F1 komandas nākamnedēļ aizvadīs pārrunas, kuru mērķis ir lemt par sacīkstēm atļautā degvielas daudzuma palielināšanu, kas pagaidām ir 100 kilogrami. Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ tas būtu nepieciešams, ir mašīnu platuma un riepu platuma pieaugums, kas nozīmē, ka formulas nebūs tik taupīgās kā līdz šim. “Renault” F1 daļas vadītājs Sirils Abitebuls uzsvēris, ka F1 ir sprinta sacīkstes un degvielas daudzuma atstāšana esošajā līmenī to tuvinās izturības sacīkstēm, jo braucējiem nāksies vēl vairāk taupīt degvielu un izvairīties no braukšanas pilnā ātrumā.

“Haas” komandas vadītajs Gunters Steiners paziņojis, ka jaunajām F1 komandām vajadzētu dot plašākas testu iespējas, lai tām būtu vieglāk iekļauties čempionātā. Steiners uzskata, ka pat 3 vai 4 papildu testu dienas varētu palīdzēt un viņa vadītā komanda ar tām, iespējams, spētu novērst visas tehniskās likstas, kas komandu piemeklēja Ķīnā.

“F1LV

“Ferrari” gatavi veikt uzlabojumus dzinēja jomā, lai jau Krievijas GP izcīņā spētu trasē atgūt “Mercedes” vienībai zaudēto pirmo posmu laikā. Atklāts arī tas, ka Fetels izmantos jau trešo no šosezon pieejamajiem pieciem dzinējiem, tomēr Maranello bāzētā kompānija par to nesatraucas, skaidrojot, ka dzinēju rotācija notiks visas sezonas garumā un pirmie divi dzinēji vēl tiks izmantoti.

Paskāls Verleins ir pārliecināts, ka viņa pārstāvētā “Manor” vienība ir pietiekami konkurētspējīga, lai jau šosezon izcīnītu punktus. Viņš uzsvēris, ka pēc neveiksmīgā snieguma Austrālijā, komanda spēja cīnīties ar vairākām konkurentu vienībām pēdējos posmos, taču cīņa par punktiem izpalika, jo visi braucēji sasniedza finišu. Verleins atzina, ka riepu nodilums vairs nav tik liels kā sezonas sākumā un tas varētu pavērt ceļu viņam un vienībai uz vēl labākiem rezultātiem.

55 KOMENTĀRI

  1. incanti ko Ferrari cenšas panāk ar motoru rotāciju? nu OK, tagad uzliks jauno- uzlaboto. bet tos pirmos divus taču nevar apgreidot un tad likt atpakaļ. vaita nav tā ka katrs motors ir FIA aizplombēts? vienīgo jēgu saskatu ja tos vecos un ne tik jaudīgos pēcāk izmantos tādās trasēs kur motora jauda nav tik svarīga, kā Ungārijas GP, piemēram.

    • …kā ko vēlas panākt??? .te nav nekādas mīklas – viss ir pavisam loģiski.. – sajūtot, ka
      ,,šīsdienas variants,, īsti nav izdevies un ja ne čempionu titulu , tad vismaz nopietnu konkurenci ar to nesastādīt – jāsper ,,plan B,, solis…. kā arī tas nozīmē, ka ar Ferrari šogad ir dilemas priekšā un tās lietas nav visai labas…..ja dzinēja ziņā šie cenšas ko glābt, tad es nezinu, ko viņi iesāks ar pārējām, ne mazākām problēmām – tas ir – riepas.. – vienā no posmiem vispār baidoties izmantot vienu no sastāviem , savukārt pārējos posmos dažu riepu komplektu ziņā – zaudē Mercedesiem…tas nozīmē, ka arī mašīnas attiecībās ar riepām nebūt viss nav kārtībā…. pārāk sadomājās pagājušajā sezonā – pārāk ātri centās sakaut Mercedesus…būs pamatīgi pārcentušies ar šāgada modeli…pārāk daudz nelabu pazīmju, lai varētu ,,mierīgi elpot,,…

    • te ir tāds incants tekstiņš-ieskats F1 motoristu ķēķī. Pēc visa spriežot, nav tā, ka tos ‘moturus’ nedrīkst jaukt ārā (citādi, kā iespējams izskalot eļļošanas kanālus no skaidām, nezinīju) – http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2016/2016-russian-grand-prix-preview-power-unit-feature/

      atslēgas frāze – the technicians will start by back-flushing oil through the various galleries and filters of the oil and coolant systems to collect any fine debris.

