Adrians Zutils, kuru vēl pērn varējām redzēt “Sauber” komandas sastāvā, kļuvis par šīs sezonas “Williams” komandas rezerves braucēju. Vācu braucējs savu debiju F1 piedzīvoja 2007. gadā “Spyker” sastāvā, karjeras laikā kopumā aizvadīja 7 sezonas, kuru laikā izcīnīja 124 punktus un 1 ātrāko apli. “Williams” komandas ilggadējais vadītājs Frenks Viljamss atzīst, ka Zutils būs vērtīgs papildinājums komandai. “Adrians ienes komandā pieredzi, jo piedalījies 128 sacīkstēs. Tā kā viņš startēja vēl pagājušajā sezonā, tad Adrians arī lieliski pārzina mašīnas tehniskās īpatnības, kā arī ir pieradis pie jaunajiem jaudas agregātiem, kas šogad ir īpaši svarīgi.” Pēc sacīkstēm Austrālijā, kurās muguras sāpju dēļ nepiedalījās Valteri Botass, komandas inženieris Robs Smedlijs atzina, ka komandai neesot rezerves braucēju, jo Sūzija Volfa un Alekss Lins esot testu piloti.

Mclaren15_2“McLaren Honda” komanda ir pārliecināta, ka neraugoties uz neveiksmīgo sezonas sākumu, tai ir iespējas sezonas beigās pacīnīties arī ar vadošajām komandām. “Melburna bija ļoti izaicinoša, tomēr sacīkstes izdevās veiksmīgākas kā domājām,” atzīst Džensons Batons. “Neraugoties uz finiša pozīciju, fakts, ka tikām līdz galam, ļauj iegūt daudz datu par mašīnas spējām, kas palīdzēs attīstīties un uzlabot sniegumu jau Malaizijā.” Batona viedoklim piekrīt arī “Honda” vadītājs Jasuhisa Akai. “Kad mēs tiksim pie uzvaras? Protams, mēs to vēlamies izdarīt šogad. Sezonas sākuma mērķi nav sasniegti, bet mēs neesam mainījuši mūsu uzstādījumu uz sezonas otro daļu. Mums joprojām ir mērķis šogad izcīnīt uzvaru.” Malaizijas GP izcīņā “McLaren” sastāvā atgriezīsies Fernando Alonso, kuru, testos gūtās traumas dēļ, Austrālijā aizstāja Kevins Magnusens.

Foto: MercedesDivkārtējais pasaules čempions Luiss Hamiltons paziņojis, ka tas esot smieklīgi, ka citas komandas žēlojas par “Mercedes” dominanci, jo viņi esot strādājuši vaiga sviedros. “Nevajadzētu aizmirst, ka pagaidām aizvadīts tikai viens posms, tādēļ dzirdēt šādus komentārus ir muļķīgi.” Kā zināms, nesen “Red Bull” vadītājs Kristians Horners aicināja ieviest vairākas izmaiņas noteikumos, kas padarītu spēku samērus līdzīgākus. “Tas nav tikai mans nopelns. Divās rūpnīcās pie mašīnas strādā aptuveni 1000 cilvēku, dienām un naktīm darot visu iespējamo, lai padarītu mašīnu ātrāku. Arī mūsu resursi ir ierobežoti un noteikumi visiem ir vienādi. Tādēļ esmu ļoti pateicīgs savai komandai.”