Ar Luisa Hamiltona uzvaru noslēgusies šīs sezonas otrā posma kvalifikācija. Bahreinā trīskārtējais pasaules čempions par 7 sekundes simtdaļām pārspēja Niko Rosbergu, bet “Ferrari” braucēji aizņems otro starta rindu.

Pirmajā kārtā, gluži tāpat kā Austrālijā, visi piloti aktīvi devās trasē jau ar pirmajām minūtēm, ieskaitot Kevinu Magnusenu, kurš rītdien startēs no boksiem, jo laicīgi neieradās uz svēršanās procedūru pēc piektdienas treniņbraucieniem. Ļoti vāju sniegumu demonstrēja “Sauber” braucēji – Ēriksons startēs no 17. vietas, bet Nasrs palika pēdējais. Jāuzteic Paskāls Verleins, kurš ar “Manor” formulu pārspēja ne tikai “Renault” un “Sauber”, bet arī Serhio Peresu.

Otrā kārta iesākās ar nelielu misēkli – sesijai sākoties, luksaforā boksu celiņa beigās joprojām dega sarkanā gaisma, kā rezultātā visi braucēji zaudēja minūti līdz tika izkārti zaļie karogi. Tas ļāva veikt tikai vienu apli līdz pirmajam kritušajam, kas bija Daņila Kvjats. Ar to gan bija pietiekami, jo tikai 11. ātrākā laika īpašnieks Niko Hilkenbergs devās trasē, lai uzlabotu savu rezultātu un tiktu uz izšķirošo kārtu. “McLaren” komandas braucējs Stofels Vandūrns kvalificējās priekšā savam komandas biedram Džensonam Batonam.

Izšķirošajā kārtā ātrāko apļa laiku uzrādīja Luiss Hamiltons. Britu braucējs ar pirmo piegājienu bija vien ceturtais, jo pieļāva kļūdu trases pēdējā līkumā, tomēr, trasē dodoties atkārtoti, abas “Mercedes” mašīnas bija par pussekundi priekšā saviem itāļu konkurentiem, turklāt Hamiltons uzrādīja visu laiku ātrāko apļa laiku Sakiras trases vēsturē. Labākais no pārējiem bija Daniels Rikjardo, kurš startēs priekšā abiem “Williams” braucējiem un Niko Hilkenbergam.

CfDKgzbUMAAOedJ

12 KOMENTĀRI

  1. Par kvalifikāciju jāteic dzejnieka vārdiem….. :
    Bēdu manu , lielu bēdu,
    Es par bēdu nebēdāju…
    Kaklā kāru akmentiņu,
    Upē lecu dziedādams…. 😀

    ..lai Dievs dod lēmējiem atrast to kloķīti , kurš ieslēdz smadzenes…..

    • vo vo. pirmo kvalu neredzēju. nesapratu pa ko visi cepās. tagad sapratu. principā jaunais formāts lēnākajiem nozīmē viena vai divu apļu kvalifikāciju. neviens bākā nenes degvielu diviem lidojošajiem apļiem, bet lai iebrauktu boxā un uzpildītos vienkārši laika nepietiek.

      šitā sistēma darbotos ja visiem būtu pēc likuma jāielej degviela, teiksim 5iem apļiem iekš Q1. bet iekš Q2 4iem apļiem. un finālā diviem vai arī trim. tad redzētu formulas trasē sacenšamies. jo taupīt riepas un kurināt zupu priekš pēdējā apļa spurta nevarētu- pēdējā vieta atsijātos tak.

      • tur es Tev pilnībā piekrītu….bet sakarā ar degvielu – tas jau nemainītu to, ka pilotam vienalga būtu jāiebrauc boksos pakaļ jaunam riepu komplektam , līdz ar ko viņam esot uz izkrišanas robežas nebūtu laika nedz ieskriešanās, nedz lidojošajam aplim….ja vāģi nepārtraukti riņķotu , tad jautājumu nebūtu, taču šajā gadījumā formulu pat pieregulēt vairs nav laika …piloti vairs nespēj neko izdarīt dēļ iebraukšanas boksos pēc jauniem riteņiem..laiks iztek nākamajiem 2-4 pilotiem un čušš….

      • …man neviens nav jāieinteresē..tas bija sakarā ar tēmu… neviens pie tevis personīgi nevēršas.. – nesāc atkal par to krist panikā… 😀 …diezvai kādam būtu iespējams ar tevi runāt par tēmām, jo tev tas nekad vēl nav izdevies (cilvēcīgā stilā) ..tāka nepsiho putniņ

      • tad ko tu raxti zem maniem komentiem? atšujies, nelaime…

        ar citiem cilvēkiem man te sanāk tīti normāli parunāt. bet ne ar primātiem kuriem vienmēr taisnība un cits viedoklis nevar būt. turklāt vēl regulāri piemetina ka man prātiņam ir jānāk mājas, un kas tur vēl nēsot Dieva dots.

        negrasos runāt par tēmu ar tādu kretīnu.

  2. Kā jau teicu pēc Austrālijas, formāts nevar izdoties, jo riepas ir jāmaina tāpat. Tikai pēc riepu nomaiņas tiem, kuriem tieši vajag uzlabot laiku, vairs nemaz nav jēgas doties atpakaļ trasē, bet pārējiem vienkārši nevajag.
    Grozi kā gribi, vienā sesijā ar Pirelli var izbraukt tikai 2 apļus. Liedzot braucējiem otro apli, mašīnu skaitu trasē nepalielināsi.

    Runājot par ātrumu – izskatās, ka noteikta tipa trasēs jau šobrīd mums ir visu laiku ātrākās mašīnas.

    • nu rezumē tāds…. tad, kad sākas kvalifikācijas daļa – viss ir atkarīgs no paša pirmā uzstādītā apļa… pēdējie 2-4 piloti , kas ir lejasgalā vienkārši fiziski nespēj neko labot..tā nu mēs redzam regulāro pilotu kāpšanu ārā no mašīnām… tas man atgādina formātu, kad katram bija dots tikai viens lidojošais aplis visā kvalifikācijā …tātad laimes spēle..nedod dievs ja pārkūpināsi riteni vai piemeklēs kāda tehniskā kļūme, būsi laukā…. pirmais NEOBJEKTĪVAIS faktors…. un tā atsijājas pat līdz 4 pilotiem uzreiz… otrais faktors – pēdējā kvalifikācija – mēs redzējām divus izbraucienus cīņā par uzvaru,,,tikpat mēģinājumu bija arī vecajā formātā…un kamēr pirmie 5 piloti varēja vēl nomainīt riepu , pārējie to fiziski nebija spējīgi izdarīt…. nekādas objektivitātes… rezumē – cīņā par uzvaru katrs ātrākais nobrauc pa diviem lidojošajiem apļiem , savukārt pārējie lēnākie nespēj izdarīt neko….velkot paralēles ar veco formātu – jājautā – kur tad ir ieguvums??? un ko var glābt lieks riepu komplekts???? 90% laimes spēle..ja to sauc par šovu , tad atvainojiet – lielāku apkaunojumu šim sportam grūti iedomāties…..