Nākamajā posmā Spānijas GP izcīņā būs pienākusi Estebana Okona kārta piedalīties piektdienu treniņos “Renault” komandas sastāvā. Šogad Okons ir franču vienības rezerves pilots, bet vēl 2014.gadā viņš piedalījās “Lotus” komandas testos un piektdienas treniņu sesijā Abu Dabi posmā. Toreiz francūzis saņēma neslēptu sajūsmu un uzslavas no komandas tehniskā vadītāja Alana Premā. Estebans Okons ir 2014.gada F3 Eiropas čempions (pārspēja Maksu Verstapenu), pērnā gada GP3 čempions un šajā sezonā viņš startēs DTM sērijās “Mercedes” sastāvā.
Pēc Krievijas GP, kur Daņila Kvjats pirmajos līkumos divkārt uztriecās Sebastiana Fetela formulai, krievu pilotam būs jāstājas savas komandas vadības priekšā un jāskaidro nepatīkamā situācija. Turklāt Kvjata sadursme tālāk ietekmēja arī komandas biedra Daniela Rikjardo sacīksti un “Red Bull” tā rezultātā nespēja gūt punktus, zaudējot saviem tiešajiem konkurentiem čempionāta kopvērtējumā. Arī komandas ‘pelēkais kardināls’ Helmuts Marko atzina, ka Kvjatam jāuzņemas vaina:
“Atšķirībā no Šanhajas incidenta, šoreiz es pilnībā saprotu Sebastiana (Fetela) nostāju un sašutumu. Kvjats bija pārlieku uzvilcies savā māju posmā un ar to varētu izskaidrot pirmo sadursmi, tomēr otrā nav izskaidrojama. Mēs ļausim emocijām nedaudz norimt un runāsim komandas iekšienē par to šīs nedēļas laikā. Uzreiz pēc sacīkstes es viņam pateicu tikai vienu vārdu. Pārējais man vēl būs jāpasaka.”
Daniil Kvyat had this reaction after his #RussianGP run-ins with Vettel, then said sorry. “It doesn’t feel great.” https://t.co/b9J6vhapV1
— Formula 1 (@F1) May 2, 2016
“Mercedes” komandas vadība un piloti pēc Krievijas GP bija pārsteigti par savu pārsvaru pār “Ferrari” sacīkstes laikā. Lai gan iepriekš ‘sudraba bultas’ regulāri bažījās par Maranello vienības iespējamo spēku un ofensīvu, Soču posms parādīja, ka “Mercedes” joprojām ir soli priekšā “Ferrari”. Niko Rosbergs atzina, ka Soču unikālās asfalta seguma īpašības šoreiz varētu būt nospēlējušas izšķirošo lomu:
“Mēs visu laiku teicām, ka viņi ir mums ļoti tuvu, bet šoreiz viņi nepavisam nebija mums tuvu. Visu nedēļas nogali mēs bija pārliecinoši priekā un man bija prieks to redzēt. Nav izslēgts,ka pie vainas trases seguma īpašības un nākamajos posmos jau viss mainīsies.”
Jā, kā tad, Mercedes bija pārsteigti.. 😀 Kapēc vajadzīga šāda muļķošanās? Gan Mercedes skaidri zina, ka ir priekšā, gan Ferrari skaidri zina, ka ir otrie. Es saprotu, ka Ferrari ir jāturpina melot, ka viņi turpinās cīnīties utt, bet priekš kam tas vajadzīgs Meršiem?
Intrigai 😉 savaadaak F1 paliks garlaiciigs 😉
Nu vecīt. Viņi zina, ka ir priekšā, bet ne jau sekundi(būtu, ja Niko būtu sanācis perfektais aplis).
Un kas attiecas uz Kvjatu un viņa izčakarēšanu Rikjardo sakarā….. man liekas RB tāpat neviens nebūtu bijis punktos(vai lielos punktos). Nebija laikam RB trase īsti.
