“Manor F1 Team” apstiprināja, ka arī 2016.gada sezonā saglabās savu nosaukumu “Manor”, neskatoties uz to, ka pērn vienību pameta savulaik “Manor” dibinātājs Džons Būts. Šajā sezonā “Manor” izmantos “Mercedes” motorus, jaunu šasiju, kas jau ir izturējusi FIA triecientestus un komandai būs jauns logo (attēlā pa labi). Komanda vēl nav izlēmusi par pilotu sastāvu un to noteikti ietekmēs braucēju spēja nodrošināt papildus naudas līdzekļus budžetā. Šobrīd reālākie kandidāti uz vietām “Manor” vienībā ir pērnā gada piloti Aleksandrs Rosi un Vils Stīvenss, dānis Kevins Magnusens, “Mercedes” protežē vācietis Paskāls Verleins un indonēzietis Rio Harjanto.
Lai uzlabotu Formula 1 čempionāta saikni ar līdzjutējiem, komandu bosi ir piekrituši, ka katras sacīkstes gaitā līdzjutēji varēs balsot par ‘sacīkstes varoni’ un ‘labāko apdzīšanas manevru’. Ļoti iespējams šis jauninājums tiks ieviests jau 2016.gada sezonā, tomēr pagaidām nav skaidra metodika, pēc kuras norisināsies balsošana. Turklāt ir plānots, ka uzvarētājiem tiks pasniegtas arī oficiālas balvas pēc balsošanas beigām. Tāpat tiek runāts par iespēju noteikt arī labāko mehāniķu grupu par ātrāko boksu apmeklējumu sacīkstes laikā. Tostarp pēc komandas vadītāju tikšanās F1 vienību bosi ir nolēmuši aicināt FIA tiesnešus 2016.gada sezonā būt pielaidīgākiem attiecībā uz sodu piešķiršanu, lai veicinātu pilotu vēlmi veikt apdzīšanas manevrus.
Stratēģiskās grupas tikšanās laikā Ženēvā panāktas vairākas vienošanās arī attiecībā uz dzinējiem, kas ir strīdus ābols kopš V6 motoru formulas ieviešanas. Dzinēju ražotāji ir piekrituši samazināt motoru piegādes izmaksas (līdz 12 miljoniem Eiro) un nodrošināt iespēju visām komandām tikt pie dzinējiem, bet FIA no savas puses tādejādi ir apsolījusi, ka esošie V6 dzinēju noteikumi saglabāsies līdz pat 2020.gadam, kad beidzas esošais Konkordes līgums. Dzinēju izmaksu samazināšana tiks panākta uz vairāk standartizētu detaļu ieviešanas rēķina un uz pārnesumu kārbu skaita samazinājumu – turpmāk sezonā vienam pilotam būs pieejamas tikai trīs pārnesumu kārbas.