“Ferrari” F1 braucēji Sebastians Fetels un Kimi Raikonens saglabā cerības noķert “Mercedes” vienību, lai arī dzinēja uzlabojums Kanādā nedeva tik daudz kā cerēts.

Maranello bāzētā komanda izmantoja trīs dzinēju uzlabojumu kvotas pirms Kanādas GP izcīņas, un tēmēja uz cīņu ar “Mercedes” komandu. Bet komanda nevarēja parādīt visu savu potenciālu, dēļ Fetela tehniskajām problēmām kvalifikācijā, un Raikonena kļūdu sacīkstē.

Lai arī neizdevās finišēt uz goda pjedestāla, abi braucēji uzskata, ka komandai vajag vairāk laiku, lai pilnībā saprastu kā uzlabojumi strādā.

Fetels sacīja: “No mūsu puses viss strādāja kā paredzēts. Protams nevar paredzēt problēmas. Paskatieties uz atstatumu. Pirms sezonas testos tas bija milzīgs, un kopš tā, es domāju, mēs esam varējuši pietuvoties, dažās sacīkstēs vairāk, dažās – mazāk, un tas nav tik viegli.”

“Viņi nav muļķi un viņi mēģina progresēt cik vien tas ir iespējams. Tātad, ja Tu pietuvojies, tas nozīmē ka Tev vajag veikt lielāku progresu, kas nav viegli. Bet līdz šim, es domāju, mēs esam uz pareizā ceļa, un lietas virzās pareizā virzienā, un mēs strādājam ļoti smagi.”

Raikonens domā, ka “Ferrari” progress tika noslēpts dēļ Monreālas trases īpašībām, bet viņš uzskata, ka situācija būs savādāka turpmākajās sacīkstēs.

“Mēs cerējām uz labāku rezultātu, un labāku ātrumu pret viņiem [“Mercedes”], bet es domāju, ka šī trase tiešām parāda atšķirību, ja Tev kaut kas pietrūkst,” Raikonens saka.

“Esmu drošs, ka uzlabojumi bija labi. Viņi strādāja, kā paredzēts, un mums vēl joprojām ir smagi jāstrādā, lai uzlabotu lietas kopumā. Bet kad mēs dosimies uz parastākām trasēm, mums vajadzētu būt stiprākiem. Mēs zinām kur mēs zaudējam, un mēs ceram uz tuvu cīņu, un labāku rezultātu.

1 KOMENTĀRS

    • ar Sebu tur nav nekaada sakara. vinjam vienkaarshi ir labaaka mashiina nekaa Raikonenam. komandas politika. ieseedini tajaa oraangutaanu un tas arii buus aatraaks par Kimiku.

      kaut kaa taa tev atbildeetu F1 profesors Vutnāns.

      • ..tas ir vairāk kā loģiski Māri….ja komandas divi piloti cīnās par augstākajiem mērķiem un abiem ir 100% iespējas un tehnika – šajā cīņā neiejaucoties var zaudēt vairāk, nekā ja viens pilots tiek piekontrolēts…uzskatāma sezona bija 2010 gadā…kamēr Fetels un Vēbers vēl tikai dalīja lomas komandā – bija pat sadursmes starp abiem komandas biedriem…nez kāpēc tolaik Vēbers turēja līdzi Fetelam , abi cīnījās par visaugstāko mērķi – un te opā – viens brīdis – abi sataisa mēslus un beigās abi sāk zaudēt arī punktus..vienā rāvienā viss mainījās un Vēbers pēkšņi kā ar rokas vēzienu sāka zaudēt Fetelam – un tā visus Red Bull dominances gadus….ja komanda nebūtu piekontrolējusi notikumus, šajā abu cīņā 2010 gadā abi piloti visdrīzāk būtu pakāsuši titulu komandai (būtu pieticis ar vienu sīvu un mēsliem pilnu sacīksti)…. vienkārša loģika – Vēbers bij labs konkurents Fetelam līdz pirmajiem mēsliem , vēlāk un nākamos gadus neturēja līdzi vispār..nez kāpēc vai ne????? ….šī taktika strādā gadu gadiem….jo ar divām 100% vienādām tehniskajām iespējām ir varbūtība vairāk zaudēt un pietaisīt mēslus, nekā ar 100% un 80%, kas ir drošāks variants…