Man arī kkā bik sasapņots likās RIC apgalvojums, ka bez tā čakara viņi būtu cīnījušies ar Ferrari. 😀
…tas ir vajadzīgs presei…. prese ir F1 tēla bīdītājs , un tai jāsniedz tas, kas tev nes labumu….un nav svarīgi , vai tā ir patiesība , vai meli…. konkrētie meli ir vajadzīgi , lai uzturētu vismaz kautkādu intrigu , jo sabiedrība uz preses trikiem ātri uzķeras…
Labi – ar Kivjatu viss tā kā būtu skaidris – pārkarsa džeks, gribēja pa kruto savā trasē nobraukt, sagāza podus, nu ok. Katram reiz gadās. Bet var man kāds iztūlkot Sainzam piemēroto peni? – neko aplam kriminālu es Kalosa Karlosoviča darbībās nesaskatu – pats knapi ierakstījās līkumā, nu ka Kevinam Ianovičam tur vairs vietas nepietika? Vai tad tas kas sodāms ja auto sacīkšu laikā kāds ar kādu ARĪ sacenšas? Tā vien velk domāt ka šitādie sodi ir šā tā atkarīgi no attiecīgā draiver-tiesneša attiecīgā gonkā – šoreiz tas bij Emanuēla Pirro kas nekādus varoņdarbus savā laikā nesadarīja, a bet kad tiesā piemēram Mansells, Džonss vai cits spīdeklis, tad šitādi gadījumi aizietu kā racing incident with no further action. Mož visās gonkās par soģiem vajag nozīmēt Pasaules Čempionus nevis astesgala šoferus. Daudzi sākuši astesgalā, bet izkapājušies uz augšu jo bij akna, a citi tā arī neuzspīd un čuššss un škrobe mūža garumā uz visiem pārējiem kam akna IR
Sainsa sods bija pārāk bargs…tādu incidentu parasti netrūks un ir daļa no gonkām…maximālais sods būtu – 5 sekunžu pieskaitīšana pie laika…… tāpēc jau saku , ka tiesnešu darbs ir bišku aiz ausīm pievilkts….
kaučgan Kivjatu var arī saprast – cik noprotams tad viņa beņķītis nākošgad jau tika atvēlēts Maxim jau pirms sezonas iesāciena, tā ka kas cic šam atliek lai kautkur vietu sagrabinātu ? do or die! banzai!
Te jau citi bljauj,ka Kvjats ir RB jaunai Vettels….bet es shiem saku,ka pikjis Kvjatu uztur pie dziiviibas F1…un kaa lai to ieskaidro plaanaa galda urbeejiem! 😉
nu var jau arī pieņemt ka paliek Kivjac ar Maxi, bet tad sanāk ka RB ar Rikjardo ir paši sev iešāvuši kājā ar pārāk štengru līgumu vai arī pagaidām nevienc nepiedāvā pareizo summu šā Spīdekļa izpirkšanai. Vēl gac jāpagaida jo reku Kimi saka ka šam vēl vienc gac līgumā. Tā ka Lielā Tirgošanās laikam ir jāgaida nākošgad. Bet šādas tādas rokādes jau būs – piem uzskatu ka Gutarezs velti tērē laiku un naudu būdams iekš f1 – kautkas tur ar šamo ir ņe pa ģelu pat bez visa Maldonādo. Nebūs man pārsteigums ja patiesībā Kivjac būs iekš Hās nākamgad
..tas viss ir atkarīgs tikai no Kvjata rezultātiem šīssezonas laikā…..
