“Renault Sport” kompānija ir noraidījusi “Ilmor” kompānijas izstrādāto viena cilindra dzinēja prototipu, kā iespējamo variantu aizstāt pašu iztrādāto iekšdedzes dzinēju. Prototips tiek izmēģināts uz stenda un sākotnējie rezultāti ir daudzsološi, tomēr “Renault” uzskata, ka pašu dzinēja versijai ir lielākas iespējas progresam. “Renault Sport” boss Sirils Abitebuls paziņoja, ka sadarbība ir tiešām laba un kompānija noteikti izmantos dažus no Mario Īlena “Ilmor” kompānijas risinājumiem. Tostarp “Renault” vēl pirms sezonas beigām (iespējams pirms Krievijas GP) plāno izmantot visas atlikušās dzinēju attīstības kvotas, kas varētu dot pamatīgu grūdienu konkurētspējā abām “Renault” dzinēju komandām.
Neskatoties uz to, ka Žans Ēriks Verņē ir parakstījis līgumu ar FIA Formula E komandu “DS Virgin”, francūzis ir pārliecināts, ka viņam ir lieliskas iepsējas atgriezties Formulā 1 ar “Haas F1” komandu. Galvenie Verņē sāncenši uz vietu “Haas” ir viņa kolēģis “Ferrari” vienībā Estebans Gutjeress un “Force India“ pilots Niko Hulkenbergs, kas ir galvenais “Haas” mērķis. “Mēs esam trīs kandidāti uz divām pilotu vietām un jāsaka, ka man ir ļoti labas iespējas iekļūt “Haas” komandā,” paziņoja Verņē. “Bet par Formula E vēl ir pāragri runāt. F1 un Formula E kalendārs pārklājas tikai divos gadījumos.”
Džensons Batons uzskata, ka Beļģijas GP posms Spa trasē būs lielisks pārbaudījums tam, cik tālu “McLaren” komanda ir tikusi ar šī gada modeļa attīstību. Pēdējā sacīkstē pirms vasaras brīvdienām “McLaren” pirmo reizi sezonā guva punktus ar abiem pilotiem, tomēr priekšā ir vairākas trases, kas ļoti atšķiras no Hungaroringa – Spa un Moncā ļoti svarīga ir dzinēja jauda. “Honda” plāno izmantot dzinēju uzlabojumu kvotas pirms Spa, bet “McLaren” būs aerodinamikas uzlabojumi mašīnai. “Spa būs ļoti labs pārbaudījums mums un arī citām komandām, lai atkal salīdzinātu sevi ar ātrākajām mašīnām,” paziņoja Batons.