      • ..profesors Vutnāns atbildētu tā…. – ar Raikonenu viss ir un bija kārtībā…sacīkste un stratēģija ok..notika autosacīkstēs ierasta lieta – pilots kļūdījās , pārcentās… Raikonens pārrēķinājās ar gāzes pedāli izejā no līkuma – varat paši izmēģināt savu auto kautkur pļaviņā – notestēt, kas notiek ja griezes moments aiziet disharmonijā ar saķeri . kad ej ārā no līkuma..nospēlēja savu lomu arī svaigās riepas… daudzi dalās iespaidos, kāpēc Raikonens lēnāks par Fetelu un ka karjera šim cauri…šosezon Raikonenam ir tikai viena problēma – viņa pilotēšanas stils neļauj pietiekami labi uzsildīt riepas kvalifikācijā vienam aplim, tādēļ sacīkste tūlītēji iespaidojas no tā ,no kuras vietas tu startē…. Raikonenam jaunā ēra neiet pie sirds..tas prasa pielāgošanos apstākļiem, un dabiski ka ne katram viss izdodas, cik cilvēku, tik dažādību….tas arī par Raikonenu viss……. par komandu politiku…būsi neuzmanīgi uztvēris manu iepriekš teikto.. – komandas maina spēles noteikumus tad, kad cīnās par VISAUGSTĀKAJIEM mērķiem , par tikai un vienīgi uzvarām…. tad tiek piekopta šāda politika….vājākā ešalona komandām šī tendence vispār nav novērojama, jo tas vienkārši nav vajadzīgs, jo zaudēt tāpat nav ko…ja tu cīnies par augstāko mērķi – zaudēt ir ko , un ja tu nekontrolēsi notikumu gaitu, būs lielāka varbūtība zaudēt… Fetela un Raikonena gadījumā šāda politika nav nepieciešama, jo arī paši Ferrari saprot to, ka šogad Meršus nenoķert…tikai atsevišķās sacīkstēs, bet ne cīņā par titulu…raksti , ka Ferrari tuvojas un var apsteigt Meršus ir drīzāk tāds mārketinga triks….un arī spriedzes uzturēšana…tēls ir jāuztur un komandas to veiksmīgi dara…to sauc par mārketinga stratēģiju… tas tā, īsumā arī viss 😀

      • nu, taadu palagu saraxtiijis kas Raikonenam nogaajis greizi, bet veeljoprojaam apgalvo ka pilota noziime muusdienaas ir nieciiga. kautkaa neliimeejaas juusu teoreemas, cieniijamo profesor.

      • es pat uzdrošinātos minēt, ka cien. ‘profesors’ sava aukstākkarājošies palaga textu ir no kkurienes palienējis..

        neviena paša ‘nožēlojami’ – tas ir dikti aizdomīgi… 😀

      • Āri , nevispārināsim ok??? ..itkā Tu nesaprastu atšķirību pilotu nozīmes sfērā..neiet runa par atšķirīgām pilotēšanas kļūdām , bet gan pilotēšanas jomu kā tādu kopumā, kur viss ir ,,atkosts,, līdz ideālam un maksimumam….tikpat labi es arī varu vispārināt visu – Alonso formula nojuka, tātad formulā 1 viss atkarīgs no agregāta, kurš noplīsa Alonso 😀 …redz cik loģiski iznāk kad vispārina , vai ne?? 😀

      • Āri – rezultāti ir atkarīgi no jebkura faktora, no jebkura sīkuma…taču normālos apstākļos bez nejaušībām , bez tehniskām un bez pilota kļūmēm – tehnika ir faktors, kurš spēlē vislielāko lomu…. galveno lomu….. papētat pilotu un viņu komandu rezultātus pa sezonām – tas ir visobjektīvākais iespējamais rādītājs…

      • es gan personīgi ļoti šaubos, ka pilotam ir kāda liela loma moderno laiku f1 hibrīd-turbo-‘dzinēja’ – tam vajag PhD ranga specus vispārējā mechānikā, ‘elektrībā’ un termodinamikā…

        šoferis tam regulējumu procesam labākajā gadījumā var dot inputu tādās kategorijās kā ‘patīk-nepatīk’, ‘labāk-sliktāk’.

      • …otro gadu pēc kārtas Raikonenam regulējumi vienā un tai pašā līkumā?? līkumā , kurš no mūsdienu ēras formulām prasa citādu izbraukšanas pieeju?? – šaubos gan ….. kritika vienmēr var būt visdažādākā…no nefaniem jo īpaši….paskat kā nefani nokritizēja Grožānu iepriekšējā sacīkstē, kamēr neuzzināja , ka vainīgs bij Verstapens…tāpēc kritika nes sevī tādu pašu dabu kā tenkas….