kā jau teicu – no Kivjata rezultātiem NEKAS nav atkarīgs. RB Vajag! Maxi cīņā par uzvarām! No more, no less. As simple as that DOT
Agri , atver acis – ja Kvjats šosezon pārspēs Rikjardo – viss mainīsies , un Makss ieņems Rikjardo vietu….likmes šiem pilotiem ir maksimālās šosezon… kā jau Horners teica – pilotus šosezon nesaudzēs… – liks strādāt uz pilnu klapi, lai pierādītu sevi…
vai Tev tiešām nepielec ? !!! NEKAS NAV atkarīgs no Kvjata un viņa rezultātiem! Viņa – Kvjata – sēdeklis JAU IR ATDOTS Maxim!!! Āmurgalva. Vienīgais variants ir ja kāds izpērk Rikjardo
..kā gan lai to ieskaidro gan E.Beļakovam , gan man , gan Ģ.timrotam , gan J.Janševicam un tai fanu daļai, kas saprot, kādos gadījumos pilots maksā (kad viņš iet savu ceļu balstoties uz tīro peļņu mazākajās klasēs vai sponsoru naudām) , un kad pilots nemaksā ne par ko (kad atrodas kādā F1 top komandu paspārnē , un tiek nosūtīts uz kādu no mazajām komandām ar pilnu finansiālo atbalstu, vai arī startē pašā komandā, kuras paspārnē viņš atrodas, kā Hamis Mclārenos savulaik…) ….tiešām , kā gan mums to visu iestāstīt?? 😀
…starp citu – pilnā nopietnībā es daudziem iesaku neskriet pakaļ tehnoloģijām , neizlikties par tehnoloģiski krutiem, un neskatīties F1 sacensības strīmos….. es ieteiktu F1 sacenes skatīties Viasat sport vai TV6 formātā… esmu salīdzinājis translācijas citurzemēs un Latvijā…. ārzemnieku komentētāji īpaši neiedziļinās niansēs – viņi visur raduši pārsvarā komentēt sacensībās notiekošo , savukārt mūsu komentētāji ne tikai atrod laiku padalīties ar jaunumiem ,bet arī padalās ar šo to noderīgu , ar zināšanām par F1 ….. visu cieņu Ģ,Timrotam un J.Janševicam , un lielākais paklons A.Putniņam ..lūk ko nozīmē, kad komentētājs ir arī žurnālists…visu cieņu ….es Fan Tev ieteiktu pavērot LV piedāvāto F1 versiju , jo te pat skatoties sacenes Tu daudzko jaunu un noderīgu uzzināsi , un tādiem nieka jautājumiem kā ,,kāpēc riteņi var nobloķēties,, u.t.t. jau nu notekti gūsi atbildi….. LV komentētāji komentē pamācoši ..ārzemnieki – vienkārši komentē….tev vajadzētu sākt ar to, lai vismaz pamatos saprastu , no kā sastāv pasākums ar nosaukumu Formula 1…
Nu vot te Tu Čalīt kul totālu sviestu. Visu Cieņu Aldim Putniņam Vivat! Vivat! Vivat! Bet Sky-F1 tīms arī nav nekādi vakarējie – treniņos piem Di Resta vai Deividsons smalki visu apstāsta un gonkās Brandls ar Kroftu pat dažreiz kaitinoši visās tais stratēģijās un varbūtībās iedziļinās. Ted Kravitz take a rabbits analīzes arī ir pretty much ok. Par Letiņu spečiem gan nevaru spriest jo nav tās iespējas viņu artavu dabā novērtēt nu jau dažus labus gadus
Agri….Edgaru baigi nenjem galvaa 😀 Vinjam ritenji blokjeejaas arii,kad pilots uznjem aatrumu 😀
Da zinu, un tāpēc pēdējā laikā daudz nekomentēju jo zinu ka vienmēr, jeb ko komentē, IR viens viedoklis kas ir tas pareizākais par visiem citiem viedokļiem. Bet ja jūtu ka ka ir iespēja apdzīšanai, tad kāpēc gan to neizmantot?! Pie reizes pakacinot Dižo Ģēniju. kurš acīmredzot ir nostrādājis F1 ne vienu vien gadu desmitu dažādos amatos un visādās funkcijās šajā sakarā
..nostrādājis gan neesmu, bet savu uzmanību veltījis esmu gan, nekā daži labi , kuriem F1 aprobežojas ar svētdienas gonku vai nedēļas nogali ekrānā…
..Fan , vēl kautko muļķīgāku nevarēji izdomāt? 😀 …pieaudzis bērns….
nu nezinu vai Tu mani pieskaiti pie tiem Svētdienas vērotājiem, bet ja tā tad baigi smagi kļūdies Čalīt. Anyway nav ko te vairāk burtus tērēt – uz manu jautjumu par Karlosu Tev, expert, IZSMEĻOŠAS atbildes nevaid, tāda ķipa excuse me vāvuļošana vien!
,,nu nezinu vai Tu mani pieskaiti pie tiem Svētdienas vērotājiem, bet ja tā tad baigi smagi kļūdies Čalīt. Anyway nav ko te vairāk burtus tērēt – uz manu jautjumu par Karlosu Tev, expert, IZSMEĻOŠAS atbildes nevaid, tāda ķipa excuse me vāvuļošana vien!,,
tā nav atbilde Agri… bet gan vienkārša personiskas dabas kritizēšana….
vot tieši tā IR atbilde – es jautāju par Sainza sodu a Tu te…Kur ir atbilde ?!!!
