“Force India” komanda paziņojusi, ka līgums ar tās braucēju Serhio Peresu pagarināts uz nākamo sezonu, kas nozīmē, ka indiešu komandas braucēju sastāvā nekādas izmaiņas netiks veiktas. Meksikāņu braucējs atzinis, ka pamatīgi progresējis kopš pievienošanās “Force India” vienībai, un neslēpj, ka ar optimismu raugās tuvojošās sezonas virzienā, uzsverot, ka mašīnai ir daudz potenciāla. Pavisam nesen vēl Peresa vārds uzvirmoja “Lotus” komandas iespējamo kandidātu sarakstā, kamēr par viņa potenciālo aizstājēju tika minēts DTM čempionāta līderis Paskāls Verleins.
“Red Bull” komandas braucējs Daniels Rikjardo neuztrauc esošā situācija dzinēju jomā. Austrālietis pauž pārliecību, ka situācija drīz tiks atrisināta. “Šobrīd neesmu noraizējies. Mums vēl ir daudz laika. Vēl nav decembris. Ja mēs būsim šai pašā pozīcijā decembrī, tad būs jāsāk uztraukties. Varbūt man gadu maksās par neko. Nezinu, kā tas varētu būt, bet es šeit esmu, lai brauktu un sacenstos. Šobrīd esmu savā karjeras pīķī, tomēr joprojām daudz mācos un izbaudu to un vēlos turpināt braukt, it īpaši pa priekšu visiem.”
“Honda F1” vadītājs Jasuhisa Arai uzskata, ka noteikumiem dzinēju attīstības jomā būtu jābūt elastīgākiem, ļaujot ražotājiem attīstīt savas idejas, lai čempionāts nepārvērstos par cīņu starp tikai “Ferrari” un “Mercedes”. Arai uzsver, ka, “Honda” kompānijai ienākot gadu vēlāk, tā nonākusi pamatīgos iedzinējos un plašākas attīstības iespējas ļautu “Honda” dzinējiem pietuvoties konkurentiem. Arai viedoklim pievienojies arī “Red Bull” vadītājs Kristians Horners, uzsverot, ka konkurence būtu ļoti svarīga čempionāta attīstībai un skatītāju piesaistei.


