Thursday, November 20, 2025
spot_img
SākumsF1Hamiltons par Alonso pāreju, Volfs noraizējies, Eklstonu neuztrauc Eiropas trašu pazušana

Hamiltons par Alonso pāreju, Volfs noraizējies, Eklstonu neuztrauc Eiropas trašu pazušana

-

Luiss Hamiltons atzinis, ka ir vairākkārt apdomājis sava bijušā komandas biedra Fernando Alonso pāreju uz “McLaren” vienību. Neraugoties uz to, ka “Ferrari” sastāvā spānim izdevās izcīnīt 11 uzvaras, šosezon Alonso piekrita jaunam izaicinājumam, pievienojoties “McLaren” vienībai, kuras mašīnas šogad darbina “Honda” dzinējs, tomēr pēc sacīkstēm Malaizijā redzams, ka “Ferrari” vienībai beidzot izdevies uzbūvēt mašīnu, kas ir spējīga izcīnīt uzvaras, kamēr “McLaren” ne tuvu nesokas tik labi. “Es sēdēju blakus Sebastianam un domāju pie sevis “Ko gan Fernando domā?”. Atceros, kad pametu “McLaren” vienību mēs ar “Mercedes” bijām pārāki jau nākamajā sezonā,” komentē Hamiltons. “Toreiz man bija laba priekšnojauta, taču viņš ir izdarījis kaut ko pilnīgi pretēju. Tas varēja būt viņš (kas uzvar). Dīvaini, kā notikumi attīstījās.”

“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs neslēpj, ka ir nobažījies par “Ferrari” komandas spējām pēc Sebastiana Foto: Aldis PutniņšFetela negaidītās uzvaras Malaizijā. “Šādos apstākļos, kad temperatūra bija ļoti augsta, viņu formula spēja darboties veiksmīgāk garākās distancēs. Mums jāsaprot, kas tam ir par iemeslu, un, skaidrs, ka tas nebūs viegls darbs.” Volfs atzīst, ka nebija gaidījis, ka “Ferrari” progress būs tik straujš un atzīst, ka tas ir lielisks modinātājs komandai, lai turpinātu strādāt pie mašīnas attīstības arī sezonas gaitā. “Tuvāko dienu laikā mums jāizanalizē, ko darījām nepareizi, kur iespējams attīstīties, kā plānot uzlabojumus, kā arī ko iesākt ar nākamo dzinēju. Nenoliedzami, ir jāuzlabo mašīnas attīstīšanas jauda.”

Foto: businessinsider.comBernijs Eklstons paziņojis, ka nav nekādas garantijas, ka Vācijas GP atgriezīsies F1 čempionāta kalendārā 2016. gadā, kā arī ir gatavs atteikties no sacensībām Moncas trasē, ja tas būs nepieciešams. Uz jautājumu par Hokenheimas trases, kurai ir kontrakts par sacīkšu rīkošanu 2016. un 2018. gadā, atgriešanos, Eklstons atbild skeptiski. “Nē. Tas vēl neko negarantē. Daudz cilvēkiem ir līgumi. Problēma ar Vāciju ir tāda, ka Nirburgringa iztērēja pārlieku daudz naudas, ko viņi bija aizņēmušies. Viņiem vajadzēja būt taupīgākiem, līdz ar to aizņemties mazāk. Parāds netika laikā atmaksāts, kas izraisīja turpmāko notikumu attīstību.” Eklstons arī neizslēdz, ka Moncas trase varētu pazust no F1 kalendāra, ja tā nespēs nest vēlamo peļņu. “Komandas saņem 62 procentus no CVC peļņas. Tātad, ja mūsu ienākumi samazinās, tad samazinās arī naudas summa, kuru saņem katra komanda.”

INDUSTRIJAS ZIŅAS

KOLAPINTO PALIEK ALPINE

JAUNĀKĀS ZIŅAS