Ir jau pat amizanti lasīt kā viens f1 pseidoeksperts, kuļ pilnīgu sviestu, jo spējas kaut ko saprast ir tuvas nullei 😛 . Un tad nu sanāk , ka visos gadījumos , kad notiek formulas riteņu izslīdēšana vainīga ir riteņu boķēsanās.Riteņu izslīdēšana var notikt gan bremzējot gan arī strauji uzņemot ātrumu un abos gadījumos pārādās dūmi :). TIkai fizika ir pavisam cita – bremzēšanas gadījumā tiešām ir riteņu bloķēšanās, bet strauji uzņemot ātrumu, izslīdēšanai ( buksēšanai) ar riteņu bloķēšanos nav pilnīgi nekāda sakara. 😛
kas nepavisam nav amizanti – ka šis ‘experc’ piesārņo ēteru. Es personīgi šeit iegriežos tikai un vienīgi dēļ komunikācijas ar citiem interesentiem par tēmu, un diemžēl esmu spiests skatīt cauri arī tā pajoliņa apziņas plūsmas pierakstus. Kas IMHO ir vienīgi pieciešams, ja bez F1 ir interese arī par psīchiatriju.. Kurējās man nav 🙁
Bet nu juutams miers te ir kameer Vutnaans gulj 😉
….ar Sinsu jau sen viss ir skaidrs – kādi tev vēl tur jautājumi var būt???
vai arī tev nostrādāja pricips – ,,neko neredzu, neko nedzirdu?? ,,
Vermin ..- ,,Riteņu izslīdēšana var notikt gan bremzējot gan arī strauji uzņemot ātrumu un abos gadījumos pārādās dūmi :). ,,
..Tu to ilgi domāji??? ….riteņu bloķēšanās strauji uzņemot ātrumu??? Einšteins būtu beigts 😀 …. tu vispār saproti , ar ko atšķiras izspolēšana, kurā parādās tavi saucamie dūmi no bremzēšanas lielā ātrumā, kad zūd mehāniskā saķere kādam no riteņiem , kā rezultātā bremžu sistēma ,,iekļiņīj,,?? vai arī tes tev ir viens uz tas pats???? unikums 😀 …jeb tu gribi apgalvot, ka Kvjats ieskrienot Fetelā sāka palielināt ātrumu???? 😀 ….kurā vietā es esmu teicis, ka riteņi bloķējas uzņemot ātrumu?? tu pašlaik guli acīm vaļā, vai kā??? 😀
Fan … nesatraucies, Vutnāns neguļ.. Vutnāns vienkārši novēro 😀
Bez komentāriem tikai citāts atmiņas atsvaidzināsanai 😛
http://www.f1.lv/?p=26678 Edgars Vutnāns 02/05/2016 at 16:57: ‘…riteņi nebloķējas tikai un vienīgi izmisīgi bremzējot lielā ātrumā…. riteņu bloķēšanos var izsaukt vairāki iemesli:’
un mazliet tālāk
‘… visbiežāk riteņi bloķējas no pārcenšanās ar ātrumu’
esmu vērojis arī tavu Sky …piekrītu – stratēģijās un sacīkšu taktikās, ,,zīmējumos,, iedziļinās, taču tehniskos jautājumus un F1 pamatprincipus viņi maz aizķer, kas ir diezgan dīvaini no bijušo f1 pilotu puses… par ,, kāpēc notiek tā un kāpēc tā,, (ar izskaidrošanu) mūsējie nodarbojas vairāk….