  2. …kurā vietā manā komentārā Tu redzi domu ,,pats tāds,,???
    …tipa tai vietā, kad mani nosauci par korķi??.. bet tā kā es atbildēju tieši tavam komentāram ,tad sanāk, ka tā pudele esi 😀 ..un atkal es vainīgs?? 😀 …es šim par tēmu , šis par korķiem un pudelēm…kārtējo reizi…..

    • Saldais pārītis (Feiks un Austins) kā parasti ir nešķirami un turklāt vienādi aplami nespēj saprast pat elementāra teikuma jēgu. 🙂
      P.s. Austin, kad nākamo reizi iesi pie okulista… palūdz, lai viņš tev liek saskatīt pēdiņas teikumā. 🙂

      • vien lasu, kas uzrakstīts – un uzrakstīts ir, pēc visām pazīmēm spriežot, salikts sakārtots teikums, kur viena no ‘sakārtotajām’ pusēm ir no manis nocitēta pilnībā.. Komatu tai ‘sakārtotajā’ teikumā gan ir vairāk, nekā Endzeliņa kanoni pieprasa, bet grafomāniem gadās visādi 😀

        A ko ta’ ‘Anducis’ sarosījies, ja drīkst vaicāt, kādas tādas siltas jūtas ar f1.lv pašreizējo rezidento grafomānu saista?

    • WordPress nešķiro personības pa grupām Austin , bet ja Tu meklē manos komentāros kautko necenzētu vai skarbu ,tad paņem acis rokā un palasi ,,pērējos,, ,kā vaig runāt a) matj perematj , b) kā parasti piesārņo portālu ar noiešanu no tēmas…starpcitu tas arī uz Tevi attiecas….
      par tirem zelta vārdiem runājot – varbūt Tu Feika vietā vari sniegt atbildi?? koa??

  3. Man paveicies, ka neesmu absolūtas stulbības un rupjības un Aldis pēc viena raksta par DTM ir pat piešķīris tiesības rakstīt un rediģēt. Driz jau arī DTM būs, moš atvieglošu Robertam Graudiņam šanci. A daži no jums, pilsoņi, varētu uzvesties pieklājīgāk un nekakāt šeit.

    • Inciz, neviens te nenāk ar mērķi kašķēties, tomēr ir arī tāds fakts, ka viena lietotāja uzvedības modelis jau robežojas ar to ko angliski sauc par very annoying behavior, atbilstoši , kuram neviens te vairs nevar kaut ko izteikt, lai tam nesekotu, šī subjekta komentārs ar ‘vienīgi pareizo un neapstrīdamo viedokli’. Tas neizbēgami novedīs pie tā ka būs arvien vairāk kašķa viedokļu apmaiņas vietā.
      Vēl jo nesaprotamāka ir visiem pazīstamā subjekta no Valmieras atgriešanās komentāru sadaļā , bez kā portāls pietiekami ilgi labi iztika. Tas subjekts jau nekur nenāk ar situ mērķi, kā vienīgi kakāt. Vai tas tiešām ir vajadzīgs?

      • Man nu gan Austin nav ne mazāko šaubu, ka komentāri kas rakstīti ar nikiem Andis un Anducis ir rakstīti ar vienu roku, kura pieder visiem mums ļoti labi pazīstamajam subjektam no Valmieras 😀 Es šo parādību pazīstu jau ilgāk par 10 gadiem, un pazīstu to tik labi , ka kļūdas iespēju vienkārši nepieļauju.

