Džīna Hāsa vadītā “Haas” komanda paziņojusi, ka nākamsezon komandas sastāvā startēs 29 gadus vecais francūzis Romēns Grožāns. Pagaidām nav zināms, kurš būs Grožāna komandas biedrs.
Šveicē dzimušais Romēns Grožāns F1 pievienojās 2009. gadā, kad pēc veiksmīga sezonas sākuma GP2 čempionātā, Grožāns pievienojās “Renault” komandai, aizvietojot atlaisto Nelsonu Pikē Jr. Pēc 2 gadu pārtraukuma Grožāns atgriezās komandas (nu jau zem “Lotus” nosaukuma) pamatsastāvā, izcīnot 10 goda pjedestālus , kā arī 1 ātrāko apli. Šosezon Grožāns ar 44 punktiem atrodas 9. pozīcijā.
“Tas, ko Džīns Hāss un ar savu komandu ir radījis ir apbrīnojami, un man ir liels prieks būt daļai no šī projekta. Formulā 1 šobrīd valda ļoti liela konkurence, un vienīgais veids, kā sasniegt lieliskus rezultātus, ir cenšoties atrast jaunus veidus, kā pieiet lietām. Šī ir jauna iespēja ar jaunu komandu, kas cenšas tikt pie rezultāta citādāk, kā ierasts. Es uzskatu, ka komanda izvēlējusies pareizo ceļu un priecājos, ka viņi man uzticas. Lai gan esmu gatavs maksimāli rezultatīvi pavadīt pēdējās 5 sacīkstes ar esošo komadu, tomēr esmu ļoti priecīgs par savu nākotnes izvēli.”
Pagaidām nav zināms uz cik ilgu laiku un kādiem nosacījumiem līgums noslēgts. Tā kā “Haas” komandai ir cieša sadarbība ar “Ferrari”, pastāv varbūtība, ka pēc Raikonena karjeras noslēguma Grožāns varētu doties uz “Ferrari”.
Really happy and proud to be racing for @HaasF1Team from 2016 onwards. A new great and very exciting challenge #F1 #r8main
— Romain Grosjean (@RGrosjean) September 29, 2015
He’s all smiles! @rgrosjean officially announced as Haas F1 Team driver. #F1 #r8main pic.twitter.com/ScEyCtlG3A
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 29, 2015
Par otro pilotu, visticamāk, kļūs Verņē, kurš šodien twitter portālā sāka sekot oficiālajam “Haas” komandas kontam.
Manoram jau būs priekšā, bet nekur augstāk noteikti tā komanda nebūs. Atceramies pērno ažiotāžu ap McLaren Honda.
Romēns uz Haas iet ar domu, ka 2017. gadā nomainīs Kimi pie Ferrari stūres
…vai tas būtu iespējams??? ..nu nez… Ferrari varētu būt citas ambīcijas pilotu vidū – manuprāt ir daudz labāku variantu…bet nu ok, dzīvosim , redzēsim….kautkā F1 vēsturē netika manīts, ka pieredzējis pilots piekopj jauno pilotu stratēģiju , esot mazā , vājā komandā , tur sevi pierādot un tiekot tālāk…pilotam ar stāžu tas ir kautkā neticami….ko tad teikt piemēram par Hulkenbergu, kurš pat ne vājākajās komandās sevi ir pierādījis, bet tālāk nekur tā arī nav ticis,…diezvai Grozim ar to vien pietiks, ka Haasiem būs sadarbība ar Ferrari…bet nu, redzēsim….
Nupat pēdīgā Pitpass.com podkāstā (par Japānas GP) padzirdēju interesantu teoriju, kamdēļ Renault šitā muļļājas ap Lotusiem – a varbūt viņi patiesībā cer iepirkties iekš Red Bull?
Nu kautkā nereāli. Jo piķis ir n-taas reizes lielāks jāiegulda nekaa Lotusā. Pietam jāuztur 2-as komandas..
Un tad vinjiem būtu divas rojalties par vēsturisko ieguldījumu (RB+R)?
Mitra–irstoša doma..
iesaku paklausīt podkāstu..
neesot jau Herr Matteschitz tur nekādas tādas milzu naudas ieguldījis, tas pirmām kārtām. Otrām – ir tīmam arī citi sponsori, bez Limonādes Mogula. Trešām – ‘komercvērtība’ neapšaubāmi ir kritusies uz šo brīdi, salīdzinot ar gadiem, kad visiem varēja rādīt Pirkstu 🙂
sorī, nospiedās ‘Publicēt’ par ātru..
