“Ferrari” braucējs Sebastians Fetels paudis savu neapmierinātību par pirmā apļa notikumiem.

“Ir skaidri redzams, kas notika. Tikko noskatījos video atkārtojumu. Saņēmu triecienu otrajā līkumā, taču trieciens nākamajā līkumā bija par spēcīgu, lai izvairītos no barjeras. Tā nebija mana vaina un es tur neko nevarēju darīt. Nav tā, ka man Kvjats nepatiktu, viņš vienkārši pieļāva kļūdu gan pirms 2 nedēļām, gan šodien. Viņam vajadzētu ar kādu parunāties.”

Šie komentāri bija jau krietni nosvērtāki par Fetela sašutumu, ko varēja dzirdēt radio saziņā ar komandu, kur vairākkārt lietoti arī rupji lamuvārdi.

Savs redzējums par notikušo ir arī galvenajam antivaronim Daņilam Kvjatam, kurš pēc šiem notikumiem turpināja sacīkstes.

“Es negaidīju, ka Fetels tik ātri sāks bremzēt, tomēr spēju noreaģēt, taču riteņi sabloķējās un sadursme bija neizbēgama. Tas radīja pirmo kontaktu, taču tad situācija trasē apgrūtināja redzamību un nācās piedzīvot vēl vienu sadursmi. Viņš strauji palēlinājās un man vairs nebija kur palikt.”

Kvjats arī paziņojis, ka vēlās atvainoties avārijā iesaistītajiem un atzīst, ka tā palīdzēs mācīties nākotnē. Tikmēr viņa komandas biedrs Daniels Rikjardo uzsvēris, ka šī avārija ne tikai lika abiem “Red Bull” braucējiem nonākt pēdējās pozīcijās, bet tā kā triecieni bija diezgan spēcīgi, mašīna vairs neuzvedās kā vajadzētu, kas arī bija iemesls vājam sniegumam pēc drošības mašīnas. Rikjardo arī atzinis, ka Kvjata kļūda bijusi ļoti sāpīga, jo komanda, iespējams, spētu cīnīties ar “Ferrari”.

Līdzīgus apgalvojumus izteicis arī “Red Bull” vadītājs Kristians Horners. Vaicāts par pārrunām ar savu bijušo braucēju Sebastianu Fetelu, Horners atzinis, ka vācietis bijis ļoti dusmīgs, tomēr šai situācijā viss, ko viņš varēja darīt, bija atvainošanās savas komandas un braucēja vārdā.

Lai gan Kvjats jau sacīkstēs saņēma 10 sekunžu stop & go sodu, viņam piešķirti arī 3 soda punkti. Viņam šobrīd kopā ir pieci soda punkti, kas nozīmē, ka diskvalifikācija pagaidām nedraud. Pie 2 soda punktiem tikuši arī Estebans Gutjeress un Karloss Sainss. Visvairāk soda punktu pašlaik ir Maksam Verstapenam – astoņi, tomēr divi no tiem tiks dzēsti jau šomēnes. 

32 KOMENTĀRI

  1. Kvjats pēc lieliskas sacīkstes iepriekšējā posmā, iespējams, joprojām bija nelielā eiforijā par izcīnīto pjedestālu. Tas ir normāli, ka pēc kāpuma, seko kritums. Viss ar Kvjatu būs kārtībā.
    Taču Feteļa nepārtrauktā čīkstēšana un nespēja atzīt savas kļūdas ir apbrīnojama! Pat tagad Fetelis joprojām čīkst par it kā Kvjata pieļauto kļūdu pirms 2 nedēļām! Pat tagad! Un tas neskatoties uz Ferrari bosu izteikumiem, ka Kvjats nav vainīgs tajā, ka Fetelis taranēja Raikonenu:
    Team boss Maurizio Arrivabene said he didn’t blame Kvyat, and company boss Sergio Marchionne also refused to call out Red Bull, saying, “Two Ferrari drivers colliding is not very Ferrari, but I’m more embarrassed for them than for me, if I’m honest.”