tikai nevajg – Tedam Kravitzam ir Tech Note Book ik pa dažām gonkām kad ir reāli ko teikt. Un citi džeki kā Giorgio Piola un Matt Sommers bāž savas analīzes internetā pēc katras gonkas par visdažādākajiem sīkumiem
…Agri , ja tu būtu vismaz svētdienas skatītājs – tad tev jau sen būtu skaidrs, kāds pilots paliek komandā, un kāds pilots parasti tiek aizmainīts prom…. pilnīgi muļķīgi būtu paturēt Rikjardo , ja sezonas kopgarumā Kvjatam būtu labāki rezultāti… tas pats notika ar Fetelu un Rikjardo 2014 gadā, kad Fetels zaudēja savu vietu Red Bullos un f1 sabiedrības acīs bija kā sakautais bruņinieks…ne ar platu smaidu viņš pameta Red Bulus.. tu dimā ka Buļļiem nebūtu bijis naudas, lai Fetelu noturētu vēl kādu gadu ilgāk? ha!!! .šajā ziņā politika ir nežēlīga pret pilotiem….kā Nasrs izteicās pirms šīs sacīkstes posma prezentācijā – ,,tavs lielākais ienaidnieks ir tavs komandas biedrs,, …… tolaik Red Buki pieņēma pareizu lēmumu..pieņems arī tagad, ja vajadzēs…. viss IR atkarīgs no pašiem pilotiem..kurš pametīs RedBull , to lai izšķir cīņa trasē…
gudriniek, sāksim ar to ka Vettels pats jau meklēja iespēju iekļūt Ferrari jau 2014 agrā rītausmā, pat pirms Domenicalli aziešanas/padzīšanas. Un nekāda patriekšana no Red Bull vispār nebij kārtīs jo tādu scenēriju viņi RB pat neparedzēja un versija ir ka Vettels pats tīšām ietilpinājās zem attiecīgu rezultātu sliekšņa lai dabūtu brīvas rokas notīties uz sarkano nometni. Vairāk vispār nav vērts turpināt jo tevis izklāstītās tēzes vispār ir nonsenss kā tāds. Vettels nekādu tur vietu nezaudēja, viņš vienkārši gribēja notīties uz Ferrari pirms kļūst pārāk vecs lai ARĪ ar Ferrari kļūtu par Čempionu. Loģiski ka tas nenotiks pagāš/šo/nākošgad, bet aiznākošgad var būt, kas zin
😀 …švaki esi informēts Agri …ja Red Bull 2014 gadā būtu iepriekšējo gadu līmenī – Fetels nekādā gadījumā neaizietu no Red Bull ….2014 gadā Fetels nespēja adaptēties un pielāgot savu stilu jaunā Red Bull modelim un turpmākajam tehniskajam virzienam ….Fetels nebija pieradis pie un nespēja pielāgot savu pilotēšanas stilu tam ,ka formulai bija pārlieka pagriežamība (ar ko gadiem mocījās arī Raikonens Ferrari komandā) …katram pilotam gadu no gada savs vadīšanas stils ir jāpelāgo katram jaunam modelim…. arī tā ir talanta iezīme…ne katram pilotam tas nākas viegli… šajā ziņā Fetels un Raikonens ir vājākie.. pielāgošanās meistari šajā lauciņā ir Perezs, M.Šūmahers, Alonso , Massa un vēl daži viti…. rezumē: – tākā Fetels apjēdza , ka Red Bull tehniskās nianses ir mainījušās un ar tām Fetels netiek galā un būtu problēmas arī turpmākos gadus, tad viņam vienkārši bija jābēg no Red Bull , lai nesačakarētu savu pilota bilanci pavisam….. ne par velti Fetels bija nekāds , un neapmierināts tai sezonā , jo kas gan viņam būtu bijis ko skumt , ka jau izcīnīja četrus titulus , un te nieka viena neveiksmīga sezona..viņš varēja atslābināties un neuztraukties – bet kā redzējām, notika gluži pretējais…. viņš zaudēja gan protežē lomu komandā, gan savu gadiem ilgi veidoto pamatu Red Bullos… ja ne šīs izmaiņas- Fetels nedotos vis uz Ferrari jau nākamajā sezonā…. , jo kā saka – nav vērts un ir muļķīgi mainīt to ,kas labi strādā….
p.s. ko gan Fetels varēja meklēt jau 2014 gada rītausmā, ja pašā Ferrari komandā vēl nebija līdz galam skaidrs , kas notiks ar Raikonenu un citu pilotu
rotācijām?? …savā blociņā viņš protams varēja meklēt da jebko… 😀
…čota īpaši Kravitz nedalās ar f1 pamatprincipiem , tikai ar tehniskajām niensēm , kas ir konkrētā sacīkstē, konkrētām komandām un konkrētiem pilotiem…. pilnīgi jābrīnās, kā cienījamais Kravitza kungs vēl nav paspējis dažiem izskaidrot , kādos gadījumos notiek riteņu nobloķēšanās 😀 (ko vairākkārt ir izdarījuši mūsējie) …tādā gadījumā mani vēl jo vairāk pārsteidz tas, cik laba ir dažu cilvēku izpratne par F1 …tad jājautā, vai šādi fani vispār kautko dzird un redz? vai dzird un redz, bet vienalga pa vienu ausi iekšā , pa otru aci ārā…….