      • pilnīgi pieļauju, ka viss, ko Tu apgalvo, ir tīrākā ūdeņa patiesība.
        vienīgais, ko es saku, ir tas, ka nevienu valmiernieku nepazīstu. Varbūt pat jāpiebilst ‘paldies Dievam’ 😀

      • Uz tubrālībām ar to jau nu neesam sadzēruši ne Tu, ne arī es 😛 Bet nu visādi citādi arī Tev vajadzētu būt par to kaut ko dzirdējušam 😀

      • …Vermin ..un?? norādi uz kaku – kurā vietā tā ir tajā komentārā, kurā es rakstu par Ferrari dzinējiem?? …tu par kaku sauc komentārus par tēmu, savukārt jūsu personiskos spriedumus tu uztver par smaržīgu rožu dārzu ,vai ne?? 😀

      • Vutnāna kungs, sasprindzinieties un mēģiniet izlasīt un saprast to, ko es biju uzrakstījis 😀 Tur par kakām no Jūsu puses nebija ne vārda 😀 Tur Jūs tikāt pieminēts VAB uzvedības modeļa sakarā .

      • …ak tad VAB uzvedības sakarā 😀 …Nu ja, tagad jau VAD parādījās…tā jums tāda tendence – mest ar akmeni un tad fiksi, fiksi pārgriezt visu tā – ,,neko nezinu, neko neesmu redzējis,,

      • Vutnāna kungs, nevienam nav vajadzības mētāties ar akmeņiem. Problēmas sakne jau ir tur ka Jūs vai nu negribiet, vai nevariet, vai vienkārši neesiet spējīgs izlasīt un saprast saprast to, ko ir rakstījis kāds cits. Jūs uztveriet tekstā kaut kādus vārdus , kas Jums nepatīk un tad drudžaini kaut ko bez kāds loģikas uzrakstiet pretī. Rezultātā iespējamās diskusijas vietā sākas sviesta dzīšana. Tad vienkārši pieņemiet to, ka Jūs neesiet spējīgs diskutēt. Neviens Jums neliedz izteikt savu viedokli, bet dariet to sekojoši, izlasiet rakstu, padomājiet, ko gribiet pateikt uz uzrakstiet to. Un pēc tam, zinot to, ka Jums nav spēju diskutēt, izmantojiet iespēju paklusēt – Jūsu viedoklis jau ir izteikts un jebkuri Jūsu mēģinājumi iesaistīties diskusijā pārvēršas sviesta dzīšanā, jo Jums nav spēju loģiski pamatot savu viedokli, loģika nav Jūsu stiprā puse. Un viss būs vislabākajā kārtībā.

      • Vermin, tu labāk būtu palielījies ar to, ka jau 2 reizes esi saņēmis banu, nevis centies spriest par lietām (piem. loģiku), no kurām tev nav itin ne mazākās sajēgas.
        Tu savu loģiku jau pierādīji komentējot rakstu: ‘Mercedes’ dubultuzvara Ķīnas GP izcīņā, uz pjedestāla arī Fetels (2015.g. 12.aprīlī):
        http://www.f1.lv/?p=23673
        Vairāk jautājumu par tavu loģiku nav un nevar būt. 🙂

      • ……Vermin….kur , kur sākās ,,ārpussviests,,??? – tai vietā , kur es Ārim atbildēju par F1 dzinējiem???? vēl pie tam par tēmu??? manuprāt gan vienu otru te vienkārši tracina nevis loģikas vai neloģikas esamība, bet gan tas, ka pateicu patiesību…. pat cilvēks, kurš pavirši zinās kautko par autosportu – sapratīs, ka dzinēja revolūcija tiek veikta tad,kad ar veco ir pamatīgas problēmas ….tam vajadzētu būt skaidram visiem…. Āris bija neizpratnē (kas mani tiktiešām izbrīnīja)….mana neloģika bija tajā , ka izskaidroju šīs lietas Ārim??? ….vai arī vēl pasaki, ka Ferrari veic revolūciju sava prieka pēc vēl pie tam tā riskējot ,mainot ,,dzinēja parametrus,, ,un man nebija taisnība…..

