Daniels Rikjardo atzīst, ka šīs nedēļas nogales posmā Kanādā lielu lomu spēlēs pilotu drosme – riskēt gribētāji tik atalgoti ar labākiem apļa laikiem, tomēr vienmēr jārēķinās ar iespēju palikt trases malā ar sasistu mašīnu.
“Izvēle ir vienkārša – daži piloti brauks droši un upurēs pusi desmitdaļas, lai ar garantiju tiktu curi pēdējam līkumam,” skaidroja austrālietis, kurš pērn guva uzvaru Monreālas trasē. “Citi uzņemsies risku, lai atrastu lieku desmitdaļu. Jo tuvāk tu esi sienai, jo ātrāk tu tobrīd brauc. Ja izdodas sienu ‘noskūpstīt’, tad sajūtas ir lieliskas. Taču, ja noskūpsti par stipru, tad viss ir beidzies.”
“Kanādas trasē es gūstu lielu baudu un jautrību,” turpināja Rikjardo, kurš šajā sezonā cīnās ar “Red Bull“ problēmām. “Mašīna lēkā pāri apmalēm gluži kā kartingā. Var braukt agresīvi un mēģināt aizķert sienu. Tas sevī ietver lielu risku un nes līdz milzīgu adrenalīna devu. Turklāt 100’000 līdzjutēju pulis tevi uzmundrina – tas ir mega!”
“Iespējams mana uzvara Monreālā lika man trasi iemīlēt vēl vairāk, tomēr es tajā iemīlējos jau ar pirmo apli, ko veicu vēl ar “Toro Rosso’ formulu,” atzinās austrālietis. “Atceros, kad atgriezos boksos pēc pirmā instalācijas apļa un biju sajūsmināts par iespaidīgo trasi.’’
Nu ja, šito ar’ vajadzētu dabūt no kalendāra ārā.
Kanādu?? Par kādiem grēkiem ta’ to???
Tas tāds bezspēcīgs cinisms. Es, vienkārši, īsti labi tās emotikonas(?) neprotu, tāpēc nesanāca piemest klāt. 🙂
tad gan..
Mondzai skuju taka tiek pareģota +/- droši, vāczemes ‘ringiem tā jau iestājusies, anglīzeri paši bankrotēs, vēl tik jāpiebeidz beļģu GP un kenedas..
Un “Der Untergang des Abendlandes” būs veiksmīgi ieviests 🙁
Vai tad šī nebija lieliska trase?!
Joprojām ir!
Kanāda jau bija ārā 2009. gadā. Pēc tam Bērnijs samazināja apetīti uz pusi un trase ir atpakaļ.