“Honda” kompānija paziņojusi, ka neplāno piegādāt dzinējus vēl kādai F1 komandai. Tika runāts, ka japāņu ražotājs varētu piegādāt dzinējus “Manor” komandai. “Manor” vienība šobrīd izmanto 2014. gada “Ferrari” motorus, un viņi iepriekš paziņoja, ka vēl nav izlemts kas notiks 2016. gadā. “Honda” F1 boss Jasuhisa Arai saka, ka nav plāna piegādāt dzinēju otrai komandai. “Tā ir laba ideja, taču mēs neesam to plānojuši. Es koncentrējos uz “McLaren-Honda”,” saka Arai. Arī “McLaren” boss Ēriks Buljē piekrīt Arai, ka pagaidām “Honda” nevajadzētu domāt par otru komandu, kurai piegādāt dzinējus.

“Ferrari” komandas prezidents Serhio Marčione saka, ka viņi ir gatavi sadarboties ar “Red Bull”, un piegādāt viņiem dzinējus, ka viņi vēlas aiziet no “Renault”. Runas par “Red Bull” komandas nākotni F1 palielinājās pēc tam, kad Dītrihs Matešitcs paziņoja, ka viņi varētu aiziet, ja situācija neuzlabosies. Lai arī Matešitcs noliedz, ka viņi varētu pāriet uz “Ferrari”, sakot, ka komanda nevarētu izcīnīt čempiona titulu ar “Ferrari” dzinēju, Marčione saka, ka nav iemesla, kas neatļautu abām komandām sadarboties: “Es domāju, mēs varam piegādāt dzinējus jebkurai komandai, kura vēlas piedalīties.”

“F1LV

“Ferrari” boss Mauricio Arivabene uzskata, ka viņa komandai nepieciešams pārskatīt riteņu uzgriežņu dizainu, pēc problēmām pitstopa laikā Austrijā, kas liedza Sebastianam Fetelam finišēt uz pjedestāla. Fetels atradās stabilā 3. vietā līdz savam boksu apmeklējumam, taču pazaudēja pjedestāla pozīciju Felipem Masam, pēc problēmām ar aizmugurējā labā riteņa pieskrūvēšanu. Arivabene pastāstīja, ka tā nebija mehāniķa problēma, bet to izraisīja problēmas ar riteņa uzgriezni. “Sebastianam bija lieliska sacīkste. Bet “Mercedes” vēl joprojām ir stipri. Tā bija problēma ar riteņa uzgriezni. Tā nav pirmā reize, kad mums ir šāda problēma, un mums vajag pārliecināties, ka kas tāds neatkārtojas atkal.”