Haas F1 Team” boss Džīns Hāss ir atzinis, ka viņa pilotu sarakstā uz nākamo sezonu ir pieci piloti un viens no pirmajiem ir meksikānis Estebans Gutjeress, kuram aiz muguras ir Meksikas telekomunikāciju gigants “Claro”. Pieciniekā ietilpst arī Niko Hulkenbergs, kamēr no kandidātu saraksta ir izsvītrots Žans Ēriks Verņē, kurš pagarinājis līgumu ar Formula E komandu “DS Virgin”. Džīns Hāas atzinās, ka augusta laikā pievērsīs uzmanību tieši pilotu jautājumam, tomēr pirms pieņems galējo lēmumu, jānogaida kādas svārstības notiks F1 pilotu tirgū.

Bernijs Eklstons apsver ideju izveidot GP2 jauno pilotu komandu, kurā iekļūtu talanti, kuriem nepietiek līdzekļu, lai finansētu sau karjeru šajā kategorijā. Pieaugošās izmaksas ir liela problēma gan Formula 1, gan GP2 kategorijā un pagaidām nav atrasti līdzekļi, kā ierobežot izmaksu problēmu. “Mēs varētu izveidot komandu un tajā uzaicināt pilotus, kas ir potenciāli Formula 1 braucēji, bet kuriem nav līdzekļu,” paziņoja Eklstons.

“F1LV

Jau tuvākajā nākotnē Formulā 1 varētu parādīties Somijas GP izcīņa, ziņo somu prese, citējot Berniju Eklstonu, kurš neizslēdza iespēju rīkot sacīkstes Helsinku ielās. Ungārijas GP laikā Eklstonam esot notikušas pārrunas ar bijušo Roberta Lapanainena sievu, kura palīdzēja vīram 90tajos gados Somijā organizēt DTM sacīkstes. “Viņš (Eklstons) deva zaļo gaismu mūsu plānam,” paziņoja Marja-Līna Lapanainena. Pagaidām gan ambiciozais projekts ir ļoti agrīnā stadijā, lai gan Latvijas līdzjutējiem Somijas GP būtu lieliska iespēja klātienē apmeklēt Formula 1 sacīkstes.

3 KOMENTĀRI

  1. Visas 3 ziņas uzdzen vienu vienīgu skepsi. Pirmkārt, jau sen apnikusi šī “Haas” lāčādas dalīšana, kamēr lācis vēl mežā. Smieklīgākais tas, ka lācis visdrīzāk ir (būs) vārgs kaulu kambaris, bet āda puspuvusi.
    Otrkārt, kāds gan vecajam naudas kāsējam Bernijam rezons domāt par pilotiem bez graša kabatā? Ko gan autosportam mūsdienās var dot ar mistiskām braukšanas spējām apveltīts plikadīda? 1.formula jau sen kā vairs nav vieta, kur pārbaudīt, kurš izveicīgāk stūri groza vai pedāļus spaida.
    Un treškārt, ja sāksim ticēt katrai kaut kāda tur čibrika sievai, kas kaut kur tur pačalojusi ar Eklstonu par to, cik forši būtu ja būtu, tad… Ja kas – pēdējā reālā Eiropas valsts (ja neskaita Krieviju), kura pievienojās F1 sacīkšu organizatoru pulciņam, bija tā pati Ungārija tālajā 1986. Savukārt šodien viss ir beidzies pat tādās autosporta tradīcijām bagātās zemēs, kā Francija un Vācija. Tad, kāpēc kaut kam pēkšņi būtu jānotiek Somijā, jokala pokala???

    • par ‘Ecclestone Racing’ (nosaukums manis paša izdomāts) nu tik negatīvs es vis nebūtu.. par pārējiem diviem punktiem kopējā novērtējumā īpaši nekas piebilstams nav, izņemot vien, ka moskoviju par ‘Eiropas valsti’ pašlaik saukt būtībā nozīmē apvainot Eiropu. bet tas mazliet offtops, protams, sorī par to.

  2. Nu Soumi GP būtu ļoti jāparēķina kas tur var notikt, ņemot vērā to, kas darās Belle Isle, St. Petersburg Indy, Makao WTCC, Baku GT1 u.c. Viela pārdomām ir. Un vispār suomi daudz labāk jūtās pie ugunskura un desiņām un aliņa Ounipohja dopā, kad garām palec Jari Matti vai Mikko!