Luiss Hamiltons jau pirms Malaizijas GP starta apstiprināja, ka viņš ir vienojies ar “Mercedes” komandu par jauno līgumu un tagad tas atrodas pie juristiem, kas to sagatavo parakstīšanai. 30 gadus vecais F1 čempions šoreiz pats veic pārrunas par savu līgumu un pēc BBC ziņām tā vērtība būs ļoti līdzīga, kā pirmajam līgumam, ko brits noslēdza ar vācu autoražotāja vienību. Alga tiks maksāta ASV dolāros un kopējā summā gadā būs 31 miljons. Tomēr papildus Hamiltons saņems ļoti dāsnas piemaksas atkarībā no uzvarām vai čempiona titula izcīnīšanas. Tādejādi nav izslēgts, ka Hamiltona kopējie ieņēmumi no “Mercedes” sastādīs krietni pāri 40 miljoniem ASV dolāru. Hamiltona alga ir ļoti līdzīga Sebastiana Fetela un Fernando Alonso ieņēmumiem. Spānis “McLaren” sastāvā saņem 40 miljonus USD gadā un līgums nolēgts uz trim sezonām – līdz 2017.gada izskaņai. Savukārt Sebastians Fetels pirmajā gadā “Ferrari” saņems 50 miljonus dolāru, tomēr summa samazināsies pēc 2015.gada, kad tā sastādīs 30 miljonus.
Sebastians Fetels, kurš izcīnīja uzvaru jau savā otrajā sacīkstē “Ferrari” sastāvā, drīz būs divu bērnu tēvs, ir paziņojis Bernijs Eklstons, kuram ir ļoti ciešs kontakts ar četrkārtējo pasaules čempionu. Kopā ar savu draudzeni Hannu Sebastians Fetels dzīvo Šveicē un šobrīd viņa ģimenē aug meitiņa Emīlija, kas piedzima pagājušajā gadā. “Sebastians ir ļoti laimīgs cilvēks,” paziņoja Eklstons. “Viņam ir ne tikai ātra formula, bet ļoti drīz viņš būs kļūs par divu bērnu tēvu.” Fetela preses sekretāre gan šo informāciju neapstiprina.
“Sebastians ir ļoti laimīgs cilvēks,” paziņoja Eklstons. “Viņam ir ne tikai ātra formula, bet ļoti drīz viņš būs kļūs par divu bērnu tēvu.”
Roberto Meri, kurš Malaizijā ”Manor” komandas sastāvā sasniedza finišu, uzreiz pēc sacīkstes lidoja uz Spāniju, lai dotos uz Aragonas trasi, kur notiek Formula Renault 3.5 testi. Meri ir līgums ar “Pons” komandu, tomēr spānis cer, ka “Manor” komanda uzaicinās viņu piedalīties arī trešajā čempionāta posmā Ķīnā, tomēr viņš atzīst, ka vienībai nepieciešams piesaistīt maksas pilotu, kurš varētu uzlabot finansu situāciju. “Esmu priecīgs, ka sasniedzu finišu Sepangā, tomēr man apnika nepārtraukti skatīties uz zilajiem karogiem,” paziņoja Meri, kurš finišā bija 3 apļus aiz līderiem. “Tā vietā, lai nepārtraukti laistu garām citus, es vēlējos ar viņiem cīnīties, taču pagaidām “Manor” komandai nav tādas iespējas. Ceru, ka komanda mani atkal uzaicinās arī uz nākamo posmu.”
Renault 3.5 un F1 kalendārs pārklājas vien 24. maijā (abi Monako), 6. septembrī (Silverstouna un Monca) un 27. septembrī (Lemāna un Suzuka). Bet nu jā, domāju, ka Ķīnā Manor/Marussia jau būs cits pilots (maksas pilots). Tikpat labi Ferrari vai McLaren varētu iedot kādu savu braucēju (Marčiello vai Magnusenu), lai vismaz kādi parādiņi norakstās
Arī Monako nekādu problēmu nebūtu apvienot – sesijas ir krietni atšķirīgos laikos. Vienīgi stress un fiziskais pamatīgs vajadzīgs. Interesanti gan, ka Monako F-Renault paddoks (vismaz 2013.gadā, kad tur biju) atradās aiz Monako robežas – golfa kluba teritorijā un formulas uz trasi transportēja ar cieto sakabi un kvadracikliem.
Tieši tāpēc arī Monako būtu visai grūti apvienot, jo tomēr jāpielāgojas no viena uz otru utt
tas buutu bijis diivaini ja HAM neparaxtiitu jaunu liigumu ar Mercedesiem.
Hamiltons vienojās par jaunu darba līgumu. 8,27 GBP stundā.
… plus vēl bezmaksas pusdienas un apmaksātas transporta biļetes.
Man liekas ka arī tajā ietverts «Free WiFi access» ..