Fernando Alonso un Džensons Batons cer jau tuvākajos posmos regulāri izcīnīt punktus, jo “McLaren” komandai ir gaidāmi uzlabojumi ne tikai “Honda” dzinēja jomā, bet arī aerodinamikā. Monako GP Batons atnesa pirmos punktus komandai šajā sezonā un uz Austrijas GP ir plānot ievērojami uzlabojumi aerodinamikā, kas tiks pārbaudīti arī testos pēc sacīkstes Austrijā. “McLaren” komandas direktors Ēriks Buljē atklāja, ka daļa aerodinamikas detaļu būšot gatavas jau uz Kanādas GP posmu.
Neskatoties uz iespaidīgo avāriju Monako GP izcīņā, par kuru Makss Verstapens saņēma sodu, holandietis pēc “Toro Rosso” vienības domām šaurajā ielu trasē, kur iepriekš nebija startējis, paveica lielisku darbu. Pats Verstapens pāris dienas pēc avārijas paziņoja, ka viņa kakla muskuļi vēl sūrst, bet kopumā viss esot kārtībā. Turklāt presei savā dzimtenē Verstapens paziņoja, ka “Lotus” pilots Romēns Grožāns, kuram uztriecās “Toro Rosso” debitants, esot apzināti bremzējis agrāk pirms Sainte Devote līkuma, kur notika avārija. “Lotus” komanda ir reaģējusi uz šo paziņojumu un paskaidrojusi, ka Grožāns nav bremzējis agrāk kā parasti un nav mainījis savu trajektoriju, līdz ar to visa atbildība par šo bīstamo incidentu esot jāuzņemas Verstapenam.
Dzinēju ražotāji šobrīd strādā pie risnājumiem, lai jau uz nākamo sezonu uzlabtou motoru skaņas parametrus, kas joprojām ir viens no jūtīgajiem punktiem jaunās ēras dzinējiem. Visi ražotāji šobrīd apsver iespējas, kā ar izplūdes gāzu sistēmas izmaiņām varētu radīt skaņas uzlabojumu un reālākais risinājums ir obligātas divas izplūdes caurules vienas vietā: viena no tām nodrošina izplūdes gāzu novadi, bet otra skaņas padevi tieši no dzinēja. Šīs izmaiņas vēl jāapstiprina F1 Komisijas sēdē, kas notiks jūlijā.
te Lotusa statementa domājamais oriģināls – @RGrosjean didn’t brake test @Max33Verstappen, he braked 5m later than previous lap. Data accepted by FIA so the penalty was for Max not RG
https://twitter.com/AlanPermane/status/603518447595737089
Personīgi izvēlos neitrālu pušu komentārus par incidentu:
27 May 2015 – Mika Häkkinen believes that it was wrong of the stewards to hand Max Verstappen a grid penalty for his clash with Romain Grosjean at the Monaco Grand Prix.
“Grosjean did not drive on the same line or at the same speed as previous laps,” double World Champion Häkkinen told Finnish newspaper Ilta-Sanomat.
“Verstappen was looking for a chance to get past and kept a reasonably safe distance, but if the car in front of you changes speed and line, a collision is likely.
“In any case, Verstappen should not have been punished for the incident. I have experienced similar situations, and I think it was the wrong judgment.”
nu es jau arī domāju, ka abi labi tai krešā.. varbūt senlaiku aizspriedumi pret Grožānu arī pie vainas…
Red Bull’s Helmut Marko has praised Max Verstappen’s performance in Monaco, and says that Romain Grosjean was also at fault in the collision that ended the Dutchman’s race.
“I would say the crash was a racing incident, and Grosjean was involved as well, he was moving over when he already saw that Max was there.”
jaunumi no Place la Concorde iedzīvniekiem:
“…the FIA has opened a new selection process to identify a candidate team to participate in the Championship from the start of the 2016 or the 2017 season.”
Te nu vien vietā teiciens no muskowītu tv seriāla – ‘Takoij optimizm nado ļečiķj eļektrošokom’ /Antoņina Petrovna Pirogova/