika “Pirelli” riepas un savas braukšanas iemaņas. Ātrāko apļa laiku gluži kā pirmajā testu dienā vakar uzrādīja Sebastians Fetels ar jauno “Ferrari” modeli. Šodien turpināsim ziņot tieši no Heresas trases.

1 KOMENTĀRS

  1. 1.formulā ik pa laikam ‘izlec’ dažas dīvainas lietas, kuru eksistenci ar loģiskiem spriedumiem grūti izskaidrot, ja vien šķiet nezini kaut kādus apslēptus knifus. Lūk, šeit vienā no attēliem redzamā trases shēma, kas piestiprināta Ferrari kabīnes iekšpusē. Kāpēc tā tur ir? Raikonens, ko – nepārzina šo trasi pēc n-to gadu braukšanas realitātē un simtiem km simulatorā? Viņam , ko – baigi ērti skatīties tur sānos sev zem rokas? Interesantākais, ka šādas trašu shēmas, kas uzlīmētas aptuveni tajā pašā vietā, var redzēt arī 20 gadus vecās fotogrāfijās. Kādam ir skaidrojums, kāpēc tas tiek darīts?

    • interesants jautājums, patiesi..
      es savā padumjajā prātā esmu nolēmis, ka jēga ir apmēram tāda pat, kā kad padlaikā šoferi-daļnoboijščiki jeb nu tieši virs durvīm, jeb zem saulessarga naga lipināja visādu sovietu jenerāļu un feldmaršalu bildītes. Cik atceros no lielo onku sarunām garāžā, modi it kā ievazāja tie, kas no Kutaisi pabrīķa dzina šurp turienes produktu, par Kolhidu sauktu.
      Gruzijā vēl attīstītā zociālisma laikā bija normāli pielīmēt Gori ūsaiņa portreju, Baltijā ar to bija, khm, ne tik viennozīmīga situācija. Tad nu aizstāja ar Žukovu, Rokossowski un pārējo padomju karavadoņu panteonu.. Kamdēļ, īsti neviens nezināja, bet darīja vienalga.
      Ar šitām trašu schēmām izskatās visai līdzīgi..