      • Edgar, Vermins jau sen ir sevi pilnībā diskreditējis. Viņu nevajag uztvert nopietni. 😀
        Vermina vēl viena no pērlēm: “80-tajos gados vispār daudz izškirošāka bija formulas stabilitāte kā ātrums.”
        Verminaprāt 1986.gadā (kad kopvērtējumā tika ieskaitīti tikai 11 labākie no 16 rezultātiem) daudz izškirošāka bija formulas stabilitāte kā ātrums nekā tagad kad kopvērtējumā ir svarīgi visu posmu rezultāti un kad stabilitātei patiešām ir nozīme!
        Ja tagad pirmajā posmā Fetels izstājās no 1.vietas, tad viņam ir -25 punkti attiecībā pret uzvarētāju. Fetelam ir nepieciešamas 4 gonkas, lai panāktu uzvarētāju, ja tas turpmākās gonkas finišē 2.vietā. Ja Fetels izstājās sestajā gonkā, tad atkal ir vajadzīgas 4 gonkas, lai panāktu uzvarētāju, ja tas turpina finišēt 2.vietā. Tātad 9 gonkās iegūtās 7 uzvaras negarantē būšanu 1.vietā kopvērtējumā! Mūsdienās pat 14 uzvaras 18 gonkās negarantē titulu ja sezonā ir 18 posmi!!!
        Vai vēl var būt kādi jautājumi par Vermina izpratni par F1? 🙂

      • p.s. tas jūsu saucamais subjekts šķiet tomēr ir diezgan zinošs subjekts par šo un to.. īpaši par tām lietām, kuras šis subjekts šeit publicēja – citējot te dažu labu domas un uzskatus par F1 …bija jautri 😀 ….pilnīgi žēl ,ka manis šeit nebija agrāk…. gan vēl priekškars atvērsies un ar kādām jūsu pērlēm padalīsies 😀

      • Andi …obanā……tikai tagad sāku saprast ,cik labs Formula 1 boss ir Bērnijs Eklstons…. – jo es nespēju iedomāties, kas būtu , ja pie šprices tiktu tāda personība ,kā piemēram Vermins 😀 ….aaaaak dievs 😀 …ja jau nesen F1 izsvilpa piedāvāto sistēmu , ka par čempionu kļūst tas ,kuram ir visvairāk uzvaru sezonā , tad nu Vermina variants salīdzinot ar to ir vienkārši kosmisks 😀 ….nē nu ģeniāli 😀

      • Edgar, es precizēšu, ka Vermins 2012.gadā ar putām uz lūpām mēģināja visiem pierādīt, ka viņaprāt “80-tajos gados vispār daudz izškirošāka bija formulas stabilitāte kā ātrums.”
        Es viņam oponēju, jo pēc mūsdienu punktu piešķiršanas sistēmas 14 uzvaras (350p.) un 4 RET ir mazāk, nekā 14 otrās vietas (252p.) un 4 pirmās vietas (100p.).
        Vermins vāvuļoja arī par viņaprāt eksistējošām punktu sistēmām (aplamības bira kā no pārpilnības raga), bet par to kādu citu reizi. 🙂

  4. Vienu secinājumu gan te varētu iespraust 🙂 Vutnānam vajag ierobežot komentēšanas iespējas…savādāk jau riebjas nākt šajā saitā un lasīt rakstus zem kura OBLIGĀTI bus kāda Vutnāna PĒRLE… viss jau ok,ja puika ” zinošs ” un ” varošs” tikai žēl,ka Dievs nav apveltījis ar prātu tikt daudz,lai kādreiz paklusētu…

    • Fan – ja būs ,ko piebilst, piebildīšu obligāti….vai tas kādam patiks vai nepatiks – tā jau vairs nav mana kompetence….tāka būs vien jāsamierinās… tāpēc ir sadaļa komentāriem…..bet nesatraucies – atšķirībā no daudziem citiem (arī Tevis) , mani komentāri ir un būs par tēmu…..šādās bērnišķīgās sarunās par ,,pudelēm , korķiem,, , ,,zilajiem un zaļajiem,, pat nedomāju piedalīties…..vāraties vien savā sulā….nožēlojami un bērnišķīgi…. tomēr varētu izrādīt cieņu šī portāla veidotājiem un palikt ,,tēmas robežās,, …..