Pēdējā testu dienā ātrāko apļa laiku ar supermīkstā sastāva riepām uzrādīja “Lotus” pilots Romēns Grožāns, kamēr Niko Rosbergs izmantoja vidējā sastāva riepas un uzrādīja otro labāko rezultātu.
Rosbergs veica visvairāk apļus (131) un bija par ceturtaļsekundi lēnāks par Grožānu, lai gan viņa riepas teorētiski ir 2s aplī lēnākas nekās supermīkstā sastāva riepas.
Tostarp “McLaren Honda” komandai atkal padevās visai bēdīga diena – rīta pusē netika veikti pārāk daudz apļi, bet pēcpusdienā Alonso piedzīvoja savādu avāriju un pēc tās tika nogādāts slimnīcā. Avārijā netika gūtas traumas, tomēr Alonso veikta magnētiskā rezonanse un viņš paliks pa nakti slimnīcā, lai ārsti turpinātu novērot viņa stāvokli. Šobrīd lielākās raizes sagādā Alonso kondīcija pirms avārijas, jo nav skaidrs, kas izraisījis spāņa nobraukšanu no trases netipiskā vietā.
Testi Barselonā – 4.diena
V | Pilots | Mašīna | Laiks | Atst. | Apļi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m24.067s | – | 111 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m24.321s | 0.254s | 131 |
3 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m24.941s | 0.874s | 104 |
4 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m24.956s | 0.889s | 73 |
5 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m25.345s | 1.278s | 129 |
6 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso/Renault | 1m25.604s | 1.537s | 88 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m26.312s | 2.245s | 76 |
8 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m26.591s | 2.524s | 36 |
9 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m27.956s | 3.889s | 20 |
Maki jau gan noliedz ka kāda tech problēma, ķipa vēš vainīgs. Aizdomīgi ka cieši sekojošo VET gan neaizpūta. Un jau divas sutkas hospitālī pēc ” parasta, nenozīmīga testu incidenta ” … Lai jau nu tā būtu, bet baumas klīst ka, tā sakot ar ERS pa ders šamais dabūjis, Daigraļis ar tiem hibrīdiem?? Labi, cerams ka Matadors II izķepurosies sviekā. P.S. II tāpēc ka I ir un paliek rallists Sainz.
P.P.S. Interesanti ka šodien PATS Lielākais Honda boss paziņojis par atkāpšanos no amata. Baigais F1 fanāts, atmazka ķipa kāda tur modeļa pārdošanas grūtības, daudzu auto atsaukšana, nežēlīga konkurence, bla bla bla… Sakritība??!??
Tikai īsts kretīns spēj priecāties par to, ka kādam ir smadzeņu satricinājums.
a ko, buut liekulim un beedaaties? ja ir priex, tad ir 🙂
un tas nav nekaads kaads, bet gan necieshamaakais F1 pilots.
Dievs nav mazais bērns..
tieshi taa. ja komandas biedrs liek sienaa deelj Primadonnas uzvaras, tad agraak vai veelaak tas naak atpakalj. nav mazais beerns….
Āris Plūģis vēl liekuļo ar visādiem “vēl viens prieciņš Pro”, saucot Indycar utml. fanus par asinis alkstošiem, bet te – kas?
Artis veek mazs puika, tur nav ko klausities!