Sezonas pirmais posms Austrālijā parādīja, ka “Ferrari” šogad ir krietni lielāks potenciāls panākt un, iespējams, apsteigt “Mercedes” komandu, taču šis potenciāls vēl nav pilnībā izprasts un apgūts.

Lielā mērā tas ir dēļ ziemas testiem, kad SF16-H modelim neizdevās veikt pietiekami daudz kilometrus un iekrāt pilnvērtīgāku datu bāzi. “Mercedes” šajā ziņā pacēla latiņu jaunos augstumos – “W07” modelis veica 6000 km vēl pirms treniņiem Austrālijā.

01-australian-race2-1k-en_7

Sacīkstē “Ferrari” ielika solīdus pamatus iespējamai uzvarai ar fenomenālu startu, tomēr vēlāk sarkano karogu laikā neizmantoja iespēju mainīt riepas Sebastiana Fetela formulai – komanda ‘nobijās’ izmantot vidējo sastāvu, ar kuru ziemā strādāja ļoti maz un treniņos Melburnā neveica ne apli.

Pirmā boksu apmeklējumu sērija, kad Rosbergs uzlika mīkstā sastāva riepas, Fetels supermīkstā, bet Hamiltons vidējā sastāva, nosdemonstēja krasu stratēģiju atšķirības iespējamību. Tā bija pirmā pazīme, ka arī “Mercedes” šogad ļauj pilotiem izmantot dažādas taktikas, lai cīnītos vienam ar otru un sāncenšiem. Turklāt tas solīja ļoti aizraujošu sacīkstes turpinājumu, taču to izjauca sacīkstes pārtraukšana pēc Alonso un Gutjeresa avārijas.

01-australian-race1-1k-en_6

Sarkanie karogi bija kā dāvana tiem, kuri vēl nebija devušies boksos – starp viņiem arī Gutjeresa komandas biedrs “Haas” komandā Romēns Grožāns. Vairāki piloti izmantoja iespēju un uzlika vidējās, ar kurām plānoja tikt līdz finišam. Jau piecus apļus pēc sacīkstes atsākšanas kļuva skaidrs, ka “Ferrari” ir palaiduši garām iespēju uzvarēt un Niko Rosbergs ir ceļā uz savu ceturto uzvaru pēc kārtas. Tobrīd Fetels bija vadībā, taču viņa temps neļāva atrauties no Rosberga un iekrāt laiku liekam boksu apmeklējumam.

Rosbergs, Hamiltons, pjedestāls, Austrālijas GP