Kopējā morāle – un tā kā rādās, ka Herr Mateschitz-am ir apnicis, varbūt viņš no potenciālā (pār)pircēja neprasa dikti dārgi, who knows.
…nu jā, tā tas varētu būt…..
..nu tādā gadījumā tiktu visdrīzāk izvēlēts vidusceļš – paliktu pie viena projekta….stāv uz letes divas bulciņas šokolādes glazūrā…no vienas bulciņas glazūru pārsmērētu uz otru, bet pašu pliko bulciņu izmestu miskastē…..šāds scenārijs vēl būtu iespējams…bet RB+R shēma būtu gaužām neloģiska…..pats sūdīgākais ir tas, ka tiem tur uzturēt piāru ir daļa no stratēģijas, tāpēc tā informācija ir tāda kāda ir…dažbrīd nevar pat atšķirt, kur ir patiesība un kur spēles ar medijiem un informāciju….tāpēc arī nekas nav skaidrs līdz pat pēdējam brīdim, kad lietas sāk notikt….bet bez piāriem neiztikt, jo tie apklusina oponentus, kamēr tie nezina patiesību..tātad ir vieglāk iet uz mērķi, jo neviens netraucē un nevirza nost no mērķa….tāpēc paslēpes ir tik ļoti iemīļota nodarbe šādos pasākumos…
Pag, a kas brauks Grožāna vietā? Nu Venecuēlas naftas naudasmaks loģiski ka paliek, a kas būs otrais?
IMHO pirmais jautājums (loģiskā secībā) ir, vai vispār tāda vieta nākamgad vēl būs, un tikai nākamais pēc tā var būt – kura sēžamvieta to vietu aizņems..
Inci….tas ir ļoti interesants jautājums……bet droši vien tas, kurš vairāk samaksās…kā nekā šiem projektiem vēl vajadzēs kādu lieko naudiņu….. tāpēc kas brauks – tas tiks turēts noslēpumā, jo pagaidām viņi paši to vēl nezina, ha 😀 …..Man jau gribētos, lai tas būtu Palmers, taču baidos, ka viņam nebūs nekādu cerību….vai nu nauda , vai nu publicitātes politika atkal nospēlēs savu lomu visdrīzāk….to mēs uzzināsim vēlu…
Un te izlec no aizkulisēm Alfa&Romeo un … nopērk abus buļļus..
Alfa Romeo nekur nevar izlekt, jo nav tāda. Ir FIAT..
Un italjāniešiem, var teikti, jau ir viens fārmklubs tuvākajai nākotnei (Haas), kuŗš piedevām par visu vēl maksā pats, kam viņiem (FIAT) vēl papildus gemorojs ar diviem buļļiem..
….kur uz pēdām min Vitālijs Petrovs un ienāk formulā 1 ar Lada F1 prototipu 😀 😉
Un šis varētu būt tas Lada prototips. 😀 http://www.bildites.lv/images/727zcwnskytycm0ld419.jpg
super…..tam tak ir drošības karkass pret lidojošiem gružiem un riepām, dubultais radiators (ideja, gluži kā Brawn dubultajam difuzoram) , un pat pavarotņiki, ar kuriem apmānīt konkurentu, slēdzot labo, bet apdzenot pa kreiso pusi….No coments ..var redzēt – nākotne.. 😀
hmm. par RedBull & ToroRosso – pēc visiem līdzšinējiem ablomiem gandrīz reālākais variants ir palikt pie Renault ar nosacījumu ka izreklamētais divorce nav PRINCIPA jautājums.
Par Haas – interesanti ka visu gaidītais Guterezs NAV pat pieminēts – nez vai Džīns nav safanojies par Rossi kurš tā vai citādi, bet liek Stīvenu maisā – Telmex džungurs nav zemē metams of course, bet Džīnam pašam džungurs spiež maku, tā ka Rossi pat varētu sanākt win – win – neko nemaksā, samērā laps, iekš USA promo sanāktu…vien – nāksies TAGAD izpirkt no Manōr laikam. Bet – let’s wait and see
p.s. Kas attiecas uz Lotus-may-be-RenauLotus, tad ticamākais variants ir Vernjē vai Pic – ja REN tiktiešm pārņem LOT, tad piķis nāk no FOM, RedBull u.c. avotim, no kuriem lielākais ir agonējošās Venecuēlas 50 mlj MAL13 paskatā. . .
tikmēr Mclaren apstiprina JB arī uz nākamo gadu :)))