“Renault Sport” kompānija ir noraidījusi “Ilmor” kompānijas izstrādāto viena cilindra dzinēja prototipu, kā iespējamo variantu aizstāt pašu iztrādāto iekšdedzes dzinēju. Prototips tiek izmēģināts uz stenda un sākotnējie rezultāti ir daudzsološi, tomēr “Renault” uzskata, ka pašu dzinēja versijai ir lielākas iespējas progresam. “Renault Sport” boss Sirils Abitebuls paziņoja, ka sadarbība ir tiešām laba un kompānija noteikti izmantos dažus no Mario Īlena “Ilmor” kompānijas risinājumiem. Tostarp “Renault” vēl pirms sezonas beigām (iespējams pirms Krievijas GP) plāno izmantot visas atlikušās dzinēju attīstības kvotas, kas varētu dot pamatīgu grūdienu konkurētspējā abām “Renault” dzinēju komandām.
Neskatoties uz to, ka Žans Ēriks Verņē ir parakstījis līgumu ar FIA Formula E komandu “DS Virgin”, francūzis ir pārliecināts, ka viņam ir lieliskas iepsējas atgriezties Formulā 1 ar “Haas F1” komandu. Galvenie Verņē sāncenši uz vietu “Haas” ir viņa kolēģis “Ferrari” vienībā Estebans Gutjeress un “Force India“ pilots Niko Hulkenbergs, kas ir galvenais “Haas” mērķis. “Mēs esam trīs kandidāti uz divām pilotu vietām un jāsaka, ka man ir ļoti labas iespējas iekļūt “Haas” komandā,” paziņoja Verņē. “Bet par Formula E vēl ir pāragri runāt. F1 un Formula E kalendārs pārklājas tikai divos gadījumos.”
Džensons Batons uzskata, ka Beļģijas GP posms Spa trasē būs lielisks pārbaudījums tam, cik tālu “McLaren” komanda ir tikusi ar šī gada modeļa attīstību. Pēdējā sacīkstē pirms vasaras brīvdienām “McLaren” pirmo reizi sezonā guva punktus ar abiem pilotiem, tomēr priekšā ir vairākas trases, kas ļoti atšķiras no Hungaroringa – Spa un Moncā ļoti svarīga ir dzinēja jauda. “Honda” plāno izmantot dzinēju uzlabojumu kvotas pirms Spa, bet “McLaren” būs aerodinamikas uzlabojumi mašīnai. “Spa būs ļoti labs pārbaudījums mums un arī citām komandām, lai atkal salīdzinātu sevi ar ātrākajām mašīnām,” paziņoja Batons.
ikurāt kā padlaikos:
“Kolchoza valdes sēdē nolēma atteikties no mākslīgās apsēklošanas un turpmāk iztikt pašu spēkiem”
Mani savukārt ļoti interesē, kā izskatās tas pieminētais “Ilmor” viena cilindra dzinējs un kam tas domāts…
pēc visa spriežot, vien ‘proof of concept’ bija tas Herr Ilien-a 1-cilindrinieks.
Haas Presenee ir 3 kreesli uz podiuma + tribiine = taatad tik viens draiveris? Ginters, Dzims un Romaans?
Romain Grosjean in Black Haas shirt!!
…Grožāns pats sev norakstījis karjeru uz ilgu laiku, ja ne vispār….ņjā…. cerēts ,ka šis projekts būs konkurētspējīgs – domāju ka pastāvīgie f1 piloti nav tik naivi…laikam būšu kļūdījies….
labāk zīle rokā, nekā mednis kokā, Vutnāns k-gs
Kā tur ar to Lotusu nākamgad būs, un vai vispār kas būs, tas vēl dziļā miglā tīts.
Kamēr Haas, kā rādās, kaut kas tomēr būs.
….tas ir uzpūsts burbulis…mazliet pārspīlēti uzpūsts, lai tā bilde izskatītos pēc iespējas drausmīgāka un celtos intriga un kaisles….. Lotus – lai arī kādā veidolā un lai arī uz kādas jaunas darbinieku bāzes arī nebūtu, tomēr nekur nepazudīs no skatuves……ilggadēji , pārbaudīti projekti nekad nepazūd , tie vienkārši tādā vai citādā veidā tiek pārņemti…īpaši Lotu, kuram F1 nav nemaz peļami rezultāti pēdējo gadu nogrieznī…tā komandas vērtību bāze un sasniegtās zināšanas nekur nepazudīs…pārāk gards kumoss, lai palaistu tā vienkārši vējā…..turpinājums būs, tikai citā veidolā….. Grožānam droši vien kādi savi plāni, kas zina…tas man atgādina Deimonu Hilu, kurš 1997 gadā pārgāja uz Arrows atjaunoto vienību…..tas bija gaužām
kļūdains solis….