    • …ja vērtēt Kvjatu – nenoliedzami bija vainīgs…. taču vērtējums sastāv no divām daļām..
      1. Emocionālais vērtējums – Kvjats neapšaubāmi ir vainīgs par konkurenta izsišanu….
      2. Sportiskās puses vērtējums… Izpētot video redzams .. – starts….pirmais līkums – Kvjats bremzējot nobloķē abas priekšējās riepas.. (tie ,kas ir piedalījušies kādās sacensībās vai arī tie ,kas ar tehniku ir uz ,,tu,, noteikti zinās, ka bremžu nobloķēšanās ir absolūti neprognozējama un nekontrolējama lieta) ….kāds teiks, ka Kvjats pārrēķinājās ar ātrumu – video redzams ,ka ātrums bija tāds pats kā priekšā braucošajiem. tākā pēc pirmā trieciena Kvjats sabojāja savu antispārnu , tas pirms otrās uztriekšanās Fetelam varēja manīt, ka bremzēšanas brīdī Kvjata formula dēļ jau bojātā antispārna vairs neuzvedās adekvāti…Domāt, ka pilots izraisa avāriju tīšām būtu smieklīgi, jo ne tās likmes un ne tie mērķi ir nosprausti, lai ko tādu darītu, īpaši mājas trasē….. Sadursme loģiska – nobloķējušās bremzes – un tālāk jau tikai sekas tam visam…. bet protams arī šādos gadījumos pilots parasti ir vainojams….vainīgs jau ir, bet pamatotos apstākļos…..

  2. Andi….Tev kādu diagnozi ārsti ir noteikuši? 😀 Iepriekšējā posmā nebūtu Vettels bijis pārāk laipns,tad arī būtu bijusi sadursme ar to krievu…Jā to ārstu pieminēju tāpēc,ka tikai slims cilvēks mēdz uztaisīt 101 profilu,lai te no katra pēc tam komentētu pilnīgu sviestu un liktu sev + un citiem – 🙂
    Tvaika ielā noteikti kāda palāta vēl priekš Tevis atradīsies brīva!
    Runājot par Kvjatu….tad paši krievi komentāros puiku noliek no A-Z 🙂

    • Tava paranoja par it kā kaut kādu 101 profilu mani neinteresē. 😛
      Kas attiecas uz krievu komentāriem, tad, protams, ka šajā GP vainīgs bija Kvjats, bet tas ka tu iedomājies, ka krievi it kā noliek Kvjatu arī par iepriekšējā sacīkstē paveikto, tas norāda tikai uz to, ka tu dzen pilnīgi sviestu. Tā kā pirms meklē diagnozi citos, pameklē to sevī. 😉

    • Ko nozīmē “pārāk laipns”?

      Viņš pazaudēja iekšmalu. Iekšmala bija brīva. Tur iebrauca Kvjats. Ja būtu avārija, tad vainīgais būtu vienīgi Fetels.

      Jā…. šodien galīgi nolažoja Kvjats, bet par iepriekšējo posmu aizmirsti un samierinies, ka Kvjats neko neizdarīja.

    • Fans81, lai liktu +/- akaunti nav vajadzīgi, tos var likt arī nereģistrējoties, jo ierobežots tiek pielēgumam, droši vien ar cookies mehānismu. Līdz ar to katru reizi pieslēdzoties ar private browsing vienu komplektu +/- var sadēt :P. Ja to varētu darīt tikai reģistrējoties, un tas tiktu saistīts ar akauntu, tas lietu nedaudz sarežģītu, jo tad tiešām būtu vajadzīgi daudzi akaunti, lai daudz sadētu :D. Protams vērtējums par to kādam ir jābūt cilvēkam .ai to darītu ir pareizs 😛
      Pagaidām ir zināmi divi akaunti – Andis un Anducis. :D. Bet pazīstot šo fruktu gan jau kāds ducis ar akauntiem rezervē ir 😀

      • …nesaprotu Feik , Tev nav nekā cita , par ko uztraukties ,kā par tiem plusiem un mīnusiem?? man viens pīpis par viņiem…. ko gan es pieminēju par to psihošanu , ka pat par tādiem niekiem plēs sev ārā uzacis… Tev tas viss ir tik svarīgi? 😀 ….jej bogu kā pusaudzis….

      • kapēc manas atbildes Vutānam izdzēstas? tur šoreiz nebija nekā dzēšama. nu mazāk dzēšama nekā manc koments uz ko tagad atbildu. kurš te šobrīd admino? interesanti zināt…