vai Tu tiešām gribi lai katras gonkas ievadā visi visu kanālu komentētāji tagad pusstundu skaidro kas ir Formula1, no kurienes tā cēlusies un kāpēc to sauc par Formulu1 ? Ej tad piemēra pēc uz Wikipeidia ja to līdz šim vēl nezini prātvēder.
kāpēc katras gonkas ievadā??? to var izdarīt visas gonkas laikā gan komentējot notikumus, gan pastāstot jaunumus, gan padaloties ar f1 pamatprincipiem…. nejau es par f1 izcelšanos runāju..es runāju par f1 tehniskajiem pamatprincipiem , par formulas vadīšanas niansēm kā tādām..kas kā notiek un kāpēc notiek , un tā tālāk un tā joprojām….
nu vot tas jau arī tur tiek skaidrots!!! nezinu kādus kanālus Tu skaties, vai klausies ar aizbāztām ausīm vai neklausies vispār jo visu zini labāk par visiem citiem
..nevis kanāli un translācijas iemāca..tās tikai izskaidro dažas no lietām…. katra zināšanas ir atkarīgas no tā, cik dziļi katrs tajā ir iekšā, par ko interesējas, un kam seko līdzi…
Vutnāns k-gs – ja neesat pamanījis, ar muldēšanu ‘par viskautko’ aizpilda laiku, kad nav ko teikt.
varbūt ir iespējams arī nekomentēt tieši notiekošo un saglabāt kkādu ‘storīlaina’ nepārtrauktību, teiksim, futbolā, kur kkas ievērības cienīgs notiek tikai bumbas atrašanās vietas tiešā tuvumā, aber autosportā kā tādā, un F1 tai skaitā, viskautkas var notikt jebkurā brīdī faktiski jebkurā trases vietā – tamdēļ nozares PROFESIONĀĻI sacīkstes laikā reti runā par ko citu, kā trasē notiekošo/nesen notikušo.
..iesaku Austin kādu reizi paskatīties mūsu pašu ,,ražojumu,, translācijās…gan Moto GP ,gan F1 ….iespējams, Tev mainīsies redzējums par profesionālu darbu….. tādas sacīkstes vērot, kur komentētājs to vien dara, kā informē kurā vietā kurš pilots atrodas , un cik no kura atpaliek – es nenosauktu par profesionālu darbu…..nez kā mūsējie uzspēj to visu salikt kopā un neko nepalaist garām??? ak Austin ,Austin….
man ir vienalga, ko un kā Jūs sauciet/nesauciet, Vutnāns k-gs. Es personīgi ieslēdzu tv kasti, lai skatītos sacīksti, nevis muldēšanu rinķī un apkārt. Un man nav nekādu pretenziju ne pret RTL sacīkšu komentēšanas stilu, ne pret jelkura anglīzeru kanāla, kas skatīts laika gaitā. Ja Jums ir obligāti skatīties latviski, un dziedāt slavas dziesmas vietējiem guru – tā Jūsu darīšana.
Tikai paliek miglā tīts, kamdēļ tādam tēmas pazinējam ar stāžu, par kādu Jūs te cenšaties sevi pozicionēt, tik ļoti būtu vajadzīga un interesanta izskaidrošana “kāpēc kas notiek kā” 😛
Jums te tās emocijas ir vizulāli tāpat kā Japānas Formula Drift komentātoriem mutiski! Man neinteresē Japānas drifts un drifts vispār, bet iesaku paklausīties, kāda histērija tur darās ēterā! Nu tas vairāk humoram, jo japoškas vispār ir dīvaini. (Meklēt YouTube) 🙂
Austin , tāpēc mani arī nepārsteidz dažu labu nezināšana par lietām, kas ir pašas par sevi saprotamas…..