“Manor” komanda par komandas rezerves braucēju apstiprinājusi GP2 vicečempionu Aleksandru Rosi, kurš pagājušogad komandas sastāvā piedalījās 5 GP izcīņās un tika uzskatīts par vienu no reālākajiem kandidātiem uz braucēja vietu komandā arī šosezon. 24 gadus vecais Rosi pirms pāris nedēļām paziņoja par pievienošanos IndyCar čempionātam, tomēr atzīst, ka spēs apvienot abus pienākumus. Rosi apmeklēs 11 GP izcīņas, sākot no Krievijas GP, no kuriem pieci pārklājas ar IndyCar čempionāta sacīkstēm. Bez Rosi “Manor” komandas rezerves braucēja lomu pildīs arī viņa pagājušā gada GP2 komandas biedrs Džordans Kings.

F1 sacīkšu direktors Čārlijs Vitings pēc otrdien veiktajām Vatkinsglenas trases pārbaudēm atzinis, ka tā esot lieliska trase, kur rīkot sacīkstes, un uzslavējis trases atjaunošanas darbu komandu. Vitings ir pārliecināts, ka Amerikā esošajai trasei ir viss vajadzīgais, lai atgrieztos F1 kalendārā, kur tā atradās no 1961. līdz 1980. gadam. Galvenā problēma, pēc Vitinga domām, būtu finansu piesaiste. Kā zināms, pēdējos gadus ASV GP notiek Ostinā, kur skatītāju neieinteresētība un līdzekļu piesaiste liek trasei katru gadu ciest zaudējumus.

Bijušais F1 braucējs Marks Vēbers, kurš pērn “Porsche” sastāvā kļuva par WEC čempionu, ir pārliecināts, ka ir nepieciešams ilgāks laiks objektīviem secinājumiem par halo tipa kokpitu izmantošanu, jo, pat ja tie tiks ieviesti, gala versija noteikti būšot ievērojami atšķirīga no “Ferrari” izmēģinātā prototipa. Vēbers arī uzskata, ka “Mercedes” izturība testos norāda uz viņu lieliski sagatavoto šīs sezonas modeli, velkot paralēlas ar WEC pagājušo sezonu, kad “Porsche” veica ļoti garas distances pirmssezonas testos, ko vēlāk spēja pārvērst izcilā sniegumā sacīkstēs.

2 KOMENTĀRI

  1. in meantime, Herr Wolff ir beidzot atrisinājis savu interešu konfliktu – atlikušās Williams akcijas nupat nopārdevis kkādam janku biznesmenim.

    Toto esot tirgojis ārā savus Williamsa 15% trijos piegājienos, ar gada intervāliem. Methinks, ka katra nākamā paka bija par augstāku cenu 😀