Pēc aizraujošā sezonas sākuma Kataras trasē, kur uzvaru izcīnīja Horhe Lorenco, MotoGP sezona turpināsies ar sacīksti Argentīnā.

Sezonas pirmajā posmā uzvaru guva “Yamaha” rūpnīcas komandas braucējs un pērnās sezonas čempions Horhe Lorenco, taču nevienu brīdi sacīkstē Lorenco nevarēja ‘atvilkt elpu’, jo cieši aiz viņa sekoja Andrea Doviciozo (“Ducati”), Marks Markess (“Repsol Honda”), kā arī Lorenco komandas biedrs Valentīno Rosi.

“F1LV

Katarā iesākās ne tikai 2016. gada sezona, bet arī jau tika parakstīti pirmie līgumi saistībā ar 2017. gada sezonu. Itālijas motošosejas leģenda Rosi vēl uz diviem gadiem, līdz 2018. gada beigām, pagarināja līgumu ar “Yamaha” komandu, bet pašreizējais “Tech3 Mosnter Yamaha” braucējs Bredlijs Smits nākamajā sezonā pievienosies jaunajam “KTM” MotoGP projektam.

Pirms Kataras nakts sacīkstes, braucēji Losailas trasē bija aizvadījuši 3 dienu testus, kuri komandām un braucējiem ļāva sagatavot regulējumus, kā arī uzzināt par to kā uzvedīsies riepas. Šoreiz pirms sacīkstes “Termas De Rio Hondo” trasē, braucējiem tādas iespējas nebūs, kas nozīmē neparedzamāku sacīksti.

No Argentīnas “Termas De Rio Hondo” trasē notikušajām divām sacīkstēm Lorenco vēl ne reizi nav uzvarējis, un tikai vienu reizi ir finišējis uz pjedestāla. 2014. gadā viņš izcīnīja otro vietu. 2015. gada sezonā, pēc cīņas ar Marku Markesu, kas neveiksmīgi beidzās Markesam, uzvaru guva Valentīno Rosi, kurš pārspēja Andrea Doviciozo un Kelu Kračlovu.

Pirmajā posmā pierādījās jaunā “Ducati” rūpnīcas komandas dzinēja jauda. Andrea Janone uzrādīja labākos maksimālos ātrumus, kādi vispār katarā ir tikuši uzrādīti. Ar Argentīnas trases 1076 metru garo taisni “Ducati” jaudai varētu būt nozīme. Tikmēr “Repsol Honda” braucēji Markess un Danijs Pedrosa vēl nav spējuši pierast pie jaunās elektronikas. Jāatgādina, ka kopš 2016. gada sezonas sākuma spēkā stājās vairākas jaunas noteikumu izmaiņas, kas skāra arī elektroniku. Markess gan Argentīna spēja izcīnīt uzvaru pirms diviem gadiem.

Uz Argentīnas posmu “Michelin” riepu ražotājs komandām piegādās cietās un vidējās priekšējās riepas, kā arī tāda paša sastāva aizmugurējās riepas. Pirmo reizi sezonā komandas saņems arī slapjā laika riepas, kuras tiks izmantotas lietus gadījumā.

Pirmās darbības trasē Argentīnā sāksies piektdien, plkst. 16.00 pēc Latvijas laika, kad sāksies pirmie treniņbraucieni, bet svētdien, plkst. 22.00 gaidāma